Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om bsf är fårulven är ju rösten på q en superlätt alibiröst när misstankar börjat riktas ditRöstade precis på en av dom. Om det skulle bli q som åker och är god så tror jag definitivt BSF är ulv som valde en väldigt lätt väg ikväll.
Jag vet inte nåt. Jag sa nyss att om q åker och är god så tror jag BSF är ulv.Vågar du rösta på någon som riskerar att åka ut då? Så länge du inte siat eller så så vet man sällan säkert.
Så oavsett så vore hon bra få ut? BSF alltså?Om bsf är fårulven är ju rösten på q en superlätt alibiröst när misstankar börjat riktas dit
Mm, kanske det. Känner bara mindre säker på henneSå oavsett så vore hon bra få ut? BSF alltså?
Baserat på resonemanget ovan och att Madalitso ändå ger intrycket av att vara mindre ond än Snurrfian.Ligger sjukt efter, men tar lite i taget. Ska få till en röst innan DL, men kan inte lova att hinna med så mycket teorier idag tyvärr.
Främst tittar jag på de senare rösterna på Harrysen nu, och funderar på om någon av dem kan vara fårulven och ha lagt en ”alibiröst” i tråden för att ändra på oddsen. I så fall hamnar misstanken på Snurrfian eller Madalitso. Min känsla är att Snurrfian har dragit ett mindre lass i tråden än Mada, vilket kan betyda både det ena och det andra.
Ser att ni taggat mig längre fram, men har 9 sidor kvar att läsa ikapp, men här kom ett första inlägg i alla fall så ni har något nytt att titta på.
Jag kan ändra röst dit, men bara om du är säker nog .Mm, kanske det. Känner bara mindre säker på henne
Hittills verkar Qitis mest skum, jag ser inget ärligt grävande utan mycket spretande hit och dit om vem hon misstänker och lite olika varje gång. Det känns lite som hon vill täcka in så många som möjligt. Det är också skumt att inte delta i lynchen igår utan lägga en uddaröst på en som knappt deltagit och med motivation från DL1 (delar av min från DL1). Jo Q skulle vara upptagen delvis igår, men var bland de mest aktiva så något bättre skulle hon klart kunna prestera.
Det som gör mig mest misstänksam är dock att hon meddetsamma när jag konfronterar henne om ett teoriinlägg om varför jag och Sasse sitter i lyan ihop, ändrar sig och menar att jag nog inte är misstänkt. Qitis brukar ha mer på fötterna och kunna argumentera för sig. Och nu den här sista misstanken när jag läst fel i rollistan. Det var liksom spiken i kistan för mig.
Lobelia röstar på Qitis enligt ovan
Ovan där?AAAH TID!
Elo röstar på LenaH pga vad jag skrivit ovan