Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Jag behöver också rösta.

Det har inkommit två röster. Jag måste ju säga att den ogifta ElenaBelles röstmotivering är konstig:crazy: Varför skulle en röst på henne i det läget göra det lätt för en ulv? Det är väl tvärt om utstickande om man både ser FQs röstrad och även hur den röstningen i stort utvecklades. Nej, det där hamnade inte på pluskontot hos den ogifta.

FarmenQristina har något mer som talar för henne än de andra två i nuläget. Jag har svårt att tro att två i lyan skulla använda samma motivering till att ha DenRiktigeMannen som borgmästare, även det talar en smula till FQs fördel

MariaMontazami tycker nog ändå att Sasse verkar hårigast. Detta hur hon vill invagga oss i att BM nog är god i ett inlägg jag tagit på tidigare här ovan, kombinerat med hemligs kommentar som jag och gullehönan har lyft. Hennes röstrad är väldigt streamline och ingenting sticker ut. Precis som en smart rackare spelar.

MariaMontazami röstar därför på Sasse

och hoppas verkligen att jag har rätt

Jag behöver också rösta.

Det har inkommit två röster. Jag måste ju säga att den ogifta ElenaBelles röstmotivering är konstig:crazy: Varför skulle en röst på henne i det läget göra det lätt för en ulv? Det är väl tvärt om utstickande om man både ser FQs röstrad och även hur den röstningen i stort utvecklades. Nej, det där hamnade inte på pluskontot hos den ogifta.

Läs gärna teori inlägget jag skrev igår så kanske det blir lite mer begripligt varför jag röstade som jag gjorde. Ulvar har röstat så på mig förut ganska tidigt i leken.

Jag ska ha en kompis över på middag. Ska förbereda den och sen har jag ca en timme på mig att gå igenom leken. Nu har jag faktiskt en dator, så förhoppningsvis går det lite snabbare än vad det har gjort hittills!

Lite snabbt så kunde jag väl knappast annat än hålla med @MariaMontazami om att viss oro finns för att "Gullehönan" aka @AnnaAnka lurar oss. Dessutom har jag ingen aning om var Maria själv står. Jag är inte heller säker på @bollen__ För att ta de som tycks vara mindre misstänkta av de flesta. Och faktiskt även av mig. @Sasse har jag hittills inte haft några ulv-vibbar av, men när får man det av Sasse? @ElenaBelle är ett blankt blad. @FarmenQristina röstade jag först på igår och jag ska se över hur jag tänkte då.

Nu fixetifixeti och sedan åter!
Det känns som du börjar bli osäker på alla mer eller mindre?
Vilket är fullt förståeligt på sitt sätt.
Men om du inte vågar lita på mig så kan du kanske lita på @den svampaktiga spionen :)
som inte misstänkte mig öht , trots att så många andra trodde att jag var spionen?
Dessutom har hon en .... ehrm ..... inbyggd AA-radar :p som aldrig brukar ha fel.
Vilket jag är glad för denna gången :D
Igår kändes det som du var rätt säker på @MariaMontazami - vad har ändrats?
bollen__ kan jag inte tro alls kan vara ond. Det finns inget som talar för det helt enkelt, sett till hennes teorier och hur hon resonerar .
Dessutom har @Den eländiga tjuven röstat på henne två ggr i rad vilket för mig är ett sätt att peka ut till lyan vem de borde käkat faktiskt .Jag tror mao att hon tjuvat bollen__ på något värdefullt och försökt att peka på det.
Jag ser inget scenario där bollen__ kan vara ulv faktiskt - så är intresserad av vad du funnit på henne som gör dig osäker?
Vi är nu 7 kvar

3. AnnaAnka
5. FarmenQristina
7. MariaMontazami
8. ElenaBelle
11. Hedinn/bollen__2
13. Sasse
15. GW_Persson
de roller som finns kvar att fördela är
goda
nattvakten ( som kan ha ett beskydd kvar dessutom- är inte så säker på att det uteblivna käket berodde på den- det kan ju ha varit ett beskydd via paket också? )
brevis - osäkert om den har några paket kvar att dela ut iofs? Den skulle ju bara ha ett visst antal paket att dela ut om jag tolkat rollbeskrivningen korrekt? Vi är på dag 6 och i rollbeskrivningen står det fyra alternativ . Dock står det "kan innehålla tex:" men jag tolkar det som att det fanns endast 4 paket från början? <== @Paddington ?
bybo(r) minst en bör det vara kvar , kanske två
Tvilling , en kvar i leken. den andra finns i kulisserna
onda
ulvar 2-3 st beroende på hur många bybor det finns

Så lite pussel kan man ju lägga ändå? :)
Den/de kan vara det och det - då borde den/de vara det och det .
Sedan kan man vrida och vända på det lite också: hur det skulle funka om man istället tror att de man tror kan vara goda är onda osv,
JAG hoppas på 2 bybor kvar och 2 ulvar , för då står det nu 5-2 till goda
Är det 3 ulvar kvar så är det ju 4-3 och det är ju mer bekymmersamt förstås!
Men så här långt i leken så går jag rätt mycket på vilka som visat egna idéer och försökt att gräva osv
Sedan kan man då ha fel förstås- och det är ulvarna som sitter på facit som har trumf på hand

edit rättade lite stavfel samt fixade till lite ... taggar :p

Senast ändrad:
@AnnaAnka - vaddå "börjar bli"?:p Jag har väl sagt hela tiden att jag inte litar på någon?

Nu har jag i alla fall gått igenom Sasses inlägg och jag känner mig tveksam till hennes ulvighet faktiskt. Återkommer alldeles strax med citat!

TILLÄGG: Fast jag hoppar lite högt när du säger att tjuven snott något värdefullt från bollen för i min värld har jag svårt att se vad det skulle vara faktiskt. Men just det gör vare sig dig eller henne till ond. Jag känner mig säker på att minst en av er är god och ni kan gott och väl vara det båda två!

Tolkar brevbäraren som du vilket kan innebära att paketen är slut.

BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar LeifGW
13:07
Blacksmithfarm nominerar Sasse
14:21
Emma nominerar ElenaBelle

(14:34 bollen__ nominerar Sasse)
14:42 hemlig nominerar Blacksmithfarm
14:47 MariaMontazami nominerar Hedinn
15:47 GW_Persson nominerar
Blacksmithfarm
16:17 Gunilla_Persson nominerar Hedinn
17:19
Snurrfian nominerar paow
18:18 Sasse nominerar Blacksmithfarm
18:34 AnnaAnka nominerar hemlig
18:35 Hedinn nominerar hemlig
19:11 Paow nominerar GW_Persson
20:06
agnesnicolewinter nominerar MariaMontazami
20:23 ElenaBelle nominerar Sasse
20:51
bollen__ ändrar sin nominering till Blacksmithfarm

DL 1
14:42 hemlig röstar på FarmenQristina
19:30 MariaMontazami röstar på bollen__
19:54 Hedinn röstar på Agnesnicolewinter
20:00 Sasse röstar på Emma_Andersson
20:04 Emma Andersson röstar på Snurrfian
20:24 paow röstar på AnnaAnka
20:26 Agnesnicolewinter röstar på bollen__
20:28 GW_Persson röstar på MariaMontazami
20:49 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
20:52 bollen__ röstar på MariaMontazami
20:56 ElenaBelle röstar på GW_Persson
20:59 GunillaPersson röstar på Blacksmithfarm
21:12 Snurrfian röstar på bollen__
21:13 FarmenQristina röstar på hemlig
21:14 AnnaAnka röstar på bollen__

Bollen__1 ängel
Snurrfian bybo

DL 2
19:21 GW_Persson röstar på
paow
20:54 MariaMontazami röstar på hemlig
20:55 Gunilla_Persson röstar på hemlig
21:56 hemlig röstar på AnnaAnka
20:57 AnnaAnka röstar på
paow
21:06 agnesnicolewinter röstar på hemlig
21:11 Blacksmithfarm röstar på paow
21:12 paow röstar på hemlig
21:13 bollen__ röstar på paow
21:13 Sasse röstar på paow
21:14 EmmaAndersson röstar på hemlig

ElenaBelle missar att rösta -lägger efterrösten på hemlig
paow - ulv
ANW - lösmynt spion

DL 3
16:55 MariaMontazami röstar på AnnaAnka
18:56 FarmenQristina röstar på ElenaBelle
20:51 hemlig röstar på MariaMontazami
21:05 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
21:07 Blacksmithfarm röstar på bollen__
21:23 AnnaAnka röstar på hemlig
21:26 GW_Persson röstar på hemlig
21:27 ElenaBelle röstar på hemlig
21:29 bollen__ röstar på hemlig
21:30 Emma_Andersson röstar på hemlig

sasse missar att rösta - lägger en efterröst på hemlig
Stoppad lynch
Missat käk
DL 4
17:33 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
17:43 AnnaAnka röstar på hemlig
18:43 Bollen__2 röstar på hemlig
18:54 blacksmithfarm röstar på AnnaAnka

19:51 Emma_Andersson röstar på hemlig
19:54 MariaMontazami röstar på Emma_Andersson
20:31 hemlig röstar på Emma_Andersson
21:06 ElenaBelle röstar på Hemlig
21:07 FarmenQristina röstar på hemlig
21:09 Sasse röstar på hemlig

21:18 GW_Persson röstar på Blacksmithfarm
21:30 Emma_Andersson ändrar röst till ElenaBelle

hemlig lynchas - ulv
Gunilla_Persson käk - tvilling

RÖSTLISTA DL5 kl 21.30
12:00 Blacksmithfarm röstar på bollen__
16:54 MariaMontazami röstar på Blacksmithfarm
18:06 FarmenQristina röstar på Blacksmithfarm

18:20 GW_Persson röstar på FarmenQristina
19:54 Sasse röstar på Blacksmithfarm
20:05 Emma_Andersson röstar på Blacksmithfarm
20:19 GW_Persson ändrar röst till Blacksmithfarm
20:41 bollen__ röstar på FarmenQristina
21:23 ElenaBelle röstar på Blacksmithfarm
21:27 AnnaAnka röstar på Blacksmithfarm

Blacksmithfarm -ficktjuv
Emma_Andersson- byfåne

hm får backa på att BSF röstat två ggr i rad på bollen__ ( hade verkligen för mig det - men uppenbarligen hade jag fel- sorry)

men iofs så om man kollar på Bm-nomineringarna så var det faktiskt så att @ElenaBelle som sent nominerade Sasse till BM gjorde så att sasse och BSF kom lika då med 3 röster var?
Apropå att lyan INTE ville ha BM-rollen hus sig som har framförts?
Fast samtidigt så nominerade Sasse själv BSF till en ledning med 3-2 fram till ElenaBelle lägger en tredje röst på Sasse?
Detta kräver lite tankevarv känner jag:idea:
BM-Nomineringar:

Blacksmithfarm
Snurrfian nominerar paow

BM-Nomineringar:

Blacksmithfarm
Snurrfian nominerar paow

DL 1
14:42 hemlig röstar på FarmenQristina
19:30 MariaMontazami röstar på bollen__
19:54 Hedinn röstar på Agnesnicolewinter
20:00 Sasse röstar på Emma_Andersson
20:04 Emma Andersson röstar på Snurrfian
20:24 paow röstar på AnnaAnka
20:26 Agnesnicolewinter röstar på bollen__
20:28 GW_Persson röstar på MariaMontazami
20:49 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
20:52 bollen__ röstar på MariaMontazami
20:56 ElenaBelle röstar på GW_Persson
20:59 GunillaPersson röstar på Blacksmithfarm
21:12 Snurrfian röstar på bollen__
21:14 AnnaAnka röstar på bollen__

Bollen__1 ängel
Snurrfian bybo

DL 2
19:21 GW_Persson röstar på
paow
20:54 MariaMontazami röstar på hemlig
20:55 Gunilla_Persson röstar på hemlig
21:56 hemlig röstar på AnnaAnka
20:57 AnnaAnka röstar på
paow
21:06 agnesnicolewinter röstar på hemlig
21:11 Blacksmithfarm röstar på paow
21:12 paow röstar på hemlig
21:13 bollen__ röstar på paow
21:13 Sasse röstar på paow
21:14 EmmaAndersson röstar på hemlig

ElenaBelle missar att rösta -lägger efterrösten på hemlig
paow - ulv
ANW - lösmynt spion

DL 3
16:55 MariaMontazami röstar på AnnaAnka
18:56 FarmenQristina röstar på ElenaBelle
20:51 hemlig röstar på MariaMontazami
21:05 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
21:07 Blacksmithfarm röstar på bollen__
21:23 AnnaAnka röstar på hemlig
21:26 GW_Persson röstar på hemlig
21:27 ElenaBelle röstar på hemlig
21:29 bollen__ röstar på hemlig
21:30 Emma_Andersson röstar på hemlig

sasse missar att rösta - lägger en efterröst på hemlig
Stoppad lynch
Missat käk
DL 4
17:33 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
17:43 AnnaAnka röstar på hemlig
18:43 Bollen__2 röstar på hemlig
18:54 blacksmithfarm röstar på AnnaAnka

19:51 Emma_Andersson röstar på hemlig
19:54 MariaMontazami röstar på Emma_Andersson
20:31 hemlig röstar på Emma_Andersson
21:06 ElenaBelle röstar på Hemlig
21:07 FarmenQristina röstar på hemlig
21:09 Sasse röstar på hemlig

21:18 GW_Persson röstar på Blacksmithfarm
21:30 Emma_Andersson ändrar röst till ElenaBelle

hemlig lynchas - ulv
Gunilla_Persson käk - tvilling

RÖSTLISTA DL5 kl 21.30
12:00 Blacksmithfarm röstar på bollen__
16:54 MariaMontazami röstar på Blacksmithfarm
18:06 FarmenQristina röstar på Blacksmithfarm

18:20 GW_Persson röstar på FarmenQristina
19:54 Sasse röstar på Blacksmithfarm
20:05 Emma_Andersson röstar på Blacksmithfarm
20:19 GW_Persson ändrar röst till Blacksmithfarm
20:41 bollen__ röstar på FarmenQristina
21:23 ElenaBelle röstar på Blacksmithfarm
21:27 AnnaAnka röstar på Blacksmithfarm

Blacksmithfarm -ficktjuv
Emma_Andersson- byfåne

hm får backa på att BSF röstat två ggr i rad på bollen__ ( hade verkligen för mig det - men uppenbarligen hade jag fel- sorry)

Med tanke på att BSF hade BM rollen+ var tjuvaktig dessutom så tror jag att hon fattade att jag hade rätt på många saker jag framförde där i DL3 - och hon rakt av kände att jag nog INTE var på hennes sida- för då skulle jag nog ha skrivit saker helt annorlunda( eller rent av inte skrivit något alls?)

En ond jag hade nog varit väldigt laid back med att tro en massa hit och dit- iaf så pass riktat som det var -det bästa då hade väl varit att tex låta alla tro att nä ingen spioninfo har väl kunnat gå ut efter ANWs olyckliga frånfälle? Nu säger jag inte att jag fått spioninfon - även om jag ser att många anser det- men oavsett- OM jag vore ULV och HADE fått spioninfon med det läget - att många ansåg att den INTE skulle ha delats ut- borde man bara inte hålla käft då?

BLIR GALEN!

Hållit på sen förra inlägget med ett långt med en massa citat. Så var det för långt och när jag skulle redigera försvann ALLT JAG SKRIVIT men citaten, de var kvar! Och nu kom min gäst.

Snabbt: Jag kan inte se att Sasse gjort något supermisstänkt. Det finns en del som jag kan ifrågasätta, men även en del jag tycker talar för godhet.

Här, tex när Blacksmithfarm menar att hemlig gjordes till syndabock och om hon var god borde kollegorna försökt avstyra lynchen:

Ok! Får ta och gå igenom leken imorgon.

Huruvida mycket tid ulvarna hade beror ju på hur mycket tid de haft utanför leken också. Jag tror alldeles oavsett inte på scenariot att lyan skulle försöka avstyra röstningen. Det kan inte tillhöra vanligheten. Risken att outa sig eller flera medlemmar måste vara relativt stor, i jämförelse med att rösta som en i mängden på en deltagare, om så än en ulvkollega. Nä, jag tycker som sagt det är mer troligt att ulvarna skulle rösta på en kollega snarare än att försöka avstyra röstningen.

Här tycker hon både hemlig och BSF är skumma (men det var de ju, svårt att säga annat):

Var är Ankans inlägg som ni båda reagerar på
@MariaMontazami och @GW_Persson?

@AnnaAnka Dag1 tyckte jag att det var konstigt att paow inte röstade på den hon trodde var tjuven. Men dag2 tycker jag inte det är lika anmärkningsvärt, speciellt inte när hon tar fram vinstvillkoren där det framgår att ulvarna är viktigast att lägga energi på. Nu är ju paow död, så det spelar väl egentligen ingen roll vad hon skrev som så, såvida inte hon trodde du var tjuven och försökte hinta till dig ;)

Vad var din teori om BSF i lyan? Jag tycker det verkar som ett högt spel oavsett, varför skulle två lyamedlemmar i det närmaste godförklara varandra? Det drar ju en del uppmärksamhet till sig. Eller kanske just därför? För att ingen tror att ulvar skulle spela så? Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den teorin.

Alltså jag tycker hemligs inlägg ovan är skitskumt. Nu brukar jag inte spela med henne, brukar hon vara förvirrad? Det känns dock rätt jäkla förvirrat. Att blanda ihop olika deltagare tycker jag inte är något att reagera på, speciellt inte med rätt många som har snarlika avatarer i den här leken. Att blanda ihop vem som röstat när och på vem (?) är väl lite värre i så fall. Det är ju lätt att dubbelkolla. Att blanda ihop vem som skrivit vad och hur mycket är också konstigt, tycker jag. Att hålla EN spelare för "genuint god", också märkligt.

Sedan tror jag hon skrev något därefter också som jag reagerade på, men inte har citat på.

BSF ifrågasätter/rättar till några saker och tycker sedan att de reder ut det konstiga hemlig skrev. BSF fortsätter sedan med att hålla hemlig mer åt goda sidan, bland annat då för att hemlig håller BSF som god, och för att hemlig nominerade BSF till BM. Även för att om hemlig varit i lyan så borde lyan ha gått in och avstyrt röstningen. Alltså jag tycker det är rätt svaga teorier för att hålla någon för god. Jag brukar alltid hålla med BSF för att hon kommer med en del vettigt, men hemligs märkliga teorier igår tycker jag talar emot henne som god. Men jag vette sjutton var jag har BSF, och BSF och hemlig i lyan tillsammans och spela på detta sätt... Jag vet inte varför två ulvar skulle hålla av varandra på det sättet. Så är de båda goda då? :crazy: Finns det något alternativ jag inte tänker på?

Hon tycker inte det var nödvändigt att en god BM skulle käkats. Men menar också att hon inte försvarar BSF. Jag har viss förståelse för att det tidigare (för flera år sedan) var betydligt vanligare att man sparade "roliga" roller. Det jag egentligen tycker är lite skumt här är - för den här diskussionen framåt?

Kan ju förtydliga mitt inlägg att jag inte försöker försvara BSF, utan jag skriver mest hur jag skulle tänkt kring olika scenarion.

@MariaMontazami @FarmenQristina Poängen var att lyan kan spela på olika sätt beroende på vem som sitter i den. Om jag varit ulv skulle jag inte nödvändigtvis ha käkat BM det första jag gjort, för jag tycker som sagt rollen är rolig. Hur andra tänker är upp till dom. Jag tycker bara det är onödigt att snöa fast vid "såhär skulle minsann ulvarna ha gjort!" och bara utgå från sig själv.

Gårdagens teoriinllägg är ganska kritiskt mot FQ. Är de ulvar tillsammans så är det ganska tufft.

Jag tycker inte riktigt att Sasse känns superulvig, men - det jag frågar mig nu, när jag har extrem tidsbrist är: hur mycket har inläggen fört framåt? Visst, det är hennes spelstil att reflektera över andras inlägg. Men... alltså, jag är ambivalent. Men när jag nu tänker på det brukar kanske Sasse ändå driva på lite mer som god?

Det här blev väldigt lamt känner jag! Och nu hinner jag ju inte rösta. Känner mig fortsatt misstänksam mot FQ baserat på igår. Sasse - vet inte och jag har fortfarande nollkoll på E...vars namn jag nu glömt!

Stressad!

TILLÄGG: Om det inte märktes så ändrade jag mig lite medan jag skrev inlägget. Jag funkar lite så, tänker och skriver samtidigt. Jag tycker nog att Sasse är lite mer skum nu än jag gjorde när jag började skriva.

röstlista DL 6 (!) kl 21.30

15.34 FarmenQristina röstar på Sasse
16.22 ElenaBelle röstar på FarmenQristina
17.35 MariaMontazami röstar därför på Sasse

Sasse 2
FarmenQristina 1

BLIR GALEN!

Hållit på sen förra inlägget med ett långt med en massa citat. Så var det för långt och när jag skulle redigera försvann ALLT JAG SKRIVIT men citaten, de var kvar! Och nu kom min gäst.

Snabbt: Jag kan inte se att Sasse gjort något supermisstänkt. Det finns en del som jag kan ifrågasätta, men även en del jag tycker talar för godhet.

Här, tex när Blacksmithfarm menar att hemlig gjordes till syndabock och om hon var god borde kollegorna försökt avstyra lynchen:

Här tycker hon både hemlig och BSF är skumma (men det var de ju, svårt att säga annat):

Hon tycker inte det var nödvändigt att en god BM skulle käkats. Men menar också att hon inte försvarar BSF. Jag har viss förståelse för att det tidigare (för flera år sedan) var betydligt vanligare att man sparade "roliga" roller. Det jag egentligen tycker är lite skumt här är - för den här diskussionen framåt?

Gårdagens teoriinllägg är ganska kritiskt mot FQ. Är de ulvar tillsammans så är det ganska tufft.

Jag tycker inte riktigt att Sasse känns superulvig, men - det jag frågar mig nu, när jag har extrem tidsbrist är: hur mycket har inläggen fört framåt? Visst, det är hennes spelstil att reflektera över andras inlägg. Men... alltså, jag är ambivalent. Men när jag nu tänker på det brukar kanske Sasse ändå driva på lite mer som god?

Det här blev väldigt lamt känner jag! Och nu hinner jag ju inte rösta. Känner mig fortsatt misstänksam mot FQ baserat på igår. Sasse - vet inte och jag har fortfarande nollkoll på E...vars namn jag nu glömt!

Stressad!

TILLÄGG: Om det inte märktes så ändrade jag mig lite medan jag skrev inlägget. Jag funkar lite så, tänker och skriver samtidigt. Jag tycker nog att Sasse är lite mer skum nu än jag gjorde när jag började skriva.
Du kan rösta på mig om du har svårt att ta ställning? :idea: :D

Men om jag nu faktiskt ska behöva jobba med röstlistor och grejer
( för den där döva hörluraraktiga tjuven som skulle fixa detta har ju totalt gått i strejk +även @paow verkar ha fått måttet..eh--- rågat :angel: )
Och för att riskera att bryta mina vassa naglar så behöver jag verkligen ha en öppen bar ikväll :mad:
Jag KRÄVER att @BarenMolle kilar hit BUMS , och han kan ju inte låta sig bli totalt bortkollrad av onda Paow heller väl :cautious:
Hon vill ju bara se till att vi andra inte har kul- så obrasilianskt vaxad hon var iaf på överkroppen :p

Alternativt tycker jag @Paddington själv kan dela med sig av baroner och allt vad hon har hemmavid när vi andra knappt har en droppe vare sig av baroner(:cool::o) och vin !!!
Leka en lördagskväll kräva lite mer VIP-behandling än vad vi har fått hittills tycker jag :meh:

Det förde kanske inte diskussionen framåt som så, speciellt inte som jag kom in i efterhand av diskussionen. Jag ville bara ge en annan infallsvinkel till att det inte alls behövde vara så som påstods. Nej, jag ville inte förhålla BSF som god, utan velade fram och tillbaka om hennes roll. Jag var ju som aktivast för flera år sedan, så det är kanske inte så konstigt att jag har en annan syn på sparandet av roliga roller än... typ alla andra här.
Jag har ju inte varit så aktiv och jag förstår absolut att jag blir misstänkt över det. Men jag är inte rätt att rösta på! Angående det fetade så har jag mer driv som ond också. Det finns knappast något roligare än att lura goda spelare när man själv har en ulvroll. Jag hoppas alltid att jag ska få en ulvroll så jag kan få lura någon stackars sate :p Men jag har inte haft tiden till mer aktivitet, eller driv, i den här leken. Tråkigt att jag blir misstänkt när jag inte har den tiden som tydligen krävs :( Men som sagt, jag förstår det samtidigt.
En annan som jag inte greppar är Sasse, hon har förvisso haft ett liv att ägna sig åt på sidan av spelandet ;) och det kan ju finnas viss ringrostighet, men jag tycker ändå inte att hon har stärkt sina godaktier. Här är ett citat urklippt som skaver lite. Här försöker hon putta bsf lite åt det godare hållet, nu vet vi ju säkert att bsf indeed var tjyvaktig.
Min tanke var som sagt inte att putta BSF åt det godare hållet, utan att komma med en annan infallsvinkel. Jag är inte en ulv som visste om att BSF var tjuven! Jag velade - även om hon uppträtt misstänksamt - och funderade ett par varv extra. Jag släppte aldrig misstanken om henne och jag försökte inte putta över henne åt godare hållet!

Sedan kan jag inte svara varför hemlig skrev som hon skrev om mig :/ Huruvida hon bara var förvirrad eller försökte lura er, så att ni skulle nappa på det och tro att jag var hennes ulvkollega... Uppenbarligen lyckades hon med att förvilla er!
Jag kan ju inte låta bli att fundera över om det kan vara så att Sasse skrivit liiite mer i lyan kanske ? och hemlig inte riktigt hade koll på att hon inte skrivit mer än ett inlägg i tråden?
Jag har funderat över det sedan inatt och dessutom har jag känt mig lite frågande till Sasse ett par dagar nu.

Det förde kanske inte diskussionen framåt som så, speciellt inte som jag kom in i efterhand av diskussionen. Jag ville bara ge en annan infallsvinkel till att det inte alls behövde vara så som påstods. Nej, jag ville inte förhålla BSF som god, utan velade fram och tillbaka om hennes roll. Jag var ju som aktivast för flera år sedan, så det är kanske inte så konstigt att jag har en annan syn på sparandet av roliga roller än... typ alla andra här.

Jag har ju inte varit så aktiv och jag förstår absolut att jag blir misstänkt över det. Men jag är inte rätt att rösta på! Angående det fetade så har jag mer driv som ond också. Det finns knappast något roligare än att lura goda spelare när man själv har en ulvroll. Jag hoppas alltid att jag ska få en ulvroll så jag kan få lura någon stackars sate :p Men jag har inte haft tiden till mer aktivitet, eller driv, i den här leken. Tråkigt att jag blir misstänkt när jag inte har den tiden som tydligen krävs :( Men som sagt, jag förstår det samtidigt.

Min tanke var som sagt inte att putta BSF åt det godare hållet, utan att komma med en annan infallsvinkel. Jag är inte en ulv som visste om att BSF var tjuven! Jag velade - även om hon uppträtt misstänksamt - och funderade ett par varv extra. Jag släppte aldrig misstanken om henne och jag försökte inte putta över henne åt godare hållet!

Sedan kan jag inte svara varför hemlig skrev som hon skrev om mig :/ Huruvida hon bara var förvirrad eller försökte lura er, så att ni skulle nappa på det och tro att jag var hennes ulvkollega... Uppenbarligen lyckades hon med att förvilla er!

Det vore till hjälp om du kom med lite tankar om vilka som är ulvar i detta läget?:)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar