Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

ja men vad faaaaaaan !!!!!!!!!!:rage:

:banghead: nu blir jag så djävla lack att jag kan tänka mig IKEA typ!!!
Jag tror att om det är någon som har lurats idag så är det @Sasse
och ingen annan!!
Just nu håller jag med dig. Eller... ja, vem som helst av er kan ju ha lurat mig men om både du och bollen är onda har jag ett och annat att diskutera med... vissa.

Sasse är en jäkel på att luras. Men hon lär ju inte gjort det helt själv!

Uppdatering

Efter att FarmenQristina rökt upp sina sista cigg så var hon ännu mer snarstucken än vanligt och irriterade sig på allt och alla. Vilket fick till följd att alla gick och irriterade sig på henne! Var det inte hennes språkbruk så var det ju hennes udda stavning - vem stavar Kristina med "Q" liksom. Det måste betyda att hon inte gick att lita på.

FarmenQristina var bybo

NattDL 09.00
DagDL 21.30

Uppdatering

Efter att FarmenQristina rökt upp sina sista cigg så var hon ännu mer snarstucken än vanligt och irriterade sig på allt och alla. Vilket fick till följd att alla gick och irriterade sig på henne! Var det inte hennes språkbruk så var det ju hennes udda stavning - vem stavar Kristina med "Q" liksom. Det måste betyda att hon inte gick att lita på.

FarmenQristina var bybo

NattDL 09.00
DagDL 21.30
Den där djävla Q-grejen är väldigt jobbigt att ha i barlasten:arghh::arghh::arghh:
Men jag tror ju ingenstans att @Sasse är god nu- för bollen__ är jag ävertygad är på samma sid som mig - se tidigare teorier för att undvika milslånga inlägg av mig :angel:
Det ENDA positiva från denna lynchen är att leken INTE är slut än och nu måste ju ulvarna lyckas med käket - lycka till med det :p )

Alltså, Ankan - det här du skrev tidigare att tjyven snott något viktigt från bollen typ... får mig att fundera på bollen. Jag erkänner att jag inte är helt nykter och inte orkar leta. Men jag undrar lite...

ja men vad faaaaaaan !!!!!!!!!!:rage:

:banghead: nu blir jag så djävla lack att jag kan tänka mig IKEA typ!!!
Jag tror att om det är någon som har lurats idag så är det @Sasse
och ingen annan!!
Jag har inte lurats :) Tråkigt att det var en annan god som strök med dock. Jag känner att jag verkligen måste gå igenom allas inlägg och tänka ett varv till. ElenaBelle är fortfarande en kandidat för mig, men ni andra är så svåra att greppa. :crazy: Vettiga teorier kommer ni med hela bunten, och jag har hållit med om mycket! Men minst en ulv gömmer sig ju bland er. :nailbiting:

Alltså, Ankan - det här du skrev tidigare att tjyven snott något viktigt från bollen typ... får mig att fundera på bollen. Jag erkänner att jag inte är helt nykter och inte orkar leta. Men jag undrar lite...
vofför därå??
:confused::confused::confused:O_o
Du hamnade just på min absoluta skumlista!!!
Du och Sasse känns ju rätt troliga att vara i lyan nu för mig
Jag VET att inte jag är där (ja det kan jag säga utan att hinta- eller hur :angel:) För man får säga att man är god -väl?
Jag är väldigt övertygad om att @bollen__ inte heller är där - hänvisar ånyo till tidigare teorier och inlägg - annars kann jag citera in absurdum om någon känner att de vill ha dem serverade "på fat " sort of?
Sedan har vi ElenaBelle - som numera tippar över till goda sidan för mig - tror jag?
men det KAN stå 3-3 nu i leken som jag räknat på det
så antingen lyckas käket inatt
och onda vinner
eller så käkar de en god och leken forsätter
OR
så går de bet på käket man ska aldrig säga aldrig ;)
det beror ju liksom på- right?;)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar