Tillfälligt avbrott fortfarande!
Jag tänker välja att hänga kvar i att bsf är tjuv som blivit omfrågad och byfånen har fått svaret bybo och så tror jag att ulvarna har förstått att hon faktiskt är tjuv och därför inte käkat henne.
Det som då slår min blonda hjärna är ju varför stoppar hon lynchen? Antingen så är hemlig ulv, det är möjligt men inte säkert, hon kanske stoppar för att helt enkelt vinna cred, den lilla tjyvaktiga skatan.
Låt oss säga att hemlig är byfånen och hon har omfrågat bsf, då är det inte konstigt att hon tycker att bsf är genuint god (hon kanske glömt att tjuven ses som bybo). Om bsf stoppar lynch, vi tror att hemlig är ulv, och sen så röstar vi snabbt ut hemlig då hoppas bsf på att vi ska tro att hon, bsf är god som förstått hemligs roll och räddar byfånen. Om hemlig är byfånen så förklarar det också varför hon inte räddade sig själv i lynchen mot paow, hon hade en egen PM röst att lägga.
Så idag tänker jag släppa hemlig som ulv - i allafall för stunden.
BSF kan jag inte se som annat än tjuv, så henne kan vi absolut rösta ut idag, men hon är heller inte med i vinstvillkoren så jag ser hellre en ulv. Till exempel så tycker jag nog att Ankan inte riktigt känns slät, inte minst för att hon bet sig kvar i tvillingspåret, hon brukar ju se möjligheter snarare än bita sig fast. Det måste ju dock finnas några till?