Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Röstlista DL 6 (!) kl 21.30

15.34 FarmenQristina röstar på Sasse
16.22 ElenaBelle röstar på FarmenQristina
17.35 MariaMontazami röstar därför på Sasse
20.57 Sasse röstar på ElenaBelle

Sasse 2
FarmenQristina
ElenaBelle 1

Åter. Jag måste rösta, men på vem?

I min bok kan vem som helst vara ond, men FQ, EB och Sasse är mer troliga. Jag tycker nog att EB har ett bra argument ovan, om hemlig-lynchen. Samtidigt känns det kanske ändå som om hemlig var dömd med tanke på dagen före...

Åter. Jag måste rösta, men på vem?

I min bok kan vem som helst vara ond, men FQ, EB och Sasse är mer troliga. Jag tycker nog att EB har ett bra argument ovan, om hemlig-lynchen. Samtidigt känns det kanske ändå som om hemlig var dömd med tanke på dagen före...
så EB är mer troligt god än de andra två?

Ja det är ju samma trio från igår som jag tänker på och FQ har inte fått mig att tänka annat. Är inte säker men tror här är den sista ullen pga tycker inte drivet att leta finns.
Bollen röstar på farmenqristina

Jag går på gårdagen.

GW röstar på FarmenQristina

För jag tycker att hennes röstmönster är ulvigt och hon ibland verkar teoria för teoriandets skull.

Shit vad tiden går !!!:eek:
jag vetesjutton om sasse är god fakiskt
Och så här långt in i leken så snälla inga stekpannor
AnnaAnka röstar på Sasse
för tror att hon försöker lura mig oc inga lekframförande teorier - trots aktivitet och reflektioner

Senast ändrad:
Ja det är ju samma trio från igår som jag tänker på och FQ har inte fått mig att tänka annat. Är inte säker men tror här är den sista ullen pga tycker inte drivet att leta finns.
Bollen röstar på farmenqristina
sista ulven? Jag tror det finns minst 2 kvar jag( och det HAR jag redovisat tydligt tycker jag?)

Röstlista DL 6 (!) kl 21.30

15.34 FarmenQristina röstar på Sasse
16.22 ElenaBelle röstar på FarmenQristina
17.35 MariaMontazami röstar därför på Sasse
20.57 Sasse röstar på ElenaBelle
21.28 Bollen röstar på farmenqristina
21.29 GW röstar på FarmenQristina
21.30 AnnaAnka röstar på Sasse

Sasse 3
FarmenQristina 3
ElenaBelle 1

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar