Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

El citatos:

Har fetat i citaten

Alltså, det är mycket du är övertygad om ganska plötsligt tycker jag. Visst finns det en möjlig förklaring till det - men det garanterarinte din godhet och när du nu verkar mer eller minder säker på saker som hänt och inte hänt de passerade nätterna så får det mog att tvivla. Tillsamman med att jag redan misstänker dig så...

Jag tror du misstänker som det passar dig
Iom din roll så borde du ju veta om jag har rätt eller fel i det jag funderar över ang dig iaf?

jag behöver lite drinkar för att coola ner mig känner jag:idea:
@BarenMolle hoho?!
vart är du
Jag behöver något väldigt starkt att dricka !
Och en karl att snacka med och få en kram av :love:

Men det gör inte att jag ändrar min åsikt om att dig som troligt ond
förklara gärna igen varför?
Och som @FarmenQristina undrade över också varför håller du hemlig som så god?
Och även om du verkar ha snöat in på mig som ond- fine- vilka andra kandidater än mig (och bollen__ då) har du som onda
Vart är reflektionerna och funderingarna om varför kan det vara si , eller så- eller varför inte möjligen?
Och om det visar sig att jag inte är ond vart skulle du då rikta blickarna?

V
Jag tror du misstänker som det passar dig
Iom din roll så borde du ju veta om jag har rätt eller fel i det jag funderar över ang dig iaf?
Om mof vad? Det jag citerade av dig huruvida jag var omfrågad av byfånen-hur ska jag kunna svara på det?
Varför hemlig misstänkt mig-samma där, hur ska jag kunna veta?

Ang. Att jag tror på hemlig som god så har jag skrivit att det är för att jag tror art lyan ville rädda paow och då valde hemlig. Och så var de nöjda när hemlig fick fortsatt misstankar på sig igår.

förklara gärna igen varför?
Och som @FarmenQristina undrade över också varför håller du hemlig som så god?
Och även om du verkar ha snöat in på mig som ond- fine- vilka andra kandidater än mig (och bollen__ då) har du som onda
Vart är reflektionerna och funderingarna om varför kan det vara si , eller så- eller varför inte möjligen?
Och om det visar sig att jag inte är ond vart skulle du då rikta blickarna?
Jag kan inte förstå varför du skulle ha lagt den rösten i DL1,annars... Som god är man väl i alla fall en smula försiktig?

V
Om mof vad? Det jag citerade av dig huruvida jag var omfrågad av byfånen-hur ska jag kunna svara på det?
Varför hemlig misstänkt mig-samma där, hur ska jag kunna veta?

Ang. Att jag tror på hemlig som god så har jag skrivit att det är för att jag tror art lyan ville rädda paow och då valde hemlig. Och så var de nöjda när hemlig fick fortsatt misstankar på sig igår.
Du ser ingen möjlighet till att både paow och hemlig är onda?

Jag kan inte förstå varför du skulle ha lagt den rösten i DL1,annars... Som god är man väl i alla fall en smula försiktig?
Försiktig och försiktig. Har man en misstanke så måste man ju få följa den?
för nåt år sedan så gjorde jag så som du tycker att jag skulle gjort.
Då hette det att det var fegt och ulvigt att inte våga avgöra
Att avstå att avgöra är också ett val
Jag är som jag är
Jag har redan skrivit varför jag misstänkte bollen__1 och jag VAR inte den enda som reagerade på hennes laid back stil med svaren på frågorna varför hon bytte till dig ist f Sasse
Och vad jag kommer håg så var du själv rätt frågande till henne då`
Snurrfian var god , och la en tredje röst på bollen__1 den kunde också ha varit avgörande
Så uppenbarligen fanns det goda som resonerade som mig då?
Och om jag var tjuv så ville jag väl inte riskera att hamna i rampljuset redan då?
bollen__1 kunde ju lika gärna vara ulv egentligen som hamnat i blåsväder, efter vad man visste då?Så Så ditt resonemang haltar -rejält! - om att en tjuvaktig jag skulle sticka fram hakan och rösta på bollen__ för att visa mig
Det är helt uppåt väggarna helt enkelt!

tillägg: Och som ulv vare det rent vansinnigt att avgöra vare sig min röst hade varit en tredje eller en fjärde röst( om man vill betänka det faktumet att jag kanske inte sett snurrfians röst innan alltså) så blev det en ledning för bollen__1
som ulv borde jag lagt rösten på ex MM för att få till ett likaläge så kanske? eller annan bara för att inte avgöra mot en god?

FÖ så är det påfallande lite party på det här stället så i väntan på att de andra kommer in så tänker jag använda min personliga pryl och sätta på lite music :angel:
Jag känner att jag har argumenterat mig gul och blå och redovisat vart jag står så nu går jag något okaraktäristiskt och serverar mig själv en stadig grogg!!
Och chillar lite vid baren eftersom jag faktiskt varit duktig och röstat redan:laugh: sådetså!
och det är ju en halloween helg på G (även om halloween egentligen alltid är den 31/10)
Så sätter på en låt i den stilen:

Men du använda ju ditt lynchstopp på henne igår. Jag vill veta varför, om det nu är så att hon är god? För du behöver nog motivera det lite mer än att du tror för att jag ska ändra mig
Hon nominerade mig.
Godförklaradw mig.
Jag tror ulvarna valde att rösta på henne för art försöka rädda paow.
Jag tror att ulvarna spädde på och gillade art hemlig fortsatt hölls misstänkt av många.

Hon kan ha backat sin godförköaring för att hon insåg att det kunde ge ulvarna för mycket info.

FÖ så är det påfallande lite party på det här stället så i väntan på att de andra kommer in så tänker jag använda min personliga pryl och sätta på lite music :angel:
Jag känner att jag har argumenterat mig gul och blå och redovisat vart jag står så nu går jag något okaraktäristiskt och serverar mig själv en stadig grogg!!
Och chillar lite vid baren eftersom jag faktiskt varit duktig och röstat redan:laugh: sådetså!
och det är ju en halloween helg på G (även om halloween egentligen alltid är den 31/10)
Så sätter på en låt i den stilen:

:laugh:

Vill du ta röstlistansvaret - pallar inte det via mobilen... :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar