Jag tänker rösta så att det är gjort. Är trött och sitter fast på ett tåg, så sen blir det hetsigt. Men jag kommer in igen under kvällen för att kolla läget så jag kan ändra vid behov.
Jag tyckte Qristinas förslag att de kvarvarande ulvarna röstat likadant som hemlig var lite skumt. Men när Qristina skulle förklara hur hon tänkt, då blev det skumt på riktigt. Hon verkar nämligen helt glömt att teorin kom efter DL och menar att den hade utgångspunkt i om hemlig var god trots allt. Då har jag ändå citerat inlägget.
Om man är god och letar ulvar, glömmer man då bort hur man tänkt så till den milda grad? Jag tvivlar. Men om man är ulv och bara teoriar som avledning - då är det en annan sak.
GW röstar på FarmenQristina
Dock nojjar jag lite för om jag minns rätt om vem som är Qristinas handler har jag en gång lurats av att hon var ond-skum som god... Men Qristinas röstningsmönster som Sasse tog fram känns också ulvigt.
Såhär: jag hade också en teori om de som röstade i lynchen där det stod mellan paow och hemlig. Där tog jag bl.a. upp Sasse och bollen och vilka som röstade på vem.
När du skrev om en teori jag haft läste jag inte ordentligt utan trodde det var den teorin det handlade om.
Att hemlig var död (och bevisat ond) när jag skrev den teorin du citerat vet jag. Och där trodde att kanske de som röstat på Emma istället dör hemlig kunde vara onda. Men Gunilla vet vi är god så det faller ju. Men MM kan mycket väl vara ond för det.