AAAH TID!
Elo röstar på LenaH pga vad jag skrivit ovan
Alltså, trodde jag hade massor (iaf typ 15 min kvar) men så hade jag 3? Inte den mest genomtänkta röstningen, det köper jag och håll den inte emot mig, snälla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AAAH TID!
Lägg till de du skrivit ovan i inlägget eller något i efterhand. Motivering ska finnas i röstinläggetAAAH TID!
Det är många sidor att läsa, jag hoppade in på typ 32 ikväll .Jag börjar känna att oavsett vem som lynchas kan det bli spännande att i lugn och roa läsa om allt som skrivits i ett superhögt tempo ikväll.
Och på den enda jag trott på var god. Nu får jag i och för sig tänka om för jag hade i skallen att Cirkus viste mer än andra och det visste hon nog inte., inte så mycket jag trodde i vart fall.Nu tycker jag Ceta är skum som röstar separat liksom.
Ovan där?
Skämt åsido, jag har nog missat att du misstänkt mig så du får gärna hänvisa om det är så att jag kan bemöta?
Jag håller mig dig om q's spretande. Det skulle iofs vara ett steg i processen att skaffa sig flest inlägg, men det känns något mer spretigt än god q brukar?
Sen har jag bröjat funder över LenaH också. Hon brukar vara koncis på rakt på, men idag tycker jag hon velat omkring, dragit upp saker som vi andra redan viftat runt typ 17 gånger och på så sett försökt förvilla oss andra. Eller så är hon bara helt lost (hon med).
Är det månne du som är Filch ? Kändes konstigt hela inläggetAlltså, jag vet varken in eller ut och hinner verkligen inte läsa vad som skrivs och tankarna flyger runt i en enda röra. Så får rösta nu.
Så jag tänker helt enkelt följa min magkänsla kring misstankarna av Madalitso här. Skulle inte alls förvåna mig om hon totallurar oss allihopa för som jag uppfattat det så är hon mycket erfaren. Det är något som skaver för mig med alla tusen (ok, inte riktigt, men ni fattar) teorier där jag hänger med i ungefär 2% av teorierna. En ulv som försöker få oss (mig?) på villovägar?
Heffaklumpen röstar på Madalitso (helt medveten om att jag fortsätter att kasta sten i glashus men detta verkar ju vara leken där jag försöker slå rekord i att göra det så många gånger som möjligt så...)
Jag mobilspelarDet är många sidor att läsa, jag hoppade in på typ 32 ikväll .
Jag har läst hela leken från början till slut sen kl 17 idag och har då dragit frågor/funderingar i takt med att jag läst dem.Som sagt var, jag tycker du har varit spretigare än normalt och dragit upp en massa gammalt och det känns ulvigt. Som att du vill få oss att tvivla på det lilla som vi tror att vi kanse fattat?
Det kan iofs vara för att du 'laggar', och därför är ett dygn (och ca sju miljoner inlägg) efter oss andra, men tycker ändå det är något off med hur du resonerar.
Att lägga sin röst på mada känns inte som nåt en god gör.Alltså, jag vet varken in eller ut och hinner verkligen inte läsa vad som skrivs och tankarna flyger runt i en enda röra. Så får rösta nu.
Så jag tänker helt enkelt följa min magkänsla kring misstankarna av Madalitso här. Skulle inte alls förvåna mig om hon totallurar oss allihopa för som jag uppfattat det så är hon mycket erfaren. Det är något som skaver för mig med alla tusen (ok, inte riktigt, men ni fattar) teorier där jag hänger med i ungefär 2% av teorierna. En ulv som försöker få oss (mig?) på villovägar?
Heffaklumpen röstar på Madalitso (helt medveten om att jag fortsätter att kasta sten i glashus men detta verkar ju vara leken där jag försöker slå rekord i att göra det så många gånger som möjligt så...)
Jag har också mobilen bara. Inte kul alltid.Jag mobilspelet
Jag har skrivit så tummarna brunnit, haft över 20 flikar upp för att titta röstlistor och hitta citat, och flera gånger tappat bort fliken jag skrev i
Jag fattar inte hur ni orkar som gör det! Jag läser ikapp mobilt men för att leka på riktigt krävs banne mig dator!Jag mobilspelet
Jag har skrivit så tummarna brunnit, haft över 20 flikar upp för att titta röstlistor och hitta citat, och flera gånger tappat bort fliken jag skrev i
Lite som jag hade det igår -svårt att se allt övergripande då -tycker jagJag mobilspelet
Jag mobilspelet
Fast som ond som riskerar åka kan det ju vara ett genidrag? "Om Heffa och Mada är i lyan ihop skulle ju Heffa aldrig rösta där"Att lägga sin röst på mada känns inte som nåt en god gör.
Ett av mina största problem är att mitt skärmskydd är sprucket, så på halva skärmen funkar knappt touchscreenen, så skriver jag för långa inlägg kan jag inte scrolla ner till skicka knappen, för inläggsrutan täcker hela den fungerande biten av skärmenJag klistarar in all "relevant" information i inlägget jag skriver. "för att det skall vara lättare att hitta". Det hjälper inte. Man riskerar dock att hamna i blocken för att man inte kan skriva mer i ett inlägg
Så duell mellan Heffa och q om alla deras röster är äkta. Är det fejkröst på en av dem lynchas den andre direkt, om inte den dolda rösten ligger på BSF.Qitis 3
Heffaklumpen 3
Blacksmithfarm 2
Sasse 1
Snurrfian 1
LenaH 1
Madalitso 1