Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att jag inte kan tillföra mer just nu helt enkeltHaha, såg vilket inlägg det var från, förbered dig på typ 5 sidor som bara är jag som skriker "VARFÖR HEDINN" på olika sätt
Nu gick jag plötsligt från att fundera på om jag ändå läste in för mycket i att cirkus undvikit dig, till att tycka du är skum på riktigt, så där har du skrivit till mig minst 2 gånger som ond i tidigare lekar
Men också nån gång som bybo din lömske typ
Du behöver ju inte försvara digSkandal, q har gått om mig i antal inlägg, fort LL hitta på ett nytt föremål så jag kan komma med tusen frågor och komma upp i ledning igen!
Hur tänker du när du menar min fetning? Menar du att cirkus trodde hon skulle bli käk? Eller att hon trodde Snurr skulle bli käk?Snurrfian var jag inne på under natten, men när nu cirkus visade sig vara ond undrar jag om hon gått så aggressivt mot någon hon faktiskt trodde var ond om hon inte hade anledning att tro att hon skulle käkas. Å andra sidan noterar jag att hon under natten nämner mig och snurrfian tillsammans upprepade gånger, det kan ju vara så att hon börjat tro mig som god, och trodde snurr riskerades lynchas idag, och då genom att para ihop oss rikta misstankar mot mig imorgon, om snurr lynchas och är ond.
Vänta, rätt i att du är i lyan? Hänger inte med .Du har rätt! (För vad det nu är värt )
Nåja nu menade jag faktiskt inte riktigt så hörru.Okej, så du är ulv inte fårulv, då känns det spontant som hemlig som ska ut
Se svar till madalitsoVänta, rätt i att du är i lyan? Hänger inte med .
Alltså jag känner mig så fullständigt lost att jag snart hoppas att jag ska slippa ifrån det här. Till och med så att jag tvivlar på att jag är god, jag kanske har missförstått något i rollerna. Så när du vet kan du väl säga till? Jag vill säga att jag håller dig som god för att du är så tydlig i dina teori och vrider och vänder på saker, men du kan ju lika gärna lura brallorna av mig.Hmm, bsf la tidiga röster båda dagarna, som inte hade särskilt starka teorier någon av dem. Idag kom hon in och funderade på att ceta skulle varit i lyan och lagt alibiröst på harrysen, men svarade inte särskilt när jag försökte få fram mer reflektioner kring det. Om hon är fårulven kan ju de tidiga rösterna ligga bakom att hon inte tagit chansen att alibirösta. Men då lades dolda rösten på hedinn troligen också tidigt, kan ju då verkligen vara att det bara var ren slump att hedinn lynchades, om harrysen inte hann in i lyan eller ingen där tänkte på att varna att det skulle se skumt ut om hedinn lynchades och harrysen la en sen röst där. Och då hade harrysens röst verkligen varit tredje rösten på hedinn som snurrfian sa. Men jag vet inte om jag tror på vad och snurrfian tillsammans i lyan? Känns inte som riktigt deras spelstil, särskilt snurrfian tänke rjag att om harrysen överhuvudtaget var inne i lyan innan dl skulle varna om att rösten på hedinn skulle granskas.
Och igen, om snurrfian är i lyan tänker jag att enda anledningen att rösta på Harrysen igår skulle vara för att försöka rädda ceta. Men känns ovärt att göra en räddningsaktion om inte ceta är fårulven, och är hon det hade Harrysen bara 1 röst när snurr röstade där och då hade det varit bättre att rösta på sasse eller hemlig.
(Plus mina tvivel om ceta och harrysen i samma lya)
Kan ju vara så att bsf är fårulven, men snurrfian är god och verkligen bara skrev fel med tredje rösten.
Bsf-heffa-q-harrysen i lyan? Eller bsf-heffa-hemlig-harrysen? Eller några helt andra?
Du är så hänsynslös, du har lynchat mig i första lynchen i en lek när vi båda satt i lyan, jag vill bara på peka det. Sen finns det fler, det är jag helt säker på. Cirkus skulle inte har dragit sig för det, och inte heller @qitisNu har jag nått dl2 och det var ju himla bra att Harrysen råkade vara ulv för teorierna och röstmotiveringarna igår var ju helt av banan.
Inte f*n coachar lyan och det där med att Harrysen hade läst hintar om att Hedinn var delfin uppfattade åtminstone jag som att hen hade läst alla våra fåniga insideskämt om Heddan som delfin.
Iom att det inte finns nån info i spel, ingen siare etc så var det ju inte så att någon hade facit och jag känner spontant att det bör gömma sig nån ulv bland de röstande för ev alibi.
Då kommer vi också till att fundera på vem som är tillräckligt hänsynslös som ulv för att offra en ny kompis dl2 eller är man ev överens om att offra för att fårulven låg pyrt till?
Återkommer när jag analyserat hela röstningen, det här var bara en spontan reaktion på en för mig jättemärklig lynch.
Edit: Typo
Men du var inte ny.Du är så hänsynslös, du har lynchat mig i första lynchen i en lek när vi båda satt i lyan, jag vill bara på peka det. Sen finns det fler, det är jag helt säker på. Cirkus skulle inte har dragit sig för det, och inte heller @qitis
Hm alltid lika förvirrad som en ny.Men du var inte ny.
Har du inga tankar om mig eftersom du ändå röstade på mig i dl 1? Känns som du inte misstänker mig längre och då undrar jag varför ?
Är du säker?Skandal, q har gått om mig i antal inlägg, fort LL hitta på ett nytt föremål så jag kan komma med tusen frågor och komma upp i ledning igen!
Har inte gett upp Teoriar vidare tex? Och finns med i leken.@qitis Varför har du gett upp? Det är ju bara jag som röstat på dig hittills.
Och varför svarar du inte på någon av de miljoner frågor jag haft om dig och ditt lekande i mina teoriinlägg mot dig?
Det är långt till DL. Jag förstår inte riktigt logiken att ”ge upp” såhär tidigt, när ingenting är klart ännu.
Jag kan nog tänka tvärtom - @Ceta kan aldrig ha trott att folk skulle hänga på hennes rätt vaga teori om Harrysen (som hon skrev inte var övertygad im var ulv) - en rookie (som brukar få vara med så länge som möjligt) så jag är nog mer på @hemlig s linje där.Spontant känns väl inte Ceta jätteulvig just nu, som lade förstarösten på Harrysen. Såvida de inte misstänkte att Harrysen skulle ryka på grund av sin sena röst igår och hon lade en alibiröst? Jag behöver spontant fnula lite.
Eller som @hemlig skriver ovan att Ceta kan vara fårulven, och de valde att offra en vanlig ulv istället.
Jag känner att jag inte kan tillföra mer just nu helt enkelt
Som ulv brukar jag aldrig ge upp det är ett faktum.
Jag TYCKER ändå att jag försökt tänka annorlunda i denna leken och inte förutsätta bara för att typ
Jag må hända vara ”en lömsk typ ” ibland men det gäller för alla som spelar -eller hur ?
Spelar inte så stor roll om du tror mig eller inte men ingen har vågat följa sasses tidiga röst på mig än vilket får mig att tro att onda inte vågar det innan fler röster kommer på mig (dvs drev )
Goda verkar cluless. Me included
Okej, så du tror det är en kombo av sasse-lenah-bsf-hemlig i lyan? Med hemlig som fårulv? Men då skulle ju inte Elo varit i duell dag 1? Och dina tidigare teorier om sasse som ond hängde på att Lobelia också var det, hur tänker du nu kring sasse om du ändrat dig till att Lobelia är god? Och sen väljer du bsf och LenaH som de andra två, när de är bland de mindre aktiva och verkar inte bygga det på något mer än känsla? Om LenaH och hemlig är i lyan tillsammans, varför skulle LenaH lägga en andra röst där två dl, särskilt som det båda gångerna la upp hemlig till en av de med flest röster just då?Knycker din sista del av inlägget @Sasse
Deltagare som är kvar i leken:
heffaklumpen
hemlig
Ceta
Islandshästryttare
Snurrfian
LenaH
Elo
Blacksmithfarm
Madalitso
Lobelia
qitis
Sasse
Vi är ju tolv kvar. Borde vara 3 eller 4 onda kvar -beroende på hur många som var i lyan från start
En ond utanför som inte har någon vetskap om vilka som är i lyan mer än denna kan klurat ihop själv
Så rent krasst så ska var fjärde /var femte i listan in på onda sidan
Sasse har jag ställt på lite granna och hon regerade ju () och röstar dessutom på mig direkt
Kan faktiskt inte säga att hon har fel i att reagera
, jag har varit väldigt virrig och uttryckt alla tankar spontant direkt de poppat upp i skallen så inget genomtänkt eller jätteanslysera. Och inte heller konsekvent tänkemässigt
Med det sagt så är jag inte alls säker på att sasse är god. Bara att hon framför korrekta argument -vilket man kan göra även som ond.
Jag tänker göra så här att jag listar 4 i topp på min misstänkta lista med förhoppningen att de jag listar reagerar och faktiskt kan inkomma med något -och kanske inte bara rösta på mig bara för jag listar dem. Är det så att de tycker jag är skum så får det väl bli så i så fall -kanske hjälper det bättre än att jag försöker teoria mer än jag redan gjort
På min topplista misstänkta onda :
LenaH. Känns precis som en ond Lena -inte en tanke på att föra leken framåt utan vara i bakgrunden. Främst känns hon flyga väldigt lågt under radarn helt enkelt
Hemlig. Har egentligen inget bra argument men kanske att röstningen ändå sticker lite i ögonen
I dl 1 röstar hon på Elo. Den första andra rösten. Igår sätter hon en tredjeröst på Ceta.
Alltså är nu både ceta och Elo onda då är det ju kanonröstat! Om nu inte
Hemlig är fårulven tex ? Men om båda är goda känns det faktiskt lite ulvigt.
Känner ändå att jag vill sätta lite press på hemlig så får vi se vart det bär …
Sasse ja där har jag redan bombat med alla tankar så tänker att de räcker. Hon har redan reagerat
BSF mest för att jag kanske har en känsla efter första dagen att hon kan vara ond -men har iaf teoriat lite. Men saknar lite hos henne i grävande därav känslan
Sedan som jag skrivit innan är jag egentligen misstänksam mot alla som är kvar förutom Madalitso enligt tidigare skrivet samt mig själv.
Jag tänker att om cirkus på riktigt trodde att snurrfian var ond så hade hon bara skrivit så som hon gjorde under natten om hon kände sig hyfsat säker på att hon skulle käkas, för att på så sätt godförklara snurrfian när hon själv visade sig vara ond. Dock tror jag inte cirkus trodde att hon var första käkval, antingen för att hon hittat ormviskaren, för att hon upplevt att någon ond hittat henne som Delfin i leken, eller för att hon inte trodde hon var prio för ulvarna att få ut ens om de trodde hon var ond. Därför tror jag att cirkus inte egentligen trodde snurrfian var ond. För hade hon plötsligt helvänt om snurrfian idag hade det väckt misstankar och jag tror hon väntade sig vara med idag.Hur tänker du när du menar min fetning? Menar du att cirkus trodde hon skulle bli käk? Eller att hon trodde Snurr skulle bli käk?
Jag tänker att om hon nu misstänkte att Snurr är ond så hade hon inte gjort en sån raketvändning igår. Eller? Snarare ville hon väl hitta ett snabbt sätt att få folk att misstänka en god och lyncha denne?
Fast min teori handlade inte om att hon blivit coachad, utan mer om 1. Den potentiella lyakombon heffa-harrysen, 2. min upplevelse att nya spelare gärna kollar av med lyan om vem de tänkte rösta på, så lyan kan ha vetat att hedinn skulle få en röst till innan den dök upp i leken utan att coacha eller veta hur harrysen tänkte motivera den 3. hennes sätt att teoria dag 2 som påminde mig om nya spelare som spelar på onda sidanInte f*n coachar lyan och det där med att Harrysen hade läst hintar om att Hedinn var delfin uppfattade åtminstone jag som att hen hade läst alla våra fåniga insideskämt om Heddan som delfin.