Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iofs så de som fattas att rösta är ju du och jag samt GW juJag vet inte riktigt var jag ska rösta. Kikar in och läser men har inte bestämt mig och snart är det dags. .
Är ju samma trio jag funderar på .
Haha ja jag skrev just det!Är det du jag och gw kvar att rösta ? @AnnaAnka
så EB är mer troligt god än de andra två?Åter. Jag måste rösta, men på vem?
I min bok kan vem som helst vara ond, men FQ, EB och Sasse är mer troliga. Jag tycker nog att EB har ett bra argument ovan, om hemlig-lynchen. Samtidigt känns det kanske ändå som om hemlig var dömd med tanke på dagen före...
vad tror du om sasse kontra EB?Jag var ju inne på Fq tidigare men hade ju virkat ihop lite där. Tror ändå hon skaver mest.
Håller med, men det är på gamla "meriter" från igår och jag har faktiskt inte hunnit ta ställning till hur de står sig idag!Jag var ju inne på Fq tidigare men hade ju virkat ihop lite där. Tror ändå hon skaver mest.
sista ulven? Jag tror det finns minst 2 kvar jag( och det HAR jag redovisat tydligt tycker jag?)Ja det är ju samma trio från igår som jag tänker på och FQ har inte fått mig att tänka annat. Är inte säker men tror här är den sista ullen pga tycker inte drivet att leta finns.
Bollen röstar på farmenqristina
Ja du har nog rätt. Jag har varit vaken i över ett dygn så går inte bra att tänka :/sista ulven? Jag tror det finns minst 2 kvar jag( och det HAR jag redovisat tydligt tycker jag?)
Det har du!sista ulven? Jag tror det finns minst 2 kvar jag( och det HAR jag redovisat tydligt tycker jag?)