Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Nu har läst igenom leken och blir inte ett dugg klokare O_o Det enda jag med säkerhet kan säga är att @Gunilla_Persson är helt fel ute med rösten på mig.

Angående BSF och hemlig Så är antingen båda goda eller båda onda! Jag kan absolut se nyttan med att inte vilja outa varandra om dom är tvillingar eftersom BSF även är BM , Jag får absolut inga onda vibbar av BSF och är hemlig god är det mer pga jag tror att BSF är åt det goda hållet isåfall.

Gaah

Jag börjar fundera på om det är så att jag ringat in hemlig och BSF korrekt jag?
Så om inga protester kommer nu i sista minuterna fram till DL 21.30 så kommer jag att rösta enligt det jag teoriat om hela dagen
Jag tror mest på scenariet att BSF och hemlig spelar för den onda sidan - troligen en som tjuv och den andra som ulv .Två ulvar har jag väldigt svårt att se att de håller varandra goda så som de gjorde igår. Tvillingar kunde ha gjort det, men det har vi nog slagit hål på idag BSF är borgmästare så kan stoppa lynchen en gång också så det känns ju lite som mission impossible att få ut henne idag . Är hon god trots allt men inte säker på hemligs godhet så bör hon inte stoppa lynchen om den går mot hemlig . Är det som jag misstänker att BSF är tjuven som tjuvat av hemlig ja då kan hon mycket väl stoppa lymchen för att rädda en ulv :idea:

men jag röstar där ändå så får vi se hur det faller sig

AnnaAnka röstar på hemlig för jag tror att hon kan vara ulv som blivit bestulen av BSF
BSF försöker kanske tom göra sig lite misstänkt med lite udda förklaringar och sin röst på bollen? Och en tjuv vill väl skydda en ulv den vet om och hellre åka ut än den?
Jag tänkte lite åt samma håll men vet inte om jag blir påverkad av att BSF röstar på mig..O_o

Nu har läst igenom leken och blir inte ett dugg klokare O_o Det enda jag med säkerhet kan säga är att @Gunilla_Persson är helt fel ute med rösten på mig.

Angående BSF och hemlig Så är antingen båda goda eller båda onda! Jag kan absolut se nyttan med att inte vilja outa varandra om dom är tvillingar eftersom BSF även är BM , Jag får absolut inga onda vibbar av BSF och är hemlig god är det mer pga jag tror att BSF är åt det goda hållet isåfall.

Gaah
Varför tror du att båda är samma sak sas? och inte att en är god och den andra ond?

Nej nu:

GW röstar på hemlig

För hon var väldigt virrig igår, i virrigaste laget. ANW röstade på henne och info eller inte brukar hon ha bra känsla. Idag känns det inte som om hemlig letar ulvar direkt. Visst, jag håller med om att det kan (bör?) finnas en ulv bland de som röstade på henne. Och till sist (jag trodde aldrig jag skulle skriva det här) vill jag syna henne och se om något klarnar.

Elena röstar på Hemlig.
Jag tror hon rörde till det för sig igår för att hon är ulv. Sedan kan hon ev vara en ulv som blivit bestulen.

DL 3
16:55 MariaMontazami röstar på AnnaAnka
18:56 FarmenQristina röstar på ElenaBelle
20:51 hemlig röstar på MariaMontazami
21:05 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
21:07 Blacksmithfarm röstar på bollen__
21.23 AnnaAnka röstar på hemlig
21.26 GW röstar på hemlig

21.27 Elena röstar på Hemlig.

Nu blev det många röster på hemlig :o
Jag tycker att det scenariot verkar troligast idag så jag röstar där ändå.
bollen__ röstar på hemlig
jag tror att hon är ond och anw röstade där igår som brukar vara skarp plus att bsf skulle då kunna vara tjuven..

DL 3

21.29 bollen__ röstar på hemlig

Jag börjar fundera på om det är så att jag ringat in hemlig och BSF korrekt jag?
Så om inga protester kommer nu i sista minuterna fram till DL 21.30 så kommer jag att rösta enligt det jag teoriat om hela dagen
Jag tror mest på scenariet att BSF och hemlig spelar för den onda sidan - troligen en som tjuv och den andra som ulv .Två ulvar har jag väldigt svårt att se att de håller varandra goda så som de gjorde igår. Tvillingar kunde ha gjort det, men det har vi nog slagit hål på idag BSF är borgmästare så kan stoppa lynchen en gång också så det känns ju lite som mission impossible att få ut henne idag . Är hon god trots allt men inte säker på hemligs godhet så bör hon inte stoppa lynchen om den går mot hemlig . Är det som jag misstänker att BSF är tjuven som tjuvat av hemlig ja då kan hon mycket väl stoppa lymchen för att rädda en ulv :idea:

men jag röstar där ändå så får vi se hur det faller sig

AnnaAnka röstar på hemlig för jag tror att hon kan vara ulv som blivit bestulen av BSF
BSF försöker kanske tom göra sig lite misstänkt med lite udda förklaringar och sin röst på bollen? Och en tjuv vill väl skydda en ulv den vet om och hellre åka ut än den?

Detta var nog den mest intressanta teorin. Känns som man måste veta den enes id för att fatta den andres. I detta fallet tror jag isåfall precis som du att BSF är tjuven och hemlig ulv så jag röstar oxå enligt ovanstående teori för att få någon upplysning om det hela

Emma_Andersson röstar på hemlig enligt ovanstående

Alltså det kom många röster på hemlig nu, hoppas verkligen vi är rätt ute. Det känns alltid lite creepy när många röstar samma :eek:

DL 3
21:23 AnnaAnka röstar på hemlig
21:26 GW_Persson röstar på hemlig
21:27 ElenaBelle röstar på hemlig

21:29 bollen__ röstar på hemlig
21:30 Emma_Andersson röstar på hemlig

DL 3

21.29 bollen__ röstar på hemlig
21.30 Emma_Andersson röstar på hemlig enligt ovanstående

Alltså det kom många röster på hemlig nu, hoppas verkligen vi är rätt ute. Det känns alltid lite creepy när många röstar samma :eek:
ja verkligen . jag hoppas att jag tänkt rätt nu! och att det blir en lynch:crazy:
med den majoriteten av röster så finns det ju inget som kan ändra utgången av lynchen? Nu handlar det bara om den kan stoppas eller inte
och är hemlig god så blir jag förtvivlad!

Uppdatering!!!

Efter ett intensivt Öråd där de flesta verkar bestämma sig i sista minuten sitter TV-tittarna som klistrade framför tv-skärmen

smpte_color_bars-svg.png

NattDL 07.30

DagDL 21.30

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve