Dags för EB! Hon har skrivit lite mer ä FQ, 25 inlägg. Men det är en del "spel" och inte teorier också...
Det är inte så mycket teorier från ElenaBelle faktiskt.
Nominerar Sasse som BMElenaBelle nominerar Sasse som borgmästare.
Sasse känns som någon som gör kloka val och jag hoppas att BM titeln gör att hon vill leka oftare i framtiden. Hon får alltså min röst trots att hon missunnar mig att vara BM (jag syftar givetvis på hennes röst på Emma)
En rätt tydlig BOP-röst.Är ni inte elaka som kallar Bollen fet?
ElenaBelle röstar på GW_Persson
Nu vet jag inte vad jag tycker om Maria då jag inte googlat. Men jag förstår mig inte riktigt på människor som dissar vin. Allt vin är bra vin
Svarar på BSF ang öronproppar/hörlurar. Typ OT.Menar du att hon är ulv med "Q"?
Samma här.Nä.. I en FQ lya så har de väl fullt upp att röka eller så hade hon haft mer användning av nikotinplåster
Här kom väl egentligen första inlägget med teori. Hon tror att hon hade röstat på hemlig, men inte säker på att hon är ond, då hemlig lätt får misstankar.Det är jätte svårt att säga i efterhand vem man hade röstat på. Men jag håller inte med om att Maria behöver vara icke ulv för att hon hade en teori om att bollen var tjuv. Ett tag tyckte jag det var jätte vanligt att en ond anklagade någon för att hinta om att den var ond utanför lyan. Anledningen till varför man inte håller tyst om det är för att som ond måste man försöka vara så god som möjligt. Då är det enklare att rösta på någon man tror är ond och hoppas att man har fel. Men det behöver inte innebära att Maria är ond.
Troligen hade jag också röstat på Paow eller Hemlig. MEN paow och hemlig är båda två som lätt drar till sig misstankar.
Jag tycker också det verkade som att Paow trodde bollen var tjuv men inte vågade rösta där i första DL. Sedan håller jag med om att Hemligs teoriinlägg var skum. Min erfarenhet är att ulvar ofta skriver skumma teoriinlägg för att ha något att skriva. Sedan håller jag inte med Hemlig alls om att en andra röst i första DL är skum om man har en teori man tror på. Att lägga en andra röst på OT är dock skumt. Troligen har hemlig rört till det.
Jag hade troligen röstat på Hemlig ikväll om jag hade kommit hem i tid ( ) om jag känner mig själv rätt . Hon var helt enkelt skummast. Men samtidigt är jag inte alls säker på att hon är ond. Hemlig är någon som väldigt lätt får misstankar.
Tar reda på hur spioninfon skulle sett ut med bestulna ulvar om ficktjuven käkat.Då känns det som ulvarna blev bestulna. Annars förstår jag inte varför Nicole hade skrivit som hon gjorde. Jag ska försöka läsa igenom Nicoles inlägg ifrån igår (försöka menar jag att jag ska göra det om inte en hund tycker jag ska leka med henne istället)
Kommentar kring att hon gått igenom ANWs inlägg.Min datorn är jätte seg men jag har försökt läsa igenom alla ANW inlägg ifrån igår. Men pågrund av seg dator så kan jag ha missat något. Jag tycker inte det ser ut som att ANW vet något om hemlig utan det ser ut som ANW misstänker Hemlig pågrund av det hon skrivit.
Hon verkar inte heller ha några direkta misstankar om någon annan (efter DL då hon fått info).
Röstar på hemlig igen.Elena röstar på Hemlig.
Jag tror hon rörde till det för sig igår för att hon är ulv. Sedan kan hon ev vara en ulv som blivit bestulen.
Funderingar kring varför BSF lynchstoppade.Att lynchen blev stoppad borde innebära att bsf är tjuven? Jag förstår annars inte varför hon skulle använda sitt lynchstop annars. Vare sig hon är ulv eller god, för vore hon det så borde hon ha mer användning för lynchstopet i framtiden ifall hon skulle riskera att bli lynchad.
Lite mer funderingar kring det.Men jag tänker så här att risken är stor att hemlig blir lynchad imorgon. Är båda goda så är det då inte värt risken att förbruka lynchstopet för det tror jag att hon som god hade kunnat ha användning för i framtiden, när ulvarna riskerar att vinna.
Senaste inlägget i leken.Jag har varit med om i en lek att den enda tvillingen skrev att hon misstänkte sin tvilling. (Klara och bsf i lejonkungen leken)
Som sagt. Eftersom tjuven inte räknas med i vinstvillkoren så känns det som bsf gärna offrar sig. Men det behöver faktiskt inte innebära att hemlig är ulv. Det kan vara bsf vill att vi ska tro det. Eller så är bsf ulv och vill att vi ska tro att hon är tjuv och därmed inte vara någon vi prioriterar att lyncha.
Jag har tänkt färdigt för idag. Det blir bara mer och mer förvirrande.
Det är inte så mycket teorier från ElenaBelle faktiskt.