Ikväll/natt tänkte jag faktiskt försöka somna i rimlig tid, men ville skriva nått om jag inte hinner in imorgonbitti.
Jag börjar fundera på om jag inte luktar hundmat. För att skydda mig mot att ätas upp skriver jag ut detta i leken, så kan ulvarna i mitt tycke få våndas fram och tillbaks mellan om dom tycker jag är störig nog att de vill ha bort mig eller om de ska skippa, för blir jag inte käkad efter att jag skrivit ut att jag tror att jag kommer bli det så, hallå ond som försöker verka god genom att låtsas vara rädd för att käkas upp.
Så några kvällstankar från mig:
Heffa är fortfarande uppe på tapen som ond för mig. Hade gärna velat veta om det var duell eller direktlynch av q, men vet inte om jag litar på Heffa till att berätta det. Dock indikerar hennes röstinlägg att hon trodde hon skulle lynchas, så tror nog ändå det var en duell, om Heffa var i lyan, annars hade hon vetat om fårulven kunde rädda henne. Men kan ha helt fel om det inlägget och om heffas roll.
Om fårulven röstade på q lades den dolda rösten också där. Är en av rösterna på Heffa från fårulven tror jag att det då är LenaH som är fårulven och att hon igår då lade den dolda rösten på ceta.
Men funderar en runda till på ceta efter hennes röst idag.
Jag tror inte cirkus hann hitta ormviskaren, jag har inte sett något som jag tolkat skulle vara Harriet som försöker säga det.
Däremot undrar jag om cirkus kan ha trott att q var ond, även om hon hade fel om det. Jag tror också att cirkus hade både mig och snurrfian som goda, men hon kan ha haft fel om det också.
Att q inte är ond öppnar upp en plats i lyan för de som jag tror kan vara onda men inte fårulv, första tanken där rent spontant är hemlig och kanske Elo, men ta det med en nypa salt, skriver allt från minnet och på känsla.
Är island ond tror jag hon är Filch, men jag kan ha fel. Och är hon Filch tror jag hon tror ceta och Heffa är i lyan.
Är ceta god tror jag inte sasse, Lobelia eller hemlig är fårulven. Det säger dock inget om huruvida de är ulvar, Filch eller goda.
Tror det var huvudragen av mina tankar om leken så här långt.