Börjat läsa ikapp gårdagen lite noggrannare, va mycket lättare det är på laptop än på mobilen
Så lite tankar. Kommer fler inlägg med resterande deltagare.
Snurrfian
Fortfarande misstänkt fårulv (eller vanlig ulv) i min bok. Min misstanke bottnar i att jag tror det var en alibiröst i utröstningen av Harrysen, och Madalitso (som jag hade som alternativ fårulv) har ju åkt ut som god nu. Snurrfian röstade dessutom på Madalitso i andra DL. Plus felsägningen om att Harrysens röst på Hedinn i DL1 var tredje rösten och inte andra som det såg ut i tråden.
LenaH
Var inte så närvarande i leken förrän igår, då det tog fart. Hängde på min röst i DL 1, vilket inte säger så mycket. Skriver själv att hon är lite mer "genomtänkt" som ond, och det speglar lite av min uppfattning av henne i denna leken. Teoriade även igår om personer som nu åkt ut och var på rätt väg (exempelvis Q och BSF)
Lobelia
Går hårt på mig för att jag inte la en avgörande röst igår. Förstår att mitt ordval inte var helt genomtänkt, men jag hade faktiskt inte hunnit sätta mig in tillräckligt, och ville ändå få uttryckt den teori jag hunnit bilda mig, och röstade enligt den. Gick ju även på mig om min röst på Harrysen, innan det kom fram att jag hade rätt där.
Cirkus gick ju också ganska hårt åt mig innan hon åkte ut, så kan inte låta bli att få lite ulv-vibbar här.
Det som gör mig lite fundersam är att i röststatistiken har hon hittills röstat på två goda (tre om man räknar rösten på mig). Statistiskt sätt är det lättare att rösta på goda som god, och tänker Lobelia nog borde röstat på en medulv nån gång som ond dock. Så vet inte om rösterna gör mig mycket klarare.