Blev vi klokare? Jo, kanske.
Jag måste sova på saken. God natt!
Jag måste sova på saken. God natt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bara ursprungliga förmågor, man kan se BM-rollen som ett hedersuppdrag och inte som specialförmågaBara en tanke innan jag somnar så jag inte glömmer, om tjuven tjuvar från bsf (om det nu inte är hon som är tjuven utan mer hypotetiskt) är det då möjligt att tjuven kniper någon av borgmästarens förmågor? Eller är det hennes "ursprungliga" förmåga som då går till tjuven? (Bara så jag har koll på alla möjligheter)
@Paddington
Alltså. Jag tror faktiskt inte på hemlig som ulv. Jag tror att hon var lyans val när de försökte rädda paow.
ELLER så tänkte sig lyan att vi skulle misstänka hemlig OCH BSF såsom vi nu gjort idag ?Som sagt, jag är frivillig som käk.
Vilket osökt får mig att fundera: vi har en borgmästare som i princip är immun mot att bli lynchad (eller i alla fall svår). Borde hon inte vara förstahandsval som käk egentligen? Ängeln är död, så det finns väl bara ett enda beskydd i form av paket kvar? Var lyan så oroad för ANW att de hellre tog henne än prövade att få ut en god BM?
Jag tycker också som tillägg till detta att om det är någon som byfånen borde kollat upp så är det BM. Det är väl sjukt vanligt att ta reda på om man har en ond eller god BM. Sen kan ju inte byfånen veta om det är en tjuv eller god då när den får svaret bybo på båda förstås.Som sagt, jag är frivillig som käk.
Vilket osökt får mig att fundera: vi har en borgmästare som i princip är immun mot att bli lynchad (eller i alla fall svår). Borde hon inte vara förstahandsval som käk egentligen? Ängeln är död, så det finns väl bara ett enda beskydd i form av paket kvar? Var lyan så oroad för ANW att de hellre tog henne än prövade att få ut en god BM?
nattvakten finns också..... den är immun mot en ulvattack.....Som sagt, jag är frivillig som käk.
Just ja!nattvakten finns också..... den är immun mot en ulvattack.....
nja det kan vara så att båda är goda trots allt faktiskt?Att lynchen blev stoppad borde innebära att bsf är tjuven? Jag förstår annars inte varför hon skulle använda sitt lynchstop annars. Vare sig hon är ulv eller god, för vore hon det så borde hon ha mer användning för lynchstopet i framtiden ifall hon skulle riskera att bli lynchad.
Vilket scenario tänker du då? Jag kan inte se något...nja det kan vara så att båda är goda trots allt faktiskt?
ja men vilka scenarier har vi haft som funderingar om angående BSF och hemlig? Med möjligheten att de båda är goda?Vilket scenario tänker du då? Jag kan inte se något...
Att lynchen blev stoppad borde innebära att bsf är tjuven? Jag förstår annars inte varför hon skulle använda sitt lynchstop annars. Vare sig hon är ulv eller god, för vore hon det så borde hon ha mer användning för lynchstopet i framtiden ifall hon skulle riskera att bli lynchad.