FUCK!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va?FUCK!!!!
ja men vad faaaaaaan !!!!!!!!!!
säg att du var en ond ond LL bara?? pretty please?Amen va faaaaan......
sorry, skulle ändra ett syftningsfel så försvann hela inlägget....
Just nu håller jag med dig. Eller... ja, vem som helst av er kan ju ha lurat mig men om både du och bollen är onda har jag ett och annat att diskutera med... vissa.ja men vad faaaaaaan !!!!!!!!!!
nu blir jag så djävla lack att jag kan tänka mig IKEA typ!!!
Jag tror att om det är någon som har lurats idag så är det @Sasse
och ingen annan!!
Alltså, till resultatet!
Fattade det sen. Såg bara v v vAlltså, till resultatet!
Den där djävla Q-grejen är väldigt jobbigt att ha i barlastenUppdatering
Efter att FarmenQristina rökt upp sina sista cigg så var hon ännu mer snarstucken än vanligt och irriterade sig på allt och alla. Vilket fick till följd att alla gick och irriterade sig på henne! Var det inte hennes språkbruk så var det ju hennes udda stavning - vem stavar Kristina med "Q" liksom. Det måste betyda att hon inte gick att lita på.
FarmenQristina var bybo
NattDL 09.00
DagDL 21.30
man spelar utofrån det man känner- du om någon håller jag som god men håller definitivt med om @SasseSorry FQ. Fan att jag ska va så envis.
Jo men idag är det jag som får ha stekpannan. Man ska inte leka när man har för lite tid.man spelar utofrån det man känner- du om någon håller jag som god men håller definitivt med om @Sasse
Jag har inte lurats Tråkigt att det var en annan god som strök med dock. Jag känner att jag verkligen måste gå igenom allas inlägg och tänka ett varv till. ElenaBelle är fortfarande en kandidat för mig, men ni andra är så svåra att greppa. Vettiga teorier kommer ni med hela bunten, och jag har hållit med om mycket! Men minst en ulv gömmer sig ju bland er.ja men vad faaaaaaan !!!!!!!!!!
nu blir jag så djävla lack att jag kan tänka mig IKEA typ!!!
Jag tror att om det är någon som har lurats idag så är det @Sasse
och ingen annan!!
Så jag är ond för att du anser bollen är god?Men jag tror ju ingenstans att @Sasse är god nu- för bollen__ är jag ävertygad är på samma sid som mig
vofför därå??Alltså, Ankan - det här du skrev tidigare att tjyven snott något viktigt från bollen typ... får mig att fundera på bollen. Jag erkänner att jag inte är helt nykter och inte orkar leta. Men jag undrar lite...
ja i min bok så är det så- jag har ju hållt henne som god mer eller mindre sedan DL3(väl?) och att du inte vill hänga med på det nu efter DL6 känns ju inte så.... jätte-god-aktigt faktiskt?Så jag är ond för att du anser bollen är god?