3.
AnnaAnka det är jag
5.
FarmenQristina oroväckande osynlig. Verkar vara upptagen IRL iofs Har idag röstat på ElenaBellle. Känns som en röst lagt för att inte avgöra idag. kan vara i lyan som håller låg profil, kan vara en god med ont om tid. Har ingen aning om vart jag har henne
6.
Gunilla_Persson har idag kommit med bra grävande vad det gäller BSF och hemligs eventuella tvillingskap Tidiagare har jag reagerat på att hon och nån mer uttryckte det som att jag skulle vara i lyan för att jag tjattrar mycket
Trots mitt namn så händer det att jag inte bara tjattrar , ibland är det seriöst kvackande också
Men Gunilla är inte i topp på min lista idag även om jag inte vågar hålla henne som god för det
7.
MariaMontazami verkar ha fått uppfattningen att jag skulle vari siaren , och röstar på mig idag för att jag skulle vara tjuven som kunnat stjäla infon från ANW igår . Alltså OM jag hade gjort det - och haft den rollen så skulle jag väl 1) försöka se till att ANW blev lynchad? 2) inte försöka ta över den rollen från ANW, särskilt INTE ANW som har bra radar på att hitta ondingar, somliga mer än andra
3) jag hade väl försökt hinta om ANWs roll till de i lyan på något sätt? Och sedan tror jag verkligen inte att ANW skulle låtit bli att få fram det på något sätt att hon var bestulen Så sätt på dig tänkarhatten och tänk om- tänk rätt! ANW verkar tro att MM skulle vara god, så baserat på det så är inte MM för mig heller i topp idag. Men jag kan inte annat än hålla ett öga på henne också- men det är nog mest för att hon röstar på mig, det är lätt att bita sig fast i en tanke - det vet jag om någon
8.
ElenaBelle missade att rösta igår Hade röstat på hemlig .
har kommit in i leken nu och här känner jag att jag behöver
9.
Emma_Andersson röstar på hemlig igår för intrasslade tankar som känns ulviga .Idag vill hon påstå hemlig dalat på hennes lista över misstänkta. men i övrigt har jag inte sett så mycket av henne hoppas på att hon kommer in med mer tankar under kvällen Just nu kan jag inte sortera henne åt någotdera hållen
11.
Hedinn/ bollen__2 jag får faktiskt inga ondvibbar av hur bollen__2 skriver, Hon har deltagit i diskussionerna och öht verkat vettig och kan vara en jag vill försiktigt luta åt det godare hållet faktiskt. Observera att jag skriver
försiktigt Hon verkar ha tänkt lite liknande som jag själv gjort sedan hon gjorde comeback utan att verka inställsam som hon kan göra nr hon är ond .Kanske den jag misstänker minst idag faktiskt
12.
hemlig ja du ja du
@agnesnicolewinter , tänk om man hade kunnat fråga om du visste något om hemlig eller bara röstade där? Sammantaget så är hemlig en jag misstänker mest idag - pga sina felaktigheter i sin teorisammanställning, och för att jag avskrivit min fundering om henne som tvilling med BSF efter lite grävande från flera .
13.
Sasse har deltagit tidigare idag och det hon framfört verkar vettigt och begrundande och utan förutfattade meningar. Men hon vet ju hur man ska spela spelet sas så att lita på at hon skulle vara god det vågar jag inte! Men iaf inte under lupp idag på det hon skrivit hittills
14.
Blacksmithfarm den andra jag känner mig väldigt frågande till. Frågan är om hon verkligen är en ulv? eller om hon kan vara den tjuvaktiga skatan i spelet? Jag är öppen för att hon kan vara endera eller, men tänker att om någon haft möjlighet att fråga något via byfånens möjlighet, om den inte redan använts till DL1,
15.
GW_Persson Ptja ännu en som jag misstänker vet hur man spelar spelet
Inte hittat något konstigt än, och hon la första rösten på Paow igår. Men å andra sidan behöver det inte betyda att hon är god för det. Men idag så fokuserar jag nog främst på BSF och hemlig i mina tankar , GW lämnar jag åt sidan för stunden men är inte säker på vart jag har honom