kanske därför jag inte riktigt fattar dej..Det blev en liten dubbel mening där haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kanske därför jag inte riktigt fattar dej..Det blev en liten dubbel mening där haha
Ja det borde det ju garanterat gjort för även att hon hade lynchstoppet hade man ju försökt föra fram det ändå..Ja så vi kan dra den slutsatsen att BSF har omdömet bybo i sian. Ulv är hon ju inte för då hade det ju garanterat kommit fram vid det här laget!
Vet inte om jag förstår hur du menar. Om hemlig inte är ulv, borde inte BSF vara tjuv - det kan jag hålla med om. Om hon inte spelar högt, för att få oss att rösta ut en god -men kändes onödigt att slösa lynchstoppet på det.
Hur går den inte ihop? Nyfiken.Ja fast jag får inte ihop den där teorin riktigt nu när jag tänker efter, jag vill gärna få svar från @AnnaAnka om hennes tankar baserades på det jag frågade om eller om det fanns något annat scenario där BSF fick veta att hemlig var ulv.. Jag tänker väl så att om det nu var så hade väl Spionen fört fram det på ett bättre sätt!
jo det tyckte jag innan lynchen - men visst måste man fundera över det en gång till nu?Samtidigt kan jag tycka att OM de inte är tvillingarna så måste det ju komma protester från de riktiga tvillingarna i så fall? I detta läget så kan man ju klart säga att de spelar som tvillingar med BSFs kommentar efter lynchen?
Så finns det ett riktigt tvillingpar därute så kommer ju minst en av dem vara kvar imorgon även om en av dem käkas.
Hur går den inte ihop? Nyfiken.
Fast spionen får ju bara drällrad..Men jag skrev ju det? Varför har inte spionen fört fram infon bättre? Hade scenariot skett som AA påstår hade ju spionen fått veta det .. då hade det ju stått
Tjuven stjäl från hemlig och inget käk från ulvarna men ändå dör snurrfian! Därför ville jag fråga AA om det fanns något annat scenario än just detta som gör att hon tror att BSF VET att hemlig är ulv.
Fast spionen får ju bara drällrad..
Nej just det, det var inatt...Fast spionen får ju bara drällrad..
Nej just det, det var inatt...
Insåg det! Måste läsa om vad ANW skrivit faktiskt. Hon röstade ju på hemlig iaf. Så nån slags misstanke mot hemlig hade hon ju.Nä första natten fick spionen full info ju! Sen dog hon nästkommande natt!
Hm, samma natt som spionen är död gör det kanske inte det? Den hade nattDL va? Då har det nog inte gått nån info alls inatt. Eller? Har inte Paddis fått den frågan tidigare i leken? Ursch jag är för trött nu, måste gå och sova!Forsätter det gå ut info alltså även om spionen är död?
Hm, samma natt som spionen är död gör det kanske inte det? Den hade nattDL va? Då har det nog inte gått nån info alls inatt. Eller? Har inte Paddis fått den frågan tidigare i leken? Ursch jag är för trött nu, måste gå och sova!
Men vad har du för scenario kring dom två isåfall?Så den info som har gått ut är bara den info som @agnesnicolewinter fick första natten som hon då inte förde fram ? Ja alltså om det är så som @AnnaAnka tror! För mig låter det extremt konstigt faktiskt!
@Paddington går det ut info även när spionen har dött?
Insåg det! Måste läsa om vad ANW skrivit faktiskt. Hon röstade ju på hemlig iaf. Så nån slags misstanke mot hemlig hade hon ju.
Jag får bara inte ihop varför stoppar hon lynchen mot någon hon inte vet rollen på. Annars måste hon ju antingen själv vara byfåne (och då kan hon inte lita på sian) eller fått brevsia. Skulle brevsian vara som en vanlig sia?
Men vad har du för scenario kring dom två isåfall?
Info gick ut även samma natt spionen dog, men det var sista gången@Paddington går det ut info även när spionen har dött?
Troligtvis har BSF fått en sia till sig om dom inte är tvillingar! Eller så är hon tjuv ändå , har siat hemlig som god med en specialroll med hjälp av en brevsia som jag antar är som en vanlig sia och sitter nu och skrattar när vi lynchar en stackars intet ont anande hemlig i morgon