Hallå eller!
Tillfälligt avbrott? VAD ÄR DET?
Du,
@GW_Persson det där var ju en intressant tanke. Varför käkade de inte en borgmästare som är så gott som immun mot lynch? Och att ängeln är satt ur spel, då borde de ju haft ihjäl borgmästaren om den varit god. Den logiska slutsatsen jag drar är att borgmästaren är en styggelse som lyan inte alls velat käka.
Sen så kommer
@bollen__ 2 med en annan iakttagelse och det är att byfånen kanske borde varit intresserad av bsf. Eftersom ingen direkt trätt fram och sagt att bsf är evil (as far as I can see) så kanske byfånen fått svaret att bsf är bybo. Då blir min nästa slutsats om jag parar den med min första slutsats att bsf är en mycket trolig ....trumvirvel..... tjyv och att lyan vet om det det är därför hon inte har blivit käk och därför ingen pekat på henne som ond!
Sen så har jag tänkt alldeles själv också. Det är ju det där om hon skulle varit en tvilling med hemlig som jag och några med mig trott. Hade det varit värt att använda lynchstoppet då? Alternativet hade ju varit att många trott att de faktiskt var tvillingar tillsammans och alltså fått sig en godförklaring. Jag tror inte längre på hemlig och bsf som möjliga tvillingar.
Jag kan i min lilla värld inte se att bsf är god.