Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

skulle du kunna dela med dig till oss som inte har så många :idea: för tillfället?

Hon har givit sin syn på vad föera olika roller bör ha valt eller gjort. Der får mig att fundera på om AnW lämnade sitt testamente till Anna.
Men det betyder inte att Anna är god.
Och jag tycker hon har tankar om alla nätter, inte bara den där hon kan ha fått info-och det kan hon väl ändå inte ha?

man behöver tydligen göra allt själv på detta stället
inga mexikaner i närheten och Paow har nog kidnappat bartendern och har sugarrbomb fantasy cuming true med honom :cautious:
jaja fixar det så länge - men sen är han min- capice!??:mad:

Röstlista DL 4 kl 21.30 (?)

17.33 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
17.43 AnnaAnka röstar på hemlig

EmmaA 1
hemlig 1

Hon har givit sin syn på vad föera olika roller bör ha valt eller gjort. Der får mig att fundera på om AnW lämnade sitt testamente till Anna.
Och jag tycker hon har tankar om alla nätter, inte bara den där hon kan ha fått info-och det kan hon väl ändå inte ha?
kan jag inte ha tankar ?:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
dagens asgarv!:D

Jag funderar faktiskt om kanske både hemlig, Emma och bsf är onda. Enligt tidigare teorier idag. Och bsf och Emma försöker få misstankarna mot mig och Ankan. Som sagt jag vet inte Ankara roll men jag vet min vilket gör mig misstänksam.
Jag är bortbjuden på middag nu hos mamma så kommer inte kunna följa leken så slaviskt.
B2 röstar på hemlig

Enligt tidigare teorier

Ok lite mer seriöst då
jag undrar fortfarande vilka du tror kan vara ulvar/ onda om jag skulle vara god?

Ska strax laga mat och umgås. Så jag röstar nu...
blacksmithfarm röstar på annaanka
För jag tror att honförsöker förvilla oss med sina antaganden.

Ang gunillas röst på emme så vill jag inte föja där då jag har Gunilla som möjlig ond pga hennes röst på hemlig o dl2

Röstlista DL 4 kl 21.30

17.33 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
17.43 AnnaAnka röstar på hemlig
18.43 B2 röstar på hemlig
18.54 blacksmithfarm röstar på annaanka

EmmaA 1
hemlig 2
AA(:cool:) 1

Alltså... Gunilla som sagt.

Sedan någon några av deinfre aktiva?
ja det är ju enkelt sagt och visst jag har lite funderingar på de som inte (av olika skäl inte kunnat delta i leken fullt ut)
Jag vill se en röd tråd i dina tankar?
Om gunilla är ond- så borde ju kanske denna här eller denna där också vara ond?
Osv
Du vet nog hur jag menar - du har ju lekt i en herrans massa år ju:p

Och @hemlig saknar jag verkligen verkligen Verkligen input ifrån- just sayin´

ja det är ju enkelt sagt och visst jag har lite funderingar på de som inte (av olika skäl inte kunnat delta i leken fullt ut)
Jag vill se en röd tråd i dina tankar?
Om gunilla är ond- så borde ju kanske denna här eller denna där också vara ond?
Osv
Du vet nog hur jag menar - du har ju lekt i en herrans massa år ju:p

Och @hemlig saknar jag verkligen verkligen Verkligen input ifrån- just sayin´
Vet hur du menar, men har inte allt i huvudet. Vem mer la tidig röst på hemlig i dl2? Hon.

Gw la första på paow. Men kanske kanske alibi?
Vilka mer röstade på hemlig? Minns ej...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve