Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Hmm nu tror jag att det gick upp ett liljeholmens för mig här GW. Tack för det. Om inte min trötta hjärna spelar mig ett spratt. Jag tror att jag förstår hur du menar och du har rätt.
Bra, för det är inte jag säker på!:rofl:

Jag puzzlar ogärna. Men jag hade en idé om roll påd dig, men Ankans inlägg får mig att tvivla.

Nu hänger jag inte med igen. I vilken fråga skulle min röst väga lite tyngre i argumentation? Är det samma som du alldeles nyss skrivit om eller är vi på ett annat ämne?
Min uppfattning är att du är den som de flesta håller som mest god. Alltså tänker jag att din röst väger tyngre?

Då tror jag att du har mer rätt än Ankan. Jag vet inte hur mycket jag vågar skriva. Eftersom gryningen ännu inte kommit.
Jag vet inte heller. Vi får kanske invänta gryningen och de överlevande får omvärdera alla inlägg?

Sorry, jag är trött och lätt berusad. Orkar inte riktigt väga mina ord för att inte hinta,

OK då
@bollen__ och @GW_Persson
eftersom jag är övertygad om att ingen spioninfo kommit till leken EFTER DL3 ( iom Anw vart käkad i natt 3)

Men jag vidhåller att bollen__ kan ha varit tjuvad av BSF och hon försökte peka ditåt i sina teorier och sedermera röst för så har jag uppfattat leken iaf

OK då
@bollen__ och @GW_Persson
eftersom jag är övertygad om att ingen spioninfo kommit till leken EFTER DL3 ( iom Anw vart käkad i natt 3)

Men jag vidhåller att bollen__ kan ha varit tjuvad av BSF och hon försökte peka ditåt i sina teorier och sedermera röst för så har jag uppfattat leken iaf

Eh, jag förstår faktiskt inget.

Om vi ska reda ut tjuvens jäkla verksamhet:

1. Stal käket från hemlig
2....
3....

Tjuven får bara lyckas 3 ggr. Innebär det att tjuven bara har tre försök eller att hen kommer att få (max) tre grejor/förmågor?

Jag känner detsamma för min del. Men som godförklarad upplever jag att man alltid får lite mer tyngd i inläggen.
Jo, det förstås. Eftersom jag inte kunde tänka idag alls så ville jag följa dig och ankan för jag tror ju att vi är på samma sida. Men fick så brått med rösten så hann inte se bägge era röster.

Eh, jag förstår faktiskt inget.

Om vi ska reda ut tjuvens jäkla verksamhet:

1. Stal käket från hemlig
2....
3....

Tjuven får bara lyckas 3 ggr. Innebär det att tjuven bara har tre försök eller att hen kommer att få (max) tre grejor/förmågor?
Det är fastslaget av LL att det gäller tills den lyckats tre ggr:)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar