Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Och BSF godförklarar hemlig baserat på nomineringen till bm och godförklaringen. Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det hela. Kanske är de inte onda? Eller är det så att det som ser ut som en ulv är en ulv?
Att godförklara pågrund av nominering låter som hon försöker få dem att låta som tvillingar.

I det inlägg du citerade och som jag svarade på skriver hon att hon velar.

Det blir väldigt förvirrat när du svarar på ett inlägg men egentligen menar ett annat.
hm jag följer inte din tanke här faktiskt?
visa gärna med citat hur jag är förvirrad?
jag kan vara det ibland- medges!

Fast det känns inte som en god BSF skulle godförklara någon baserat på det O_o

Att godförklara pågrund av nominering låter som hon försöker få dem att låta som tvillingar.

Precis. Och nu skriver hemlig att BSF kanske kunde fått reda på hennes roll som byfåne. (Alltså att BSF är byfåne som frågat om hemlig) Så det som kunde få dem att vara tvillingar avskrivs av hemlig?

Förmodligen för att hon på nåt vis fått reda på min roll. Ev som byfåne.
du jag tror banne mig INTE på BSF som byfåne - så sett till hur hon svarat genom leken till alla funderingar kring just byfånen och dens fråga om nån är ulv/ bybo ( de enda alternativen på svar på byfånens fråga!)

hm jag följer inte din tanke här faktiskt?
visa gärna med citat hur jag är förvirrad?
jag kan vara det ibland- medges!
Jag med. Det var samma inlägg. Men där skriver Gullan tydligt att hon velar om hemlig. Och sen skriver du att hon verkar säker (typ) på att hemlig är god och Emma ond.

gör hon?

hom skriver ju uttryckligen att hon tror att Emma är luden?
Någonstans måste jag ju bestämma mig för vad jag ska tro, annars vore det ju omöjligt att rösta.

Jag har nu läst igenom Emmas inlägg och nej, jag kan inte hitta det där som skulle visa att hon inte är ond och varför hon inte kan teoria på ett sätt som inte är så svävande. Kan någon hjälpa mig och peka på var jag ska titta?

Någonstans måste jag ju bestämma mig för vad jag ska tro, annars vore det ju omöjligt att rösta.

Jag har nu läst igenom Emmas inlägg och nej, jag kan inte hitta det där som skulle visa att hon inte är ond och varför hon inte kan teoria på ett sätt som inte är så svävande. Kan någon hjälpa mig och peka på var jag ska titta?
det finns flera som har pekat IMO
:)

Precis. Och nu skriver hemlig att BSF kanske kunde fått reda på hennes roll som byfåne. (Alltså att BSF är byfåne som frågat om hemlig) Så det som kunde få dem att vara tvillingar avskrivs av hemlig?

Ok då är dom inte tvillingar och BSF är inte byfånen! Då kan det ju vara ett troligt scenario att BSF tjuvat på hemlig och därmed vet att Hemlig är god och försöker lura skjortan av både Hemlig och oss andra?

Men lek med tanken att hemlig är byfåne och frågar om BSF när hon blir bm. Även om svaret blir bybo så kan ju hemlig inte avskriva BSF som ond och godförklara henne pga det. Så det borde ju ligga något annat bakom den godförklaringen?
Men samtidigt är inte Hemlig jätte rutinerad än (förlåt Hemlig). Så risken finns att hon inte tänkte på att tjuven visas som god.
Jag tänker samma, att hon kan ha missat att tjuven visas som bybo. Men som @Emma_Andersson påpekar så har det ju framkommit i leken sedan dess. Så nu vet hon ju.
Förmodligen för att hon på nåt vis fått reda på min roll. Ev som byfåne.
Eventuellt? :D Jag tycker det verkar rätt klart att du inte har den rollen. Andra har redan gått igenom varför du inte bör ha rollen, så jag väljer att inte upprepa det. Den riktiga byfånen lär knappast ha suttit tyst vad gäller dessa teorier heller. Och jag tycker det har ifrågasatts rätt mycket.

Jag tror inte jag blir klokare. Skulle jag bli det kan jag ändra rösten sen men jag röstar nu så jag inte missar.

ElenaBelle röstar på Hemlig
Jag tror hennes teori om andraröster i första lynchen var ett sätt att sprida misstankar. Sedan tror jag att bsf stoppade lynchen igår för att de båda är onda.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar