Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Det tror jag absolut att det hade varit. Men vet du vad. Jag tror att bsf borde ha blivit käk tidigare enligt den emininte proffessorns tankegång. Så nej, det är helt osannolikt att bsf är god tvilling inte minst under den senaste natten eftersom vi då var flera som tänkte på dessa två som tvillingar, det lär inte ha gått förbi lyan och då borde hon rimligen ha blivit käk om hon varit god.

Nej, jag tror inte längre att du är tjuv faktiskt, jag börjar misstänka att du är något ännu värrre eftersom du verkar ha missat att det finns de som invänt mot att de (bsf och hemlig) är tvillingar.

Jag tror att vi har ringat in tjuven och det är bsf (enligt tidigare parade teorier jag har)
Så jag är tjuv för att jag inte blev käkad? Kanske lyan trodde att jag var det och därför inte vågade, eller så valde de andra av någon annan anledning. Varför är det faktum att jag lever bevis för att jag skulle vara tjuv??

Det tror jag absolut att det hade varit. Men vet du vad. Jag tror att bsf borde ha blivit käk tidigare enligt den emininte proffessorns tankegång. Så nej, det är helt osannolikt att bsf är god tvilling inte minst under den senaste natten eftersom vi då var flera som tänkte på dessa två som tvillingar, det lär inte ha gått förbi lyan och då borde hon rimligen ha blivit käk om hon varit god.

Nej, jag tror inte längre att du är tjuv faktiskt, jag börjar misstänka att du är något ännu värrre eftersom du verkar ha missat att det finns de som invänt mot att de (bsf och hemlig) är tvillingar.

Jag tror att vi har ringat in tjuven och det är bsf (enligt tidigare parade teorier jag har)

Alltså det känns ju logiskt det du skriver och i så fall så har ju de två verkligen spelat högt idag. Å andra sidan ÄR de onda båda två så visste de ju att de satt säkert. Men det förutsätter ju nästan att BSF tjuvat av hemlig ju? Eftersom du inte tror på båda i lyan?
jag har suttit och läst igenom gårdagen av hemlig nu och ska läsa igenom BSF också för att se vem som godförklarade den andra först egentligen . Det kan vara intressant att kika på bådas inlägg förresten från dag ett ur det perspektivet.
Jag ska läsa igenom det så får vi se vad jag hittar

@GW_Persson
Jag går rundgång i mina tankar ibland och det som känns mest säkert är nog att BSF iaf inte är ulv- jag tror precis som @bollen__ att en BM borde vara omfrågad i leken oavsett om det var till dag 1 eller dag 2 Och ingen har skrikit ULV om henne - mer att det funderats i termer om god eller tjuv? Vilket i min tanke betyder att det kan ha kommit ett svar tillbaka på den frågan : Bybo och då kan man inte riktigt veta .
jag ska som sagt gärna läsa igenom de där tvås alla inlägg så ska jag se om jag blir klokare :)

Så jag är tjuv för att jag inte blev käkad? Kanske lyan trodde att jag var det och därför inte vågade, eller så valde de andra av någon annan anledning. Varför är det faktum att jag lever bevis för att jag skulle vara tjuv??

Eller så är du ulv, men det ser jag som mindre sannolikt för du borde vara omfrågad men som tjuv så syns du ju som bybo.

Alltså det känns ju logiskt det du skriver och i så fall så har ju de två verkligen spelat högt idag. Å andra sidan ÄR de onda båda två så visste de ju att de satt säkert. Men det förutsätter ju nästan att BSF tjuvat av hemlig ju? Eftersom du inte tror på båda i lyan?
jag har suttit och läst igenom gårdagen av hemlig nu och ska läsa igenom BSF också för att se vem som godförklarade den andra först egentligen . Det kan vara intressant att kika på bådas inlägg förresten från dag ett ur det perspektivet.
Jag ska läsa igenom det så får vi se vad jag hittar

@GW_Persson
Jag går rundgång i mina tankar ibland och det som känns mest säkert är nog att BSF iaf inte är ulv- jag tror precis som @bollen__ att en BM borde vara omfrågad i leken oavsett om det var till dag 1 eller dag 2 Och ingen har skrikit ULV om henne - mer att det funderats i termer om god eller tjuv? Vilket i min tanke betyder att det kan ha kommit ett svar tillbaka på den frågan : Bybo och då kan man inte riktigt veta .
jag ska som sagt gärna läsa igenom de där tvås alla inlägg så ska jag se om jag blir klokare :)
Jag ska också ta och göra det. Det snurrar i min hjärna nu men jag får inte riktigt ihop det som att båda skulle vara goda, och varför skulle tex en ond bsf lynchstoppa för en god, eller tvärtom. Lynchstoppa för en ond. Eller - lynchstoppa för någon hon inte vet vilken sida den tillhör..

#350 är det första jag hittar från hemlig där hon håller BSF som genuint god BSF har innan det INTE hållit hemlig såsom god.
Alltså OM nu hemlig skulle vart tjuvad av BSF såsom Ulv så borde väl BSF vara den som först skickar ut en trevare till hemlig? Som sedan ska bekräfta tillbaka
Jag kan inte hitta att BSF skrivit något om hemlig egentligen alls innan som inte är OT / förstadags relaterat just innan första lynchen . men ska nagelfara det för säkerhets skull en gång till sedan.
Jag tror inte att BSF är ulv som jag tidigare skrivit under hela dagen mer eller mindre i mina resonemang, och de flesta verkar instämma i det om inne annat för att BM borde varit omfrågad .
Så att det som skulle kunna vara är ju om BSF är god att hon kan ha trott att hemlig var byfånen som just frågat om henne? men samtidigt skulle ju inte en byfåne väl våga skriva så säkert att någon är god iom tjuven också visas som bybo?
Och tro så hårt på någon så hon använder lynchstoppet till en annan än sig själv?
Då bör man verkligen vara säker på vart man har den andra (ja jag vet att det funkar med den tanken om båda är onda också)
faktiskt indikerar detta att hemlig höll BSF som god pga något annat .
Och BSF är lite för rutinerad att tro så hårt på någons godhet tycker jag, bara för att den vill hålla henne god?
Så jag känner inte att jag hittar något som faktiskt befäster att ulven hemlig blivit tjuvad av BSF om inte brf lycktas få in en snygg hint som bara just den tjuvade förstår? Det är det jag ska nagelfara om sedan

Så långt i mina tankar
Tillbaka till att läsa

#350 är det första jag hittar från hemlig där hon håller BSF som genuint god BSF har innan det INTE hållit hemlig såsom god.
Alltså OM nu hemlig skulle vart tjuvad av BSF såsom Ulv så borde väl BSF vara den som först skickar ut en trevare till hemlig? Som sedan ska bekräfta tillbaka
Jag kan inte hitta att BSF skrivit något om hemlig egentligen alls innan som inte är OT / förstadags relaterat just innan första lynchen . men ska nagelfara det för säkerhets skull en gång till sedan.
Jag tror inte att BSF är ulv som jag tidigare skrivit under hela dagen mer eller mindre i mina resonemang, och de flesta verkar instämma i det om inne annat för att BM borde varit omfrågad .
Så att det som skulle kunna vara är ju om BSF är god att hon kan ha trott att hemlig var byfånen som just frågat om henne? men samtidigt skulle ju inte en byfåne väl våga skriva så säkert att någon är god iom tjuven också visas som bybo?
Och tro så hårt på någon så hon använder lynchstoppet till en annan än sig själv?
Då bör man verkligen vara säker på vart man har den andra (ja jag vet att det funkar med den tanken om båda är onda också)
faktiskt indikerar detta att hemlig höll BSF som god pga något annat .
Och BSF är lite för rutinerad att tro så hårt på någons godhet tycker jag, bara för att den vill hålla henne god?
Så jag känner inte att jag hittar något som faktiskt befäster att ulven hemlig blivit tjuvad av BSF om inte brf lycktas få in en snygg hint som bara just den tjuvade förstår? Det är det jag ska nagelfara om sedan

Så långt i mina tankar
Tillbaka till att läsa

Hm hinten skulle kunna vara det där med att hon "missade" att snurrfian var käkad förstås?:idea:

Tom jag blir utmattad av att tänka i rundgång och jag ska dessutom upp vid 6-tiden imorgon bitti så sätter punkt där Jag kan som sagt inte läsa leken förrän tidigast senare under em imorgon så blir jag käk så har jag iaf skrivit ned vad jag hade på hjärtat idag:)

Jag tycker också som tillägg till detta att om det är någon som byfånen borde kollat upp så är det BM. Det är väl sjukt vanligt att ta reda på om man har en ond eller god BM. Sen kan ju inte byfånen veta om det är en tjuv eller god då när den får svaret bybo på båda förstås.

Nä det är ett dilemma, jag tror definitivt byfånen har kollat upp BSF men om hon är tjuv eller god är ju inte enkelt att veta. Man kan ju utesluta ulv iallafall!

Jag hänger med i hur du tänker och det är absolut sant men å andra sidan så OM hon inte använt lynchstoppet OCH det visat sig att hemlig var tvilling då hade det nog varit garanterat käk av BM inatt- tror du inte det ? Och då hade de blivit av med två goda som visste om varandra i ett bräde.
'Så nu tror du inte längre att jag är tjuven då?

Fast... hemlig borde väl veta om att hon själv är ulv och därmed hela lyan?O_o Om inte hemlig är ulv kan dom väl käka BSF ganska riskfritt för varför skulle tjuven försvara en god till tänderna? Till och med stoppa en lynch?

Men alltså jag måste gå tillbaka och kolla på när BSF fick reda på att hemlig var ulv? I vilken info skulle det finnas isåfall? Den @agnesnicolewinter fick som spion men aldrig förde fram? Eller natten som gick när spionen blev käkad?

Har kollat igenom BSFs inlägg lite.
Tittar på denna listan med utgångspunkten att lyan skulle kunna tänkas vilja sno åt sig BM-rollen.
Sasse och jag ligger för tillfället bäst till med 3 nomineringar var. Jag vet min roll och jag var en av dem som nominerade Sasse vilket då lämnar bollen__ och ElenaBelle som möjliga kollegor till Sasse i så fall. hemlig, GW och Sasse nominerar mig.
Sedan har vi GW, hedinn och hemlig som har 2 nomineringar var.
Jag reagerade lite på att AnnaA och Hedinns nomineringar på hemlig kommer så tätt och med "samma" motivering (kompassen) - men det känns kanske väl genomskinligt för en lya?
Hedinn har själv fått 2 nomineringar (MM och GP).
Lite om BM-valet och teori kring att lyan skulle försöka sno BM-rollen.
Äsch - tror inte jag blir mycket klokare, kan lika gärna rösta nu.

Blacksmithfarm röstar på Hedinn

För jag tror att lyan kanske vill sno åt sig BM- rollen och hennes och AnnaAs nomineringar av hemlig sticker ut - är de kollegor? Att Hedinn själv fått nomineringar av MariaM och Gunilla passar in på att lyan skulle kunna vilja sprida sina chanser att få BM-rollen.
Röstar sedan på mig/B2/Hedinn, med en teori som spinner vidare på det här med att lyan försökt sno åt sig BM rollen men nu är det inte Sasse som hon först tar upp i det förra inlägget utan nu är det Hedinn.

Spontant känner jag mig misstänksam mot Snurrfian och AnnaAnka som kommer med de senare rösterna på bollen__ Samtdigt påminner jag mig själv om att ulvarna inte kan ha vetat om bollen__s roll - men jag kan tänka mig att de är nöjda med resultatet. I alla fall, det gör ju att min spontana misstänksamhet kanske inte är så logisk.

Känner att jag skulle behöva läsa om tråden, men vet inte om jag orkar göra det nu. Vi får se. Om jag överlever natten så ska jag iaf göra det.
Misstänker Snurris som var god.
Kände att jag behövde gå igenom bollen__1-situationen och reda ut hur hon blev misstänkt, för vad och av vem...
Så nu kör vi:

MM ställer en fråga om Sasses stil.

bollen__ svarar (och hintar om att hon tycker tofsarna är... mindre stilfulla)

MM röstar på bollen__ eftersom bollen vet att Sasse inte kan stjäla och tjuven själv är den enda som kan veta det.

paow kommenterar teorin.

ANW hakar på MMs röst och tänker att bollen kan ha försökt hinta om sin roll till lyan (iom att de inte känner till varandra vill ju inte tjuven bli käkad....)

GW hoppar in och rör till det genom att fundera över MMs eventuella ulvighet i scenariet.

ANW rättar GW

GW var hungrig och tänkte på får...

bollen förtydligar vad hon menade med sin kommentar.

pga min teori (som hon trodde ngn annan skrev) ändrar bollen sin bm-nomnering.

paow ville också bli nominera.

bollen__ röstar på MM för hennes röst på bollen__ (+ att MM hade en röst redan så det var en möjlig räddningsröst)

Paow undrar varför bollen valde MM att rädda sig med.
Jag kan tänka mig att MM var en som bollen kunde hitta en teori mot, svårare än så är det inte alltid.

Anna ifrågasätter bollens nomineringsändring

nu missade jag att citera bollens svar där men det var att hon ville ändra eftersom nomineringen av Sasse gjorde att hon blev misstänkt (av mig), tror jag?

Snurrfian är snabb att rösta på bollen pga nomineringsändringen...
Grejjen i Snurris teori som jag vänder mig lite mot är att bollen egentligen fått mer uppmärksamhet för sin egen kommentar om MMs tofsar (det var den som gav henne MM och ANWs röster) än av min teori om att lyan ville rösta till sig BM-rollen. + att hennes ändring snarare spädde på uppmärksamheten än dämpade den. Känns som ett lätt val av röst för en ulv och Snurrfian var ganska snabb att haka på där tycker jag.

Anna lägger sista rösten och förseglar bollens öde. Och jag reagerar faktiskt på det.
Jag menar, oftast är det ju en god som ryker dag 1. Nu hade bollen 3 röster och MariaM 2 + några med en röst var när Anna la sin röst.
Som god hade jag i det läget nog fegat ur och lagt en ströröst eller en röst på någon med 1 röst.
Som ond tänker jag att rösten på bollen sticker ut och funderar över anledningen att lägga den. Är man i lyan rädd att en kollega ska åka? Då ligger MM närmast till...

De tre sista rösterna kom inom minuter från varandra så det är inte säkert att alla såg varandras röster.
Det gör mig ännu mer fundersam till om inte det förekommit en räddning av MM här. Både Snurrfian och Annas röster kvalar in där. Snurrfian la tredjerösten medan anna kan ha trott att hon gjorde det.

Den här trion kommer jag hålla ögonen lite extra på - känner att det mycket väl kan gömma sig en eller flera ulvar här...
Går igenom B1-grejen, misstänker snurris, AA och MM.
Bra att komma ihåg vem som dött när man skriver sina inlägg:banghead::banghead::banghead::banghead:

Tja, Mina tankar om AnnaA är kvar i alla fall, men Snurris kan plockas bort ur ekvationen.
Hade missat att snurris var död.
Skrev ju att jag fastnat i detta scenariet. ANW skulle också kunna vara ulv, visst - har inte reflekterat över henne än. Men det som talar mot det är då att ulvarna inte borde ha röstat på den de trodde var tjuv. Och det talar väl mot MM som ulv med.
Möjligen kan MM var tjuv som vill vinka till lyan med sin röstmotivering. Men hon kan likväl vara god. Eller ulv som inte trodde bollen var tjuv, men använde den teorin ändå - vad vet jag.
Det jag menar är att det ser ut som om MM räddats av dig. Det går inte komma ifrån.

Men jag ska läsa om och se vad jag tror och tänker om de andra också, kan vara farligt att bli alltförinsnöad på ett spår för fort.
Till AA, menar att det ser ut som att AA räddat MM samtidigt som hon inte riktigt verkar tro att MM är ulv?!
Jag velar. Jag tycker att alla som har fått röster nu (hemlig AA och paow ) känns som möjliga ulvkandidater.
Men jag tror ju inte att vi har sådan tur att det står mellan tre ulvar.

hemlig har börjat snurra till det för sig nu ikväll, och jag är inte säker på att jag är odelat positivt inställd till hennes godförklaring av mig. Men samtidigt känns det som att hon blev ett lätt offer nu.
paow - vet inte. Kan vara ond som kommenterade teorierna om bollen men valde att inte rösta efter dem då hon ville hålla sig utanför?
AnnaA har jag väl teoriat om mest hela dagen känns det som. Vet varken ut eller in. Varför lägga den rösten som god? Samtidigt kanske hon troligare är tjuv än ulv? och just därför vågar sticka ut?

Blacksmithfarm röstar på paow
Då hennes kommentar om att teorierna om boll1 var intressanta tillsammans med hennes ovilja att lägga sin röst där känns som en ulv som inte vill bli indragen i att rösta på en god (eller tjuven) som åker ut.
Tycker att alla tre är möjliga ulvkandidater, röstar på paow. Så här är ju hemlig lite misstänkt.
Okej
paow nominerar GW samt blir nominerad av snurrfian. Snurrfian var bybo.
Hon röstar på AnnaAnka i DL 1 och hemlig idag.
Dagens röst kan lika gärna vara försök till räddning, den behöver inte göra hemlig god, men det känns ändå som att hemligs skummhet under kvällen var något som var lätt för ulvarna att hoppa på.

Så vilka röstar på hemlig?
Maria Montazami
Gunilla Persson
agnesnicolewinter
paow
FarmenQristina
EmmaAndersson

hemlig ändrar inte röst för att försöka rädda sig. Nu kom de flesta rösterna väldigt sent, men i alla fall... Kan det betyda att även hon är i lyan och att de inte brydde sig om ifall det blev hon eller paow som åkte? Fast borde inte lyan försökt få lite röster någon annanstans i sådana fall?
Verkar både misstänka hemlig, och samtidigt inte
GW är först ut med sin röst på paow - det borde sätta honom åt det godare hållet för tillfället i alla fall. Ulvar kan göra allt men varför lägga lynchens första röst på sin kollega om man inte måste?
AnnaAnkas röst kommer när hemlig redan fått två och Anna själv en. Så varför paow istället för hemlig då hon kunnat rädda sig?
Sedan kom min röst på paow, efter en dag med teoriande som främst rört AnnaA och hennes eventuella ondhet som ulv eller får. Hade noterat GWs fundering om paow och valde att lägga rösten där då jag tyckte det kändes olustigt med snabba röster på hemlig. Hemlig som nominerat mig och som höll mig som god.
bollen och Sasse kommer med de två sista rösterna på paow nästan samtidigt.

Jag tycker att MariaMontazami och Gunilla Persson var ganska snabba att hugga på hemlig, och det skaver.
Att paow väljer att rösta deär är inte så konstigt, hennes enda chans i det läget.
Då har vi ANW, FQ och EA som la de sista rösterna på hemlig, FQ och EA precis före DL. Helt klart kandidater till räddningsförsök i min bok.

Såatte... jag vill nog se hemlig åt det godare hållet för tillfället (hon håller mig som god, och så illa tycker jag inte att hon rörde till det. nr man blir ifrågasatt är det lätt att snurra till det även som god), tillsammans med GW som u var först ut med att rösta på paow
Nu blev hemlig åt det godare hållet samtidigt som Hon sprider lite misstankar mot MM, GP, ANW, FQ och EA.
Men det var ju ganska jämnt och det finns väl två dolda röster som skulle kunna spela in? Varför inte ändra röst för att ge sig själv så bar utgångspunkt som möjligt då?

Det blev visst för långt ....

Varför tror du att hemlig är ond? Om hon vore det - skulle inte hennes kollegor i ett tidigare skede ha försökt att styra iväg lynchen från henne och paow? Anna fanns ju t.ex. fortfarande som alternativ - eller?
Jag tycker nog att det är konstigare att hemlig inte försökte rädda sig själv, än att Anna eller andra inte fick röster. Faktiskt.
Försöker citera Anna anka. Men det funkar inte...

Vet inte vart jag har hemlig nu. Har inte riktigt hängt med i vad hon skrivit om mig, det måste jag läsa om. Men jag tycker det känns som om hon var lyans försök att rädda paow...

Alltså. Jag tror faktiskt inte på hemlig som ulv. Jag tror att hon var lyans val när de försökte rädda paow.
Och här verkar hon vara ganska säker på att hemlig fick röster för att lyan försökte rädda paow. Sen röstade hon på mig för att min röst skulle ha varit en alibiröst, vilket också verkar konstigt om jag skulle ha försökt rädda paow, alla vet ju att det finns dolda extraröster + förhäxning som kunde ha använts, så jag tror nog att lyan ville ha mer skillnad än en röst isåfall. Verkar dumt att alibirösta i det läget på paow.
Att du lever är väl inte det enda beviset som behövs sas. Men det spelar in tycker jag. Varför skulle ulvarna vilja ha en god BM kvar?

Fast... hemlig borde väl veta om att hon själv är ulv och därmed hela lyan?O_o Om inte hemlig är ulv kan dom väl käka BSF ganska riskfritt för varför skulle tjuven försvara en god till tänderna? Till och med stoppa en lynch?

Men alltså jag måste gå tillbaka och kolla på när BSF fick reda på att hemlig var ulv? I vilken info skulle det finnas isåfall? Den @agnesnicolewinter fick som spion men aldrig förde fram? Eller natten som gick när spionen blev käkad?
Teorin är väl att tjuven (i teorin BSF) stulit av ulven (i teorin hemlig) och då vet den ju om en ulv.

Förstår inte exakt hur du menar?
AA menar ju att om BSF och hemlig är tvillingar, och BM (BSF) inte använde sitt lynchstopp så att hemlig åkt. Då hade det ju varit uppenbart för ulvarna vem som var hemligs tvilling. Eller det är iaf så jag tolkar att Ankan menar.

Nä det är ett dilemma, jag tror definitivt byfånen har kollat upp BSF men om hon är tjuv eller god är ju inte enkelt att veta. Man kan ju utesluta ulv iallafall!
Ja, jag håller med. Hade jag bara haft en "sia" hade jag ju velat kolla upp BM. Det känns ganska viktigt att veta vilken sida den spelar på..

Jag börjar fundera på om det är så att jag ringat in hemlig och BSF korrekt jag?
Så om inga protester kommer nu i sista minuterna fram till DL 21.30 så kommer jag att rösta enligt det jag teoriat om hela dagen
Jag tror mest på scenariet att BSF och hemlig spelar för den onda sidan - troligen en som tjuv och den andra som ulv .Två ulvar har jag väldigt svårt att se att de håller varandra goda så som de gjorde igår. Tvillingar kunde ha gjort det, men det har vi nog slagit hål på idag BSF är borgmästare så kan stoppa lynchen en gång också så det känns ju lite som mission impossible att få ut henne idag . Är hon god trots allt men inte säker på hemligs godhet så bör hon inte stoppa lynchen om den går mot hemlig . Är det som jag misstänker att BSF är tjuven som tjuvat av hemlig ja då kan hon mycket väl stoppa lymchen för att rädda en ulv :idea:

men jag röstar där ändå så får vi se hur det faller sig

AnnaAnka röstar på hemlig för jag tror att hon kan vara ulv som blivit bestulen av BSF
BSF försöker kanske tom göra sig lite misstänkt med lite udda förklaringar och sin röst på bollen? Och en tjuv vill väl skydda en ulv den vet om och hellre åka ut än den?

Är hela din teori baserad på att @agnesnicolewinter röstade på hemlig i DL1 samt att hemlig blivit bestulen av BSF ?
Om det nu inte är så då, hur ställer du dig till sambandet BSF och hemlig då?

Tänk om det är så att det är du som är tjuven som @Blacksmithfarm har fört fram två ggr , då kan det ju vara lägligt att föra fram denna teorin för att inte själv bli misstänkt?

Förstår inte exakt hur du menar?
AA menar ju att om BSF och hemlig är tvillingar, och BM (BSF) inte använde sitt lynchstopp så att hemlig åkt. Då hade det ju varit uppenbart för ulvarna vem som var hemligs tvilling. Eller det är iaf så jag tolkar att Ankan menar.

Ja men hela AA´teori går ju ut på att hemlig är ulv , ulvarna vet väl redan om hemlig är ulv eller ej så är hon inte ulv fattar dom väl att BSF inte kan vara tjuv, för varför skulle tjuven försvara en god och använda sitt lynchstopp och ev. extraröst för att försvara en god?

Ja men hela AA´teori går ju ut på att hemlig är ulv , ulvarna vet väl redan om hemlig är ulv eller ej så är hon inte ulv fattar dom väl att BSF inte kan vara tjuv, för varför skulle tjuven försvara en god?
Vet inte om jag förstår hur du menar. Om hemlig inte är ulv, borde inte BSF vara tjuv - det kan jag hålla med om. Om hon inte spelar högt, för att få oss att rösta ut en god -men kändes onödigt att slösa lynchstoppet på det.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix