Paddington
Trådstartare
Måste användas i kommande DL@Paddington Om någon får ett brev med en extra röst, måste den användas i kommande dl eller får den spara på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste användas i kommande DL@Paddington Om någon får ett brev med en extra röst, måste den användas i kommande dl eller får den spara på den?
Ok.Måste användas i kommande DL
Det var värst vad du har kort minne du har ju själv frågat om detta innan?Ah. Jag blandade ihop det . Fick för mig att nattvakten bara fick reda på vem som bestulits men inte tjuven identitet... Så var det ju inte...
Nattvakten – ficktjuvens fasa! Om ficktjuven försöker stjäla från nattvakten åker tjuven dit! Nattvakten får då veta tjuvens identitet och vad hen har stulit tidigare, men inte från vem. Överlever också en ulvattack.
Kan överleva ulvattack, samt kan eventuellt få reda på vem ficktjuven är.
Får ficktjuven fortsätta tjuva om den har tjuverier kvar, eller stoppas det om den väljer nattvakten?
Får tjuven veta om han prickar nattvakten eller visad den som bybo för tjuven? <== @Paddington
Tjuven får veta att han är upptäckt
VAD? Ska jag alltså svänga tillbaka igen???innan du kör i diket - så jo det blir ju ett käk -> ficktjuven käkar men den raden finns inte i spioninfon - blev det tydlgiare??
Fast det är ju inte alls det jag frågade om. Jag frågade om ifall tjuven får reda på att den är upptäckt, inte huruvida nattvakten fick tjuvens identitet eller tjuvens offers identitet - vilket var det jag rört ihop för mig nu.Det var värst vad du har kort minne du har ju själv frågat om detta innan?
från rollbeskrivningen:
Och du gick ju väldigt noga igenom hela rollistan i början av leken så detta skaver lite för mig faktiskt.
dett var din egen kommentar ang tjuven:
och detta frågade du om igår då du ville låta påskina att jag skulle kunna vara tjuven:
men i din genomgång av rollistan så verkar det ju som du med dina egna kommentarer har fattat det?Fast det är ju inte alls det jag frågade om. Jag frågade om ifall tjuven får reda på att den är upptäckt, inte huruvida nattvakten fick tjuvens identitet eller tjuvens offers identitet - vilket var det jag rört ihop för mig nu.
Är det enda stället du letar ulvar på? Bland de som röstade på dig? Vad tror du om alla andra?Jag sitter fortfarande och velar. Så många av er som röstade på mig igår. Ska nog gå igenom röstlistorna igen och se om det finns nån tråd jag kan följa för att hitta en ulv.
Det hade jag nog, men jag lyckades glömma det på vägen och snurra till det för mig.men i din genomgång av rollistan så verkar det ju som du med dina egna kommentarer har fattat det?
Jag hänger inte med?
Det finns säkert nån ulv som alibiröstade, det brukar det ofta göra. Men jag tror definitivt det döljer sig en ulv bland rösterna på mig, ja.Är det enda stället du letar ulvar på? Bland de som röstade på dig? Vad tror du om alla andra?
Kära trög-Emma
Om du frågar petite moi så säger jag att det inte handlar om omfrågningen, utan vem som ulvarna försökte käka, resp vem som blev käk. Om det är två olika personer så betyder det att den som blev bestulen är ulv. Det syntes också i spioninfon. Typ såhär tänker jag mig.
Ulvarna käkar MariaMontazami
Tjuven stjäl av hemlig
Sen blir utfallet istället att Snurrfian är käk.
Då borde dear agnesnicole kunnat dra slutsatsen att MariaMontazami är god (såklart) och att hemlig är ulv.
Men jag undrar jag om ens det finns någon rad med i ett sådant fall som du beskriver ovan- Ulvarna hade ju inget käk- det var stulet Förtydligande: Jag menar raden ulvarna käkar ...... raden
LL har skrivit innan när jag frågade om det att händelser som inte ägt rum inte kommer med i infon? se det jag fetat
Försiktig eller ej... Men håller henne som go gör du. Och det tycker jag är intressant...11. Hedinn/ bollen__2 jag får faktiskt inga ondvibbar av hur bollen__2 skriver, Hon har deltagit i diskussionerna och öht verkat vettig och kan vara en jag vill försiktigt luta åt det godare hållet faktiskt. Observera att jag skriver försiktigt Hon verkar ha tänkt lite liknande som jag själv gjort sedan hon gjorde comeback utan att verka inställsam som hon kan göra nr hon är ond .Kanske den jag misstänker minst idag faktiskt
Och hur skulle jag ha kunnat veta att inte bollen___1 råkade vara ulv tror du? Om något så tror jag ju att en tjuv som inte vet om lyan och inte heller lyan känner till tjuven att den verkligen ligger lågt i första DL och röstar en ströröst?Försiktig eller ej... Men håller henne som go gör du. Och det tycker jag är intressant...
Jag är fortfarande inne på att du skulle kunna vara tjuv och därför vågade sticka ut hakan med din röst i DL1. Därför funderar jag ett extra varv på vad detta kan betyda. Kan hända att du tror att bollen__ är en av dina kollegor som du nu lite fint vill skydda? För om du åker ut och visar dig vara tjuv så kommer vi fundera på varför du hade bollen__ som god. För att lura oss eller inte? Och jag tror det är det du vill - att få oss att tveka och då inte rösta ut din kollega.
Dessutom så är bollen__ en av de jag tog upp som misstänkta pga hennes röst igår (sen röst på paow=alibi?)
Känner att jag inte kommer längre med mina tankar just nu så.
Med ovan teori:
Blacksmithfarm röstar på bollen__
Då jag tror att hennes röst på paow kan vara alibi och att AnnaAnkas godförklaring kan vara ett sätt från AA att försöka skydda bollen__. Jag tror alltså att Anna kan vara tjuv och därför vågade sticka ut i DL 1 med sin röst på bollen1.
Men du, hur skulle jag kunna veta att paow skulle åka när hemlig har fick fler röster? Det är inte mycket till alibi då direkt.Försiktig eller ej... Men håller henne som go gör du. Och det tycker jag är intressant...
Jag är fortfarande inne på att du skulle kunna vara tjuv och därför vågade sticka ut hakan med din röst i DL1. Därför funderar jag ett extra varv på vad detta kan betyda. Kan hända att du tror att bollen__ är en av dina kollegor som du nu lite fint vill skydda? För om du åker ut och visar dig vara tjuv så kommer vi fundera på varför du hade bollen__ som god. För att lura oss eller inte? Och jag tror det är det du vill - att få oss att tveka och då inte rösta ut din kollega.
Dessutom så är bollen__ en av de jag tog upp som misstänkta pga hennes röst igår (sen röst på paow=alibi?)
Känner att jag inte kommer längre med mina tankar just nu så.
Med ovan teori:
Blacksmithfarm röstar på bollen__
Då jag tror att hennes röst på paow kan vara alibi och att AnnaAnkas godförklaring kan vara ett sätt från AA att försöka skydda bollen__. Jag tror alltså att Anna kan vara tjuv och därför vågade sticka ut i DL 1 med sin röst på bollen1.
Tja, även om inte paow åkt så kan det ju bli alibi längre fram i leken...Men du, hur skulle jag kunna veta att paow skulle åka när hemlig har fick fler röster? Det är inte mycket till alibi då direkt.
Sen kan du ju inte beskylla mig om att ankan håller mig för god, det kommer ju liksom inte från mig utan från henne.