Då ska vi se hur många inlägg ni hinner med medan jag skriver min sammanfattning och mina tankar såhär långt
Paow – tar med nån multigrej. Nominerar GW som borgmästare. Röstar på AnnaAnka. En bimbo. påstår hon själv, som gör ett försök att leta ulvar. Känns inte ond för mig i nuläget.
AnnaAnka – har frågor om brevbäraren. Googlar på ElenaBelle. Nominerar hemlig till borgmästare. Tar med MP3 med högtalare. Röstar på bollen__. I och med att det är första rösten känns den inte så väldigt misstänkt just nu, men å andra sidan kanske det blev en ren lyckoträff för en ulv. Pratar en del om ficktjuven.
FarmenQristina – tycker det är mycket trams i leken. Tar med en limpa cigg (och smugglar med en tändare). Röstar GW som borgmästare, tycker det behövs en karl för att hålla ordning. Röstar på mig, hemlig. Har inte sett så mycket av henne som jag skulle vilja. Har förstått att hon är lite egen, men ja...skulle vilja se mer tankar från FQ.
Gunilla_Persson – räknar roller. Tar med ett foto av sig själv (
). Nominerar Hedinn som borgmästare. Röstar på BSF.
MariaMontazami – tar med toffsar, vad annars. Dock orolig att de ska bli stulna. Nominerar Hedinn som borgmästare. Röstar på bollen__. En andraröst känns lite udda i första DL tycker jag. Får mig att lägg MM åt den lurviga sidan, men jag kan ha fel.
ElenaBelle – tar med läppglans. Nominerar Sasse till borgmästare. Röstar på GW_Persson. Känns inte som hon har så stor koll på sig själv, hon är förlovad men hon vet inte mer än så. Rädd att försäga sig om fästman och nåt mer?
Emma_Andersson – tar med en spegel. Röstar ElenaBelle som borgmästare. Röstar på Snurrfian. Flaggar för tidsbrist. Känns rätt neutral för mig.
agnesnicolewinter – tar med plattång, känns som en udda sak att ta med sig men jaja. Nominerar MariaMontazami som borgmästare. Röstar bollen__
Hedinn/bollen__2 – undrar vad de som varit gifta flera gånger kallas. Funderade på att ta med vin. Valde istället insektsmedel. Nominerar hemlig till borgmästare. Röstar på Agnesnicolewinter, rädd att hon ska stjäla eluttaget för vinkylen.
hemlig – that's me
Sasse – tar med myggnät. Röstar EmmaAndersson. Har kommit med några försök att leta ulvar idag och det känns genuint, men jag har lärt mig att man aldrig ska säga aldrig i ulvlekar.
Blacksmithfarm – Har lite frågor om rollerna. Tar med hörlurar för att få lugn och ro. Nominerar Sasse som borgmästare. Röstar på Hedinn. Letar ulvar. Tror AnnaAnka lade en räddningsröst på MariaMontazami. Valdes till BM, jag lade min röst där själv och hon känns genuint god.
GW_Persson – tar med en hopfällbar jaktstol. Röstar på MariaMontazami. Röstar paow i dagDL2 då han tycker det var konstigt att hon inte röstade på bollen__ i DL1. För min del känns en andraröst i DL1 mer skumt än det. Vet inte riktigt var jag har GW just nu.