Fast... hemlig borde väl veta om att hon själv är ulv och därmed hela lyan? Om inte hemlig är ulv kan dom väl käka BSF ganska riskfritt för varför skulle tjuven försvara en god till tänderna? Till och med stoppa en lynch?
Men alltså jag måste gå tillbaka och kolla på när BSF fick reda på att hemlig var ulv? I vilken info skulle det finnas isåfall? Den @agnesnicolewinter fick som spion men aldrig förde fram? Eller natten som gick när spionen blev käkad?
Jag kan inte riktigt släppa detta så så skriver lite innan jag åker iväg !
Jag tror ju i så fall att det hände vid första nattens tjuveri om det är så att BSF är tjuv och hemlig är ulv
Alltså jag har ju baserat hela teorin på att ANW la sin röst på hemlig i första DL- Jag HAR skrivit. men gör det igen för jag fattar att det är lätt att missa i allt jag skrivit. att OM ANW fått raden tjuven stjäl av hemlig - så är det inte förrän hemlig kommer in med sitt inlägg som ANW ens kanske får ett hum om vart hon har hemlig? Och det dessutom inte skrivits något om hemlig innan av någon? Alla som tjuvas HAR ju inte en förmåga att bli stulen på tex?
Infon talar ju bara om att hemlig är tjuvad i så fall och inget om vilken sida hon står på.
Sedan KAN man ju kanske utläsa lite från spioninfon om en rad saknas samtidigt som en person blivit tjuvad då kan man via uteslutningmetoden räkna ut vilken roll den tjuvade kanske har
Sedan har jag funderat över en sak till och ifall nu raden ulvarna käkar snurrfian inte stod med i första spininfon är det faktiskt inte helt säkert att ANW först greppade varför egentligen? Inte alla LLs tycker att den raden ÄR sponinfo om käket lyckas tex och tar inte med den då (detta har diskuterats förut) så det kan hända att det gick upp ett liljeholmens för ANW under lynchen- alternativt att hon frågade LL om det?
Men jag håller med om att ANW kan ha röstat på hemlig bara för det hon skrev ang BSF också- kanske tjuvades någon helt annan som syntes i infon och det kanske ledde ANW fram till att någon annan var god rentav?
hm....