Efter att ha läst hit så tycker jag faktiskt att @Blacksmithfarm kommit med rätt lama förklaringar om varför hon stoppade lynchen och varför hon håller @hemlig som god! Det känns inte alls likt en god BSF, dock har jag nog aldrig varit med i en lek där hon varit tvilling men hennes brist på försvar känns rätt tjuvaktigt då som det handlar om i detta fallet. Hemlig har inte försvarat sig alls vilket känns ulvigt. Dock fattar jag inte hur de två kan ha hittat varandra?
@AnnaAnka har väldigt många poänger i det hon skriver och för tillfället så har hon övertygat mig iallafall så jag väljer att följa hennes röst! Oavsett om nu hemlig är god eller ond så känner jag att det är rätt nödvändigt att ta reda på, så jag fortsätter rösta på hemlig nu för 3 gången gillt?
Emma Andersson röstar på Hemlig
@AnnaAnka har väldigt många poänger i det hon skriver och för tillfället så har hon övertygat mig iallafall så jag väljer att följa hennes röst! Oavsett om nu hemlig är god eller ond så känner jag att det är rätt nödvändigt att ta reda på, så jag fortsätter rösta på hemlig nu för 3 gången gillt?
Emma Andersson röstar på Hemlig