Var har jag skrivit att jag misstänker bollen menar du?ja i min bok så är det så- jag har ju hållt henne som god mer eller mindre sedan DL3(väl?) och att du inte vill hänga med på det nu efter DL6 känns ju inte så.... jätte-god-aktigt faktiskt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var har jag skrivit att jag misstänker bollen menar du?ja i min bok så är det så- jag har ju hållt henne som god mer eller mindre sedan DL3(väl?) och att du inte vill hänga med på det nu efter DL6 känns ju inte så.... jätte-god-aktigt faktiskt?
Hamnar jag på skumlistan för att jag ställer en fråga? Ok, då får jag väl vara där då!vofför därå??
Du hamnade just på min absoluta skumlista!!!
Du och Sasse känns ju rätt troliga att vara i lyan nu för mig
Jag VET att inte jag är där (ja det kan jag säga utan att hinta- eller hur ) För man får säga att man är god -väl?
Jag är väldigt övertygad om att @bollen__ inte heller är där - hänvisar ånyo till tidigare teorier och inlägg - annars kann jag citera in absurdum om någon känner att de vill ha dem serverade "på fat " sort of?
Sedan har vi ElenaBelle - som numera tippar över till goda sidan för mig - tror jag?
men det KAN stå 3-3 nu i leken som jag räknat på det
så antingen lyckas käket inatt
och onda vinner
eller så käkar de en god och leken forsätter
OR
så går de bet på käket man ska aldrig säga aldrig
det beror ju liksom på- right?
Jag omformulerar frågan -Hamnar jag på skumlistan för att jag ställer en fråga? Ok, då får jag väl vara där då!
Jag vet också att jag inte är i lyan och rimligen är inte både du och bollen där. Det är det enda jag vet!
Alltså, Ankan - det här du skrev tidigare att tjyven snott något viktigt från bollen typ... får mig att fundera på bollen. Jag erkänner att jag inte är helt nykter och inte orkar leta. Men jag undrar lite...
Nope men du har INTE hängt med på argumenten för varför hon bör vara god- vilket jag anser att du bord gjort vid detta laget om du var god - jag har ju för sjuttsingen haft henne som god sedan DL3 , i mer och mindre grader- och det är så dags att komma nu efter DL6 med invändningarVar har jag skrivit att jag misstänker bollen menar du?
Fast va? Var är invändningarna du syftar på? Jag har tidigare skrivit att jag tror att du är god, och så även bollen, men du menar alltså att det är konstigt att jag inte litar blint på er? Jag har inget facit med era roller! Det finns saker som talar till er fördel, JA, men jag kan inte lita på någon annan än mig själv. Jag håller er åt godare hållet, men är inte helt jäkla säker, ifall ni (DU) luras.Nope men du har INTE hängt med på argumenten för varför hon bör vara god- vilket jag anser att du bord gjort vid detta laget om du var god - jag har ju för sjuttsingen haft henne som god sedan DL3 , i mer och mindre grader- och det är så dags att komma nu efter DL6 med invändningar
mitt korta svar på det är att jag tror det är du som luras, enligt tidigare åsikter och teorierFast va? Var är invändningarna du syftar på? Jag har tidigare skrivit att jag tror att du är god, och så även bollen, men du menar alltså att det är konstigt att jag inte litar blint på er? Jag har inget facit med era roller! Det finns saker som talar till er fördel, JA, men jag kan inte lita på någon annan än mig själv. Jag håller er åt godare hållet, men är inte helt jäkla säker, ifall ni (DU) luras.
Jag brukar inte smyga runt som ond. Jag gillar som sagt att vara aktiv ond och älskar att dra upp felaktiga teorier som kollrar bort goda.Om man är ond så smyger man med och är "osynlig"-vilket jag tror att du har gjort
Jag brukar inte smyga runt som ond. Jag gillar som sagt att vara aktiv ond och älskar att dra upp felaktiga teorier som kollrar bort goda.
Rösta på mig om det känns bäst för mig, men du har fel om mig.
Vem tror du är ond då?
Jag har ju skrivit att jag tror på ElenaBelle. Jag tror att Ankan och bollen är åt godare hållet. Då återstår MM och GW. Vad gäller de två sistnämnda måste jag gå igenom leken, deras teorier och röster och allt annat de skrivit. Och just nu är jag för trött för att göra det.
Jag tror tyvärr inte du kan svara på frågan pga hintningsregeln. Men jag undrar vad det fanns som tjuven skulle kunna stjäla av bollen?Jag omformulerar frågan -
vad var det du undrade över ?
fattar inte?
hum humJag tror tyvärr inte du kan svara på frågan pga hintningsregeln. Men jag undrar vad det fanns som tjuven skulle kunna stjäla av bollen?
Jag kan missa något eller komma ihåg ditt inlägg fel, men jag ser få saker tjuven skulle kunna stjäla av en god spelare. Att Emma byfåne inte blev bestulen tror jag är klart.
Jag är rätt ... förvånad över att inte den enda manliga deltagaren heller verkar fatta numera - ffa som himself inte verkar vilja ta den rollen?Eftersom ryktet säger att du är rutinerad i den här branschen förvånar det mig att du inte är säker på min hemvist. För min del ökar det bara misstankarna mot dig.
Vill du att jag lämnar ett citat där min roll mer eller mindre står utskriven? Ett som jag inte har skrivit själv, men det krävs inte en Einstein för att fatta min roll? jag har tjatat om det inlägget flera gånger för att mina goda kollegor ska fatta och därför inte rösta ut mig. Ulvarna fattade nog på en gång när de såg det inlägget.
jahapp så du tror också att det handlar om två ulvar - inte tre om jag ska vara besvärlig?Jag har ju skrivit att jag tror på ElenaBelle. Jag tror att Ankan och bollen är åt godare hållet. Då återstår MM och GW. Vad gäller de två sistnämnda måste jag gå igenom leken, deras teorier och röster och allt annat de skrivit. Och just nu är jag för trött för att göra det.
Nej, jag tror ingenting. Jag hoppas däremot på två. Det lär vi ju märka om ulvarna lyckas med käket.jahapp så du tror också att det handlar om två ulvar - inte tre om jag ska vara besvärlig?
Jag vill fortfarande veta vilka dina möjliga ulvar är? (oavsett 2 eller 3)Nej, jag tror ingenting. Jag hoppas däremot på två. Det lär vi ju märka om ulvarna lyckas med käket.
Nja. Jag fattar vilka roller du avser, men får ändå inte ihop det.hum hum
du borde ju verkligen vara erfaren nog att se att det förutom byfånen fanns inte bara en utan TVÅ goda spelare som kunnat bli bestulna säger ju en ..... hel del
behöver jag bokstaver vilka goda roller det kan vara - verkligen