#350 är det första jag hittar från hemlig där hon håller BSF som genuint god BSF har innan det INTE hållit hemlig såsom god.
Alltså OM nu hemlig skulle vart tjuvad av BSF såsom Ulv så borde väl BSF vara den som först skickar ut en trevare till hemlig? Som sedan ska bekräfta tillbaka
Jag kan inte hitta att BSF skrivit något om hemlig egentligen alls innan som inte är OT / förstadags relaterat just innan första lynchen . men ska nagelfara det för säkerhets skull en gång till sedan.
Jag tror inte att BSF är ulv som jag tidigare skrivit under hela dagen mer eller mindre i mina resonemang, och de flesta verkar instämma i det om inne annat för att BM borde varit omfrågad .
Så att det som skulle kunna vara är ju om BSF är god att hon kan ha trott att hemlig var byfånen som just frågat om henne? men samtidigt skulle ju inte en byfåne väl våga skriva så säkert att någon är god iom tjuven också visas som bybo?
Och tro så hårt på någon så hon använder lynchstoppet till en annan än sig själv?
Då bör man verkligen vara säker på vart man har den andra (ja jag vet att det funkar med den tanken om båda är onda också)
faktiskt indikerar detta att hemlig höll BSF som god pga något annat .
Och BSF är lite för rutinerad att tro så hårt på någons godhet tycker jag, bara för att den vill hålla henne god?
Så jag känner inte att jag hittar något som faktiskt befäster att ulven hemlig blivit tjuvad av BSF om inte brf lycktas få in en snygg hint som bara just den tjuvade förstår? Det är det jag ska nagelfara om sedan
Så långt i mina tankar
Tillbaka till att läsa