Snott en god förmåga? Eller om käket aldrig blev stulet - snott från en bybo eller en tvilling första natten. Ingen utdelning = spelaren måste vara god.Hur menar du att en tjuv som BSF isåfall är kan ha fått reda på att Hemlig är God?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snott en god förmåga? Eller om käket aldrig blev stulet - snott från en bybo eller en tvilling första natten. Ingen utdelning = spelaren måste vara god.Hur menar du att en tjuv som BSF isåfall är kan ha fått reda på att Hemlig är God?
Ok - Hur ser du då på att @hemlig godförklarar BSF först?Snott en god förmåga? Eller om käket aldrig blev stulet - snott från en bybo eller en tvilling första natten. Ingen utdelning = spelaren måste vara god.
Snott en god förmåga? Eller om käket aldrig blev stulet - snott från en bybo eller en tvilling första natten. Ingen utdelning = spelaren måste vara god.
Jag tycker jag har varit väldigt tydlig med att jag velar kring hemligs tillhörighet. Jag kan se henne både som ond och som god.Så du tror inte att lynchen där Paow rök att det stod mellan två onda? Vad är din syn på Emma om det visar sig att Hemlig är ond? Det känns som större delen av din motivering handlar om att Emma är ond om Hemlig är god? Jag tolkar det som du tror att hemlig kan vara god utan att skriva det rakt ut.
Mitt svar till @Emma_Andersson var rent tekniskt svar på frågan hur kan en tjuv veta att en spelare är god. TILLÄGG - för jag trodde det var frågan. Är skittrött.Ok - Hur ser du då på att @hemlig godförklarar BSF först?
Jo då om du orkar kolla upp det så JAG har fastslagit just det faktumet!Ja det tänkte jag ju inte på Det är synd om @hemlig inte kommer in i tråden och bemöter hela Hemlig-BSF grejen! Men var det inte någon som kom fram till att det var Hemlig som godförklarade BSF först? Eller har jag drömt det
Känns som det är många nu
Jag tycker jag har varit väldigt tydlig med att jag velar kring hemligs tillhörighet. Jag kan se henne både som ond och som god.
Jag tror att Emma kan bara ond baserat på att jag inte tycker att hon teoriar på ett sätt som känns genuint. Jag tycker hon ger lite svävande svar. Och OM hemlig är hon tror jag Emma försökte avgöra till paows fördel. Men, det kan ju stått mellan två onda, självklart. Jag tror ändå att Emma är luden.
En röstlista men paow hann före
Det känns lite så som att du är rätt säker på att hemlig är god och emma ond?i intressant !Jag tycker jag har varit väldigt tydlig med att jag velar kring hemligs tillhörighet. Jag kan se henne både som ond och som god.
Jag tror att Emma kan bara ond baserat på att jag inte tycker att hon teoriar på ett sätt som känns genuint. Jag tycker hon ger lite svävande svar. Och OM hemlig är hon tror jag Emma försökte avgöra till paows fördel. Men, det kan ju stått mellan två onda, självklart. Jag tror ändå att Emma är luden.
Jag skulle gärna vilja höra nått från @hemlig ? Känns som hon bara är tyst och låter spelet fortskrida.
ja det är ju enkelt sagt och visst jag har lite funderingar på de som inte (av olika skäl inte kunnat delta i leken fullt ut)
Jag vill se en röd tråd i dina tankar?
Om gunilla är ond- så borde ju kanske denna här eller denna där också vara ond?
Osv
Du vet nog hur jag menar - du har ju lekt i en herrans massa år ju
Och @hemlig saknar jag verkligen verkligen Verkligen input ifrån- just sayin´
Fast det skriver hon ju inte. Hon skriver att hon velar.Det känns lite så som att du är rätt säker på att hemlig är god och emma ond?i intressant !
Det har inte kommit fram tydligt innan...
Å hur mycke ha du drucki?
Jag är inte det minsta säker på varken Emma eller hemlig.Det känns lite så som att du är rätt säker på att hemlig är god och emma ond?i intressant !
Det har inte kommit fram tydligt innan...
just det har jag noteratJag sa ju igår efter DL att jag skulle ha dåligt med tid idag.