Jag kan inte förstå varför du skulle ha lagt den rösten i DL1,annars... Som god är man väl i alla fall en smula försiktig?
Försiktig och försiktig. Har man en misstanke så måste man ju få följa den?
för nåt år sedan så gjorde jag så som du tycker att jag skulle gjort.
Då hette det att det var fegt och ulvigt att inte våga avgöra
Att avstå att avgöra är också ett val
Jag är som jag är
Jag har redan skrivit varför jag misstänkte bollen__1 och jag VAR inte den enda som reagerade på hennes laid back stil med svaren på frågorna varför hon bytte till dig ist f Sasse
Och vad jag kommer håg så var du själv rätt frågande till henne då`
Snurrfian var god , och la en tredje röst på bollen__1 den kunde också ha varit avgörande
Så uppenbarligen fanns det goda som resonerade som mig då?
Och om jag var tjuv så ville jag väl inte riskera att hamna i rampljuset redan då?
bollen__1 kunde ju lika gärna vara ulv egentligen som hamnat i blåsväder, efter vad man visste då?Så Så ditt resonemang haltar -rejält! - om att en tjuvaktig jag skulle sticka fram hakan och rösta på bollen__ för att visa mig
Det är helt uppåt väggarna helt enkelt!
tillägg: Och som ulv vare det rent vansinnigt att avgöra vare sig min röst hade varit en tredje eller en fjärde röst( om man vill betänka det faktumet att jag kanske inte sett snurrfians röst innan alltså) så blev det en ledning för bollen__1
som ulv borde jag lagt rösten på ex MM för att få till ett likaläge så kanske? eller annan bara för att inte avgöra mot en god?