Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Efter att ha läst hit så tycker jag faktiskt att @Blacksmithfarm kommit med rätt lama förklaringar om varför hon stoppade lynchen och varför hon håller @hemlig som god! Det känns inte alls likt en god BSF, dock har jag nog aldrig varit med i en lek där hon varit tvilling men hennes brist på försvar känns rätt tjuvaktigt då som det handlar om i detta fallet. Hemlig har inte försvarat sig alls vilket känns ulvigt. Dock fattar jag inte hur de två kan ha hittat varandra?

@AnnaAnka har väldigt många poänger i det hon skriver och för tillfället så har hon övertygat mig iallafall så jag väljer att följa hennes röst! Oavsett om nu hemlig är god eller ond så känner jag att det är rätt nödvändigt att ta reda på, så jag fortsätter rösta på hemlig nu för 3 gången gillt?

Emma Andersson röstar på Hemlig

När skulle Hemlig titta in? Hon hade dåligt med tid idag? Jag hade gärna velat höra ett försvar innan jag röstar men jag tror min röst kommer hamna där idag..

Halva tråden misstänker Hemlig för att vara ulv och du vill lägga rösten på mig för att jag försöker få ut hemlig O_o

Vilken halva då? Ulv-avdelningen?

Jag tror faktiskt att syftet med lynchstoppet var precis just detta - att rösta ut hemlig idag. Är hon god, som bsf påstår i inlägg efter inlägg. Så tror jag att bsf hoppas på att hon själv blir godförklarad på kuppen och det vore ju illa. Är hemlig ond så blir det ju väldigt svårt för bsf att rätta upp det skeppet.

MariaMontazami vill samla rösterna men inte på hemlig utan jag väljer att göra såhär

MariaMontazami röstar på Emma_Andersson
Jag tror att hennes sista röst på hemlig igår är ett försök att få ut densamma istället för paowsan. Jag tror också att hon och hennes räknande på ulvar är lite för att få oss andra att tappa fokus

@ElenaBelle varför tror du inte att bsf och Ankan kan vara onda bägge två? Jag tror att bsf gör allt för att se god ut. Gärna rösta på kollega tex. Jag tror också att hon ser dubbel vinst i det åker hon själv så borde inte den hon röstat på vara ond, ryker den hon röstat på och den visar sig vara ond, så ser bsf godare ut.

Jag tror faktiskt att syftet med lynchstoppet var precis just detta - att rösta ut hemlig idag. Är hon god, som bsf påstår i inlägg efter inlägg. Så tror jag att bsf hoppas på att hon själv blir godförklarad på kuppen och det vore ju illa. Är hemlig ond så blir det ju väldigt svårt för bsf att rätta upp det skeppet.

MariaMontazami vill samla rösterna men inte på hemlig utan jag väljer att göra såhär

Jag tror att hennes sista röst på hemlig igår är ett försök att få ut densamma istället för paowsan. Jag tror också att hon och hennes räknande på ulvar är lite för att få oss andra att tappa fokus

@ElenaBelle varför tror du inte att bsf och Ankan kan vara onda bägge två? Jag tror att bsf gör allt för att se god ut. Gärna rösta på kollega tex. Jag tror också att hon ser dubbel vinst i det åker hon själv så borde inte den hon röstat på vara ond, ryker den hon röstat på och den visar sig vara ond, så ser bsf godare ut.

Du tror alltså på Tvillingteorin Hemlig - BSF ?

Jag tror att om de är onda båda två så kan bsf sprida misstankar åt något annat håll. Men visst kan hon misstänka Ankan just för att Ankan ska verka godare.

Jag är helt insnöad på att Hemlig ska vara ond. Så varför rädda en kollega men få en annan att bli misstänkt? Du tror alltså att det fortfarande finns en chans att Hemlig kan vara god?

Men såhär. Vilka har mest varit på tapeten ? Bsf hemlig. Och bsf tycker Ankan och jag är rimliga ulvar . Det är ju verkligen att kasta misstankar . Visst kan Ankan lura mig långt upp på läktaren men jag vet ju att bsf har fel när hon misstänker mig så då tror jag att hon har fel om Ankan m å att det är för att sprida misstankar bara .

Alltså.. Jag kan förstå om man tror att Emma är ond pågrund av hennes ulvräknande. Samt att sista rösten på Hemlig igår kan ha varit en alibiröst (OM hemlig visar sig vara ond). Men varför är Emma rösten på Hemlig i lynchen där Paow rök skum? Jag kan förstå det om Hemlig skulle visa sig vara ond. Men nu vet vi inte hemligs roll?

Alltså.. Jag kan förstå om man tror att Emma är ond pågrund av hennes ulvräknande. Samt att sista rösten på Hemlig igår kan ha varit en alibiröst (OM hemlig visar sig vara ond). Men varför är Emma rösten på Hemlig i lynchen där Paow rök skum? Jag kan förstå det om Hemlig skulle visa sig vara ond. Men nu vet vi inte hemligs roll?
Jag tänkte alibi om den rösten.
Men hon kan ju såklart vara god också men någon ond borde ju uaf ha lagt rösten där och mina ögon drogs mer mot de två sista.

Jag tänkte alibi om den rösten.
Men hon kan ju såklart vara god också men någon ond borde ju uaf ha lagt rösten där och mina ögon drogs mer mot de två sista.
Du tänker på Hemlig rösterna i lynchen där Paow rykte? Är Hemlig ond så fanns det inte så många alt att välja på.. Paow eller Hemlig om man inte ville lägga en udda röst.

Hur menar du att en tjuv som BSF isåfall är kan ha fått reda på att Hemlig är God?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve