Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Med tanke på att BSF hade BM rollen+ var tjuvaktig dessutom så tror jag att hon fattade att jag hade rätt på många saker jag framförde där i DL3 - och hon rakt av kände att jag nog INTE var på hennes sida- för då skulle jag nog ha skrivit saker helt annorlunda( eller rent av inte skrivit något alls?)

En ond jag hade nog varit väldigt laid back med att tro en massa hit och dit- iaf så pass riktat som det var -det bästa då hade väl varit att tex låta alla tro att nä ingen spioninfo har väl kunnat gå ut efter ANWs olyckliga frånfälle? Nu säger jag inte att jag fått spioninfon - även om jag ser att många anser det- men oavsett- OM jag vore ULV och HADE fått spioninfon med det läget - att många ansåg att den INTE skulle ha delats ut- borde man bara inte hålla käft då?
Det beror väl på. Jag har fattat det som att du är duktig på att lura folk, så det skulle ju kunna ha varit ett spel för gallerian att inte hålla käft och skriva ut det i tråden.

Nu misstänker inte jag dig nämnvärt, för du har gjort mycket som talar till din fördel, även om jag hoppar att gå igenom dina inlägg :p Men är man duktig på att luras så är man ju, och då tar man kanske de tillfällen man får? Det skulle jag göra i alla fall.

Det beror väl på. Jag har fattat det som att du är duktig på att lura folk, så det skulle ju kunna ha varit ett spel för gallerian att inte hålla käft och skriva ut det i tråden.

Nu misstänker inte jag dig nämnvärt, för du har gjort mycket som talar till din fördel, även om jag hoppar att gå igenom dina inlägg :p Men är man duktig på att luras så är man ju, och då tar man kanske de tillfällen man får? Det skulle jag göra i alla fall.
grejen är ju att jag INTE är så duktig på att luras faktiskt
har tex ALDRIG vunnit en lek som sista ulv -
jag suger på att vara ond - typ- det finns ju en anledning till att det finns myntat att
OM jag är utröstad i DL1 så
1) alla onda röstade på mig (och JA det har hänt mer än en gång ;))
2) De andra onda ser till att rösta ut mig - typ bums

Det går lite under det som har kallats "Lex @cirkus " sedan har hon ju själv kallat den LEX Q iofs :D men jag vill hänvisa det till att lex AA borde minsann inte vara så ........... jättelångt ifrån samma teorier :cool:
sedan har ju
@Derring-Do uppdaterat med sin fina Q-lista - så jag känner att vad jag än gör så är jag typ- ingen att lita påO_o
:mad::p:D

men det är OK för mig att rösta på mig om man vill ta reda på vart jag står idag - om någon tror att jag har utvecklats till monster-of-the game just over the night O_o

grejen är ju att jag INTE är så duktig på att luras faktiskt
har tex ALDRIG vunnit en lek som sista ulv -
Andra tycker uppenbarligen annorlunda än du själv gör :) Det har ju skrivit flertalet tillfällen att du är duktig på att luras. Och man behöver inte vara siste ulv för att ha lyckats med att lura någon/alla, just sayin'. Du får jobba på ditt självförtroende ;)

Sedan, är det okej för dig att rösta på dig? :p

Andra tycker uppenbarligen annorlunda än du själv gör :) Det har ju skrivit flertalet tillfällen att du är duktig på att luras. Och man behöver inte vara siste ulv för att ha lyckats med att lura någon/alla, just sayin'. Du får jobba på ditt självförtroende ;)

Sedan, är det okej för dig att rösta på dig? :p
Absolut för min del (avseende att rösta på mig) OM någon faktiskt undrar över mig än och anser mig vara en trolig ond
jag har inga problem med att bli lynchad nu( utöver OM det är tre ulvar kvar förstås!! för vinnarskalle- det har jag -ALLTID! även om inte världen går under för att jag förlorar :))

Absolut för min del (avseende att rösta på mig) OM någon faktiskt undrar över mig än och anser mig vara en trolig ond
jag har inga problem med att bli lynchad nu( utöver OM det är tre ulvar kvar förstås!! för vinnarskalle- det har jag -ALLTID! även om inte världen går under för att jag förlorar :))
Nä, jag hoppas ingen röstar på dig. Du tillför mycket bra i leken!

När jag nu lynchas - det verkar ju barka åt det hållet - så vill jag kunna förlita på någon som dig som ger allt för att hitta ulvarna. Du har ju lyckats bra hittills ;) :)

ElenaBelle och FQ är mina troligaste ulvkandidater. De har haft samma aktivitetsnivå som mig, sett från antalet inlägg. Tycker också bådadera har hållit rätt låg profil och deras röster är inget att hänga i julgranen. Om man nu dessutom pratar om eget driv och föra leken framåt tycker jag inte heller att någon av dom gjort detta. Det är möjligt att någon av dom har kommit med en alldeles egen teori, men i det stora hela så har de följt andras. Jag tycker inte det talar till fördel för någon av dom!

Tar upp mina äldre teorier:

FarmenQristina - Nominerar GW. Röstar sent på hemlig dag 1, enda rösten på hemlig då. Rätt sen röst på hemlig dag 2. Röstar relativt tidigt dag 3 på okända ElenaBelle. Och dag 4, en femteröst på hemlig. Tycker hon syns dåligt och jag har inget grepp om henne alls. Utifrån röstlistan skulle det kunna vara en ulv som försöker alibirösta. Vet inte alls som sagt, behöver gå igenom inläggen här.

Tillägg: FQ röstar rätt tidigt och med en andraröst på BSF dag 5. Idag lägger hon en relativt tidig röst på mig.

ElenaBelle - Nominerar mig. Röster: GW - missad - hemlig - hemlig. Hennes röster kan ses som strömröster eller försök till alibi. Annars rätt osynlig i leken. Jag får inget grepp om henne och behöver gå igenom inläggen.

Tillägg: Röstar sent på BSF dag 5 och idag röstar hon relativt tidigt på FQ. Jag förstår i ärlighetens namn inte hennes röst idag. Alla andra är ju inställda på mig, hur fel de än har, så är det konstigt att hon i det läget väljer att lägga en avvikande röst.

Jag tror att vi hittar åtminstone en ulv här! Såvida inte någon av de andra har kollrat bort mig helt, men det är i alla fall dessa två som betett sig skummast genom leken tycker jag. Alla andra har kommit med vettigare teorier (no offence ni båda :p)

Nä, jag hoppas ingen röstar på dig. Du tillför mycket bra i leken!

När jag nu lynchas - det verkar ju barka åt det hållet - så vill jag kunna förlita på någon som dig som ger allt för att hitta ulvarna. Du har ju lyckats bra hittills ;) :)
Verkar det barka åt det hållet?
så här ser ställningen ut :
Visst vi är många som funderar över dig (yours truly included)
Men då måste du ju faktiskt visa på hur du tänker nu?:)
vilka är dina ulvar? minst 2 borde det vara kvar väl? Annars får jag inte ihop balansen i leken helt enkelt :idea:
röstlista DL 6 (!) kl 21.30

15.34 FarmenQristina röstar på Sasse
16.22 ElenaBelle röstar på FarmenQristina
17.35 MariaMontazami röstar därför på Sasse

Sasse 2
FarmenQristina 1

ElenaBelle och FQ är mina troligaste ulvkandidater. De har haft samma aktivitetsnivå som mig, sett från antalet inlägg. Tycker också bådadera har hållit rätt låg profil och deras röster är inget att hänga i julgranen. Om man nu dessutom pratar om eget driv och föra leken framåt tycker jag inte heller att någon av dom gjort detta. Det är möjligt att någon av dom har kommit med en alldeles egen teori, men i det stora hela så har de följt andras. Jag tycker inte det talar till fördel för någon av dom!

Tar upp mina äldre teorier:

FarmenQristina - Nominerar GW. Röstar sent på hemlig dag 1, enda rösten på hemlig då. Rätt sen röst på hemlig dag 2. Röstar relativt tidigt dag 3 på okända ElenaBelle. Och dag 4, en femteröst på hemlig. Tycker hon syns dåligt och jag har inget grepp om henne alls. Utifrån röstlistan skulle det kunna vara en ulv som försöker alibirösta. Vet inte alls som sagt, behöver gå igenom inläggen här.

Tillägg: FQ röstar rätt tidigt och med en andraröst på BSF dag 5. Idag lägger hon en relativt tidig röst på mig.

ElenaBelle - Nominerar mig. Röster: GW - missad - hemlig - hemlig. Hennes röster kan ses som strömröster eller försök till alibi. Annars rätt osynlig i leken. Jag får inget grepp om henne och behöver gå igenom inläggen.

Tillägg: Röstar sent på BSF dag 5 och idag röstar hon relativt tidigt på FQ. Jag förstår i ärlighetens namn inte hennes röst idag. Alla andra är ju inställda på mig, hur fel de än har, så är det konstigt att hon i det läget väljer att lägga en avvikande röst.

Jag tror att vi hittar åtminstone en ulv här! Såvida inte någon av de andra har kollrat bort mig helt, men det är i alla fall dessa två som betett sig skummast genom leken tycker jag. Alla andra har kommit med vettigare teorier (no offence ni båda :p)
Eget driv och föra leken framåt. Problemet är att andra hinner före och redan har skrivit det jag tänker :p

Det känns som om alla misstänker mig, that's it.

Jag har skrivit ut de två jag tror mest på.
ja det såg jag efter jag postat
så du tror på @ElenaBelle och @FarmenQristina som de två kvarvarande ulvarna?:)
Och hur tänker du om det skulle vara TRE ulvar kvar då?
Om dessa båda är ulvar och det finns en tredje - vem skulle den vara då?
För jag har väldigt svårt att se att det bara skulle var EN ulv kvar- rent balansmässigt och hur rollerna är beskrivna faktiskt

Eget driv och föra leken framåt. Problemet är att andra hinner före och redan har skrivit det jag tänker :p
men du behöver också redovisa lite mer tankar tycker jag!

Vilka är dina ulvar - baserat på om det är 2 eller 3 kvar?
Vi kan ju definitivt utesluta att de är 4 kvar? (bara for tydlighetens skull - för då vore leken över!)

Jag måste rösta nu, för jag känner mig inte tiptop. Ska lägga mig.

Sasse röstar på ElenaBelle för att jag tycker att hon kommer med anmärkningsvärt litet eget. Hon följer främst andra teorier tycker jag. Det i kombination med att hon röstat sent i samtliga (?) DL (eller i varje fall de flesta) tycker jag är skumt. Hon röstar på FQ nu, som jag också misstänker, och jag vet inte vad jag ska tro om det faktiskt.

@AnnaAnka Jag tar en i taget. Det känns lättast. Er andra pendlar jag mellan vem som är god och vem som kan vara ond. Det finns en del som talar till samtliga andras fördel, men så är det småsaker som stör. Men jag skulle behöva gå igenom alla övriga ordentligt för att hitta en tredje ulv, om det nu finns en sådan!

Jag måste rösta nu, för jag känner mig inte tiptop. Ska lägga mig.

Sasse röstar på ElenaBelle för att jag tycker att hon kommer med anmärkningsvärt litet eget. Hon följer främst andra teorier tycker jag. Det i kombination med att hon röstat sent i samtliga (?) DL (eller i varje fall de flesta) tycker jag är skumt. Hon röstar på FQ nu, som jag också misstänker, och jag vet inte vad jag ska tro om det faktiskt.

@AnnaAnka Jag tar en i taget. Det känns lättast. Er andra pendlar jag mellan vem som är god och vem som kan vara ond. Det finns en del som talar till samtliga andras fördel, men så är det småsaker som stör. Men jag skulle behöva gå igenom alla övriga ordentligt för att hitta en tredje ulv, om det nu finns en sådan!
När jag röstade på hemlig i förrgår så hade hemlig och emma lika många röster, jag hade lika gärna kunnat rösta på emma om jag vore ulv.

Dagen innan lade jag tredjerösten på hemlig. Jag kunde lika gärna ha röstat någon annanstans för att skydda hemlig om vi vore kollegor.

jag har väldigt många tankar kring att ulvarna inte käkade samma dygn som lunchen stoppades?

som jag ser det fanns det 3 alternativ till det
1) De valde att käka nattvakten
2) de valde att käka någon som fått ett paket med beskydd från brevis- eller den som den ville bekydda
3) de AVSTOD från att käka - för de ville inte råka ta en tvilling?- eller någon med beskydd? För då hade de ju "röjt" hemlig och BSF omedelbums?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar