Men jag har ju redan svarat på det.Jag vill fortfarande veta vilka dina möjliga ulvar är? (oavsett 2 eller 3)
Det skulle vara till stor hjälp om du blev käk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag har ju redan svarat på det.Jag vill fortfarande veta vilka dina möjliga ulvar är? (oavsett 2 eller 3)
Det skulle vara till stor hjälp om du blev käk
jag har glasögon och är rätt döv med för den delen- så skriv gärna ut det i klartextMen jag har ju redan svarat på det.
Hmm nu tror jag att det gick upp ett liljeholmens för mig här GW. Tack för det. Om inte min trötta hjärna spelar mig ett spratt. Jag tror att jag förstår hur du menar och du har rätt.Nja. Jag fattar vilka roller du avser, men får ändå inte ihop det.
Då får du gärna redvisa HUR du inte får ihop detNja. Jag fattar vilka roller du avser, men får ändå inte ihop det.
Nu hänger jag inte med igen. I vilken fråga skulle min röst väga lite tyngre i argumentation? Är det samma som du alldeles nyss skrivit om eller är vi på ett annat ämne?
Bra, för det är inte jag säker på!Hmm nu tror jag att det gick upp ett liljeholmens för mig här GW. Tack för det. Om inte min trötta hjärna spelar mig ett spratt. Jag tror att jag förstår hur du menar och du har rätt.
Ok då får du gärna också förklara (så gott du kan)Hmm nu tror jag att det gick upp ett liljeholmens för mig här GW. Tack för det. Om inte min trötta hjärna spelar mig ett spratt. Jag tror att jag förstår hur du menar och du har rätt.
Då tror jag att du har mer rätt än Ankan. Jag vet inte hur mycket jag vågar skriva. Eftersom gryningen ännu inte kommit.Bra, för det är inte jag säker på!
Jag puzzlar ogärna. Men jag hade en idé om roll påd dig, men Ankans inlägg får mig att tvivla.
Min uppfattning är att du är den som de flesta håller som mest god. Alltså tänker jag att din röst väger tyngre?Nu hänger jag inte med igen. I vilken fråga skulle min röst väga lite tyngre i argumentation? Är det samma som du alldeles nyss skrivit om eller är vi på ett annat ämne?
Jag vet inte heller. Vi får kanske invänta gryningen och de överlevande får omvärdera alla inlägg?Då tror jag att du har mer rätt än Ankan. Jag vet inte hur mycket jag vågar skriva. Eftersom gryningen ännu inte kommit.
Jag känner inte att jag gjorde vidare ifrån mig idag. :/Min uppfattning är att du är den som de flesta håller som mest god. Alltså tänker jag att din röst väger tyngre?
Jag känner detsamma för min del. Men som godförklarad upplever jag att man alltid får lite mer tyngd i inläggen.Jag känner inte att jag gjorde vidare ifrån mig idag. :/
Men den som blir tjuvad får veta om det, eller hur?OK då
@bollen__ och @GW_Persson
eftersom jag är övertygad om att ingen spioninfo kommit till leken EFTER DL3 ( iom Anw vart käkad i natt 3)
Men jag vidhåller att bollen__ kan ha varit tjuvad av BSF och hon försökte peka ditåt i sina teorier och sedermera röster för så har jag uppfattat leken iaf
OK då
@bollen__ och @GW_Persson
eftersom jag är övertygad om att ingen spioninfo kommit till leken EFTER DL3 ( iom Anw vart käkad i natt 3)
Men jag vidhåller att bollen__ kan ha varit tjuvad av BSF och hon försökte peka ditåt i sina teorier och sedermera röst för så har jag uppfattat leken iaf
Absolut !!Men den som blir tjuvad får veta om det, eller hur?
Jo, det förstås. Eftersom jag inte kunde tänka idag alls så ville jag följa dig och ankan för jag tror ju att vi är på samma sida. Men fick så brått med rösten så hann inte se bägge era röster.Jag känner detsamma för min del. Men som godförklarad upplever jag att man alltid får lite mer tyngd i inläggen.
Men den som blir tjuvad får veta om det, eller hur?
Det är fastslaget av LL att det gäller tills den lyckats tre ggrEh, jag förstår faktiskt inget.
Om vi ska reda ut tjuvens jäkla verksamhet:
1. Stal käket från hemlig
2....
3....
Tjuven får bara lyckas 3 ggr. Innebär det att tjuven bara har tre försök eller att hen kommer att få (max) tre grejor/förmågor?