Hogwarts 2098 (Ulvlek)

Alltså, jag vet varken in eller ut och hinner verkligen inte läsa vad som skrivs och tankarna flyger runt i en enda röra. Så får rösta nu.

Så jag tänker helt enkelt följa min magkänsla kring misstankarna av Madalitso här. Skulle inte alls förvåna mig om hon totallurar oss allihopa för som jag uppfattat det så är hon mycket erfaren. Det är något som skaver för mig med alla tusen (ok, inte riktigt, men ni fattar) teorier där jag hänger med i ungefär 2% av teorierna. En ulv som försöker få oss (mig?) på villovägar?
Heffaklumpen röstar på Madalitso (helt medveten om att jag fortsätter att kasta sten i glashus men detta verkar ju vara leken där jag försöker slå rekord i att göra det så många gånger som möjligt så...)

DL 3 21:30

13:13 Sasse röstar på Qitis
18:21 Islandshästryttare röstar på Elo
20:59 Islandshästryttare ändrar röst och röstar på Sasse
21:13 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21:14 Blacksmithfarm röstar på qitis
21:17 hemlig röstar på Heffaklumpen
21:19 Lobelia röstar på Qitis
21:24 Ceta röstar på Snurrfian
21:25 Madalitso röstar på heffeklumpen
21:26 Qitis röstar på Blacksmithfarm
21:26 LenaH röstar på Heffaklumpen
21:27 Elo röstar på LenaH
21:29 Heffaklumpen röstar på Madalitso

Qitis 3
Heffaklumpen 3
Blacksmithfarm 2
Sasse 1
Snurrfian 1
LenaH 1
Madalitso 1

Ovan där? :D

Skämt åsido, jag har nog missat att du misstänkt mig så du får gärna hänvisa om det är så att jag kan bemöta? :)

Jag håller mig dig om q's spretande. Det skulle iofs vara ett steg i processen att skaffa sig flest inlägg, men det känns något mer spretigt än god q brukar?

Sen har jag bröjat funder över LenaH också. Hon brukar vara koncis på rakt på, men idag tycker jag hon velat omkring, dragit upp saker som vi andra redan viftat runt typ 17 gånger och på så sett försökt förvilla oss andra. Eller så är hon bara helt lost (hon med).

Som sagt var, jag tycker du har varit spretigare än normalt och dragit upp en massa gammalt och det känns ulvigt. Som att du vill få oss att tvivla på det lilla som vi tror att vi kanse fattat?

Det kan iofs vara för att du 'laggar', och därför är ett dygn (och ca sju miljoner inlägg) efter oss andra, men tycker ändå det är något off med hur du resonerar.

Alltså, jag vet varken in eller ut och hinner verkligen inte läsa vad som skrivs och tankarna flyger runt i en enda röra. Så får rösta nu.

Så jag tänker helt enkelt följa min magkänsla kring misstankarna av Madalitso här. Skulle inte alls förvåna mig om hon totallurar oss allihopa för som jag uppfattat det så är hon mycket erfaren. Det är något som skaver för mig med alla tusen (ok, inte riktigt, men ni fattar) teorier där jag hänger med i ungefär 2% av teorierna. En ulv som försöker få oss (mig?) på villovägar?
Heffaklumpen röstar på Madalitso (helt medveten om att jag fortsätter att kasta sten i glashus men detta verkar ju vara leken där jag försöker slå rekord i att göra det så många gånger som möjligt så...)
Är det månne du som är Filch ? Kändes konstigt hela inlägget

Som sagt var, jag tycker du har varit spretigare än normalt och dragit upp en massa gammalt och det känns ulvigt. Som att du vill få oss att tvivla på det lilla som vi tror att vi kanse fattat?

Det kan iofs vara för att du 'laggar', och därför är ett dygn (och ca sju miljoner inlägg) efter oss andra, men tycker ändå det är något off med hur du resonerar.
Jag har läst hela leken från början till slut sen kl 17 idag och har då dragit frågor/funderingar i takt med att jag läst dem.
Vissa har varit inaktuella men det visar ju hur jag resonerat i linje med att jag läst.
Det har också gjort att jag ändrat uppfattning under kvällen ju mer information jag har fått. :)

Att lägga sin röst på mada känns inte som nåt en god gör.

Jag mobilspelet :cry:
Jag har skrivit så tummarna brunnit, haft över 20 flikar upp för att titta röstlistor och hitta citat, och flera gånger tappat bort fliken jag skrev i
Lite som jag hade det igår -svårt att se allt övergripande då -tycker jag
Spelar från mobilen sedan några år tillbaka -har ingen dator längre -så mobilspel kräver mycket mer för att kunna hänga med ordentligt tycker jag verkligen!

Jag mobilspelet :cry:
Jag har skrivit så tummarna brunnit, haft över 20 flikar upp för att titta röstlistor och hitta citat, och flera gånger tappat bort fliken jag skrev i

Jag klistarar in all "relevant" information i inlägget jag skriver. "för att det skall vara lättare att hitta". Det hjälper inte. Man riskerar dock att hamna i blocken för att man inte kan skriva mer i ett inlägg

Att lägga sin röst på mada känns inte som nåt en god gör.
Fast som ond som riskerar åka kan det ju vara ett genidrag? "Om Heffa och Mada är i lyan ihop skulle ju Heffa aldrig rösta där"
Alt
"Det ska se ut som att det är en upprörd ond som lägger en hämndröst, men är en dubbelbluff och egentligen sitter de i lyan ihop"

(Är det ett tecken på något farligt när man börjar skriva folks teorier mot en själv åt dem?)

Jag klistarar in all "relevant" information i inlägget jag skriver. "för att det skall vara lättare att hitta". Det hjälper inte. Man riskerar dock att hamna i blocken för att man inte kan skriva mer i ett inlägg
Ett av mina största problem är att mitt skärmskydd är sprucket, så på halva skärmen funkar knappt touchscreenen, så skriver jag för långa inlägg kan jag inte scrolla ner till skicka knappen, för inläggsrutan täcker hela den fungerande biten av skärmen

Hatten av för er som orkar mobilspela själv har jag dator och har gjort ett worddokument. Kan absolut inte få någon överblick på mobilen det hade varit helt omöjligt för mig. :bow::bow:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar