Tänkte skriva samma här . Är lite efter för hänger på jobbet !Ok då har vi samma tankar!
Om jag är kvar imorgon kommer jag nog ha väldigt lite tid så ni vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte skriva samma här . Är lite efter för hänger på jobbet !Ok då har vi samma tankar!
Om vi nu ponerar att tjyven stal käket natt1 så att lyan verkligen visste att tjuven vet om åtminstone en ulv så borde de också vid detta laget när ovanstående skrevs förstått att bsf borde vara tjuv och därför så fanns det ett behov hos ulvarna att försöka få det att se ut som om blaskmittfram är en möjlig god. Utan att ha sagt det så är det i dom banorna jag ser att Sasse vill få oss att tänka här.Även MM har gått i samma banor som GW, och som svar på det inlägget tänker jag mig att om en god BM spelar i händerna på ulvarna finns det ju ingen anledning att käka BM. Är BM grundlurad så är hon ju. Och varför käka en BM om man inte måste liksom?
Sasse – tar med myggnät. Röstar EmmaAndersson. Har kommit med några försök att leta ulvar idag och det känns genuint, men jag har lärt mig att man aldrig ska säga aldrig i ulvlekar.
Då ska vi se hur många inlägg ni hinner med medan jag skriver min sammanfattning och mina tankar såhär långt
Paow – tar med nån multigrej. Nominerar GW som borgmästare. Röstar på AnnaAnka. En bimbo. påstår hon själv, som gör ett försök att leta ulvar. Känns inte ond för mig i nuläget.
AnnaAnka – har frågor om brevbäraren. Googlar på ElenaBelle. Nominerar hemlig till borgmästare. Tar med MP3 med högtalare. Röstar på bollen__. I och med att det är första rösten känns den inte så väldigt misstänkt just nu, men å andra sidan kanske det blev en ren lyckoträff för en ulv. Pratar en del om ficktjuven.
FarmenQristina – tycker det är mycket trams i leken. Tar med en limpa cigg (och smugglar med en tändare). Röstar GW som borgmästare, tycker det behövs en karl för att hålla ordning. Röstar på mig, hemlig. Har inte sett så mycket av henne som jag skulle vilja. Har förstått att hon är lite egen, men ja...skulle vilja se mer tankar från FQ.
Gunilla_Persson – räknar roller. Tar med ett foto av sig själv (). Nominerar Hedinn som borgmästare. Röstar på BSF.
MariaMontazami – tar med toffsar, vad annars. Dock orolig att de ska bli stulna. Nominerar Hedinn som borgmästare. Röstar på bollen__. En andraröst känns lite udda i första DL tycker jag. Får mig att lägg MM åt den lurviga sidan, men jag kan ha fel.
ElenaBelle – tar med läppglans. Nominerar Sasse till borgmästare. Röstar på GW_Persson. Känns inte som hon har så stor koll på sig själv, hon är förlovad men hon vet inte mer än så. Rädd att försäga sig om fästman och nåt mer?
Emma_Andersson – tar med en spegel. Röstar ElenaBelle som borgmästare. Röstar på Snurrfian. Flaggar för tidsbrist. Känns rätt neutral för mig.
agnesnicolewinter – tar med plattång, känns som en udda sak att ta med sig men jaja. Nominerar MariaMontazami som borgmästare. Röstar bollen__
Hedinn/bollen__2 – undrar vad de som varit gifta flera gånger kallas. Funderade på att ta med vin. Valde istället insektsmedel. Nominerar hemlig till borgmästare. Röstar på Agnesnicolewinter, rädd att hon ska stjäla eluttaget för vinkylen.
hemlig – that's me
Sasse – tar med myggnät. Röstar EmmaAndersson. Har kommit med några försök att leta ulvar idag och det känns genuint, men jag har lärt mig att man aldrig ska säga aldrig i ulvlekar.
Blacksmithfarm – Har lite frågor om rollerna. Tar med hörlurar för att få lugn och ro. Nominerar Sasse som borgmästare. Röstar på Hedinn. Letar ulvar. Tror AnnaAnka lade en räddningsröst på MariaMontazami. Valdes till BM, jag lade min röst där själv och hon känns genuint god.
GW_Persson – tar med en hopfällbar jaktstol. Röstar på MariaMontazami. Röstar paow i dagDL2 då han tycker det var konstigt att hon inte röstade på bollen__ i DL1. För min del känns en andraröst i DL1 mer skumt än det. Vet inte riktigt var jag har GW just nu.
Men har hon egentligen gjort något som gör henne till ond då?Jag är mycket oroad över att AnnaAnka-gullehönan lurar brallorna av oss alla andra.
Hon har med största säkerhet fått spioninfon från dear agnesnicole, men gör det henne till god, det bevisar ingenting egentligen? Hon drev på fint mot hemlig, men gör det henne till god?
Ja, det gjorde jag! Det var rösterna på paow det handlade om där du skrivit om Sasse och mig. Sorry att jag blandade ihop.Var misstänker jag dig för att Hedinn nominerade hemlig? Tror du blandar ihop det nu
Jag är mycket oroad över att AnnaAnka-gullehönan lurar brallorna av oss alla andra.
Hon har med största säkerhet fått spioninfon från dear agnesnicole, men gör det henne till god, det bevisar ingenting egentligen? Hon drev på fint mot hemlig, men gör det henne till god?
Uppdatering
Skrik och panik!!!
Någon har i nattens mörker smugit sig in i Emma Anderssons tält.
Så när hon vaknar råkar hon putta till sin spegel och får sju års olycka!
Det är ju därför inte konstigt att det som händer när hon sätter ner fötterna på golvet är att hon får en spegelskärva i foten. Blodet flyter och Emma eskorteras snabb till sjukhuset i Singapore för omplåstring.
Emma Andersson var byfåne
DagDL 21.30
NattDL 09.30
Nog för att det är ont om karlar på ön, förutom den eminenta professorn då, men riktigt SÅ desperat är jag inte att jag tänker lura brallorna av DIG Eller någon annan heller för den delen!
Om du nu är god, vilket jag faktiskt tror enligt hur jag redovisade mina tankar i går kväll- så tycker jag att du ska fundera över den första lynchen igen istället och se om det kan göra dig lite lugnare
Du hade ju två röster . Bollen__ hade 2 rätt tidigt ,och då borde jag som ulv vara ganska nöjd eller hur? Ingen hade lagt en andra röst på mig heller och jag röstade sist så jag hade sett om jag haft två röster.
Om något så var jag ju väldigt väldigt misstänkt för att ha räddat DIG i den lynchen , om du kommer ihåg?
Om man ser till vilka som hade röster på sig i den lynchen så ser jag ju att bara hemlig av kända ulvar hade en röst på sig. BSF hade visserligen en, men hon kunde ju i det läget lika gärna vara en god för lyan.
Av de övriga som fick röster på sig har jag i princip alla åt det godare hållet , mer eller mindre starkt ( bollen__2 som tagit över hedinns roll allra säkrast som god , med EmmaAndersson som god tvåa)
det enda är väl just hemligs röst på FQ , en tidig första röst som jag inte riktigt vet vad jag ska tro om.
Jag vet inte om jag håller med om att det anses som "snyggt alibi" att lägga en strömröst sent. Snarare tvärtom kan jag tycka. Men visst, jag kan förstå att du tycker min sena röst på paow skaver.Jag ska på födelsedagskalas nu.
Jag tror också Sasse kan vara ulv, har lyft det tidigare. Då mkt baserat på hennes sena röst i lynchen när paow åkte som kan varit ett försök att skaffa ett snyggt alibi. Dessutom misstänker hon mig för att jag röstat sent, men hon gör ju samma sak!
FarmenQristina röstar på Sasse