Haha, var det där med mig och röstlistor, jag hade fått för mig att bumpo röstade på sasse. Säkert på grund av alla diskussioner om att bumpo misstänkte sasse och om någon försvarde sasse mot bumpo.För att hon röstade på mig ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, var det där med mig och röstlistor, jag hade fått för mig att bumpo röstade på sasse. Säkert på grund av alla diskussioner om att bumpo misstänkte sasse och om någon försvarde sasse mot bumpo.För att hon röstade på mig ?
Den diskussionen är jag skyldig till sorryHaha, var det där med mig och röstlistor, jag hade fått för mig att bumpo röstade på sasse. Säkert på grund av alla diskussioner om att bumpo misstänkte sasse och om någon försvarde sasse mot bumpo.
Nu kan väldigt få leka på heltid. Jag har lite att göra på jobb just nu och kan hänga med, men det kan likväl vara att jag bara hinner in någon timme på kvällen efter jobb. Jag försöker så gott jag kan att hänga med, jag tror det gäller nästan alla. Det blir ju lite konstigt om de typ 75% eller fler som inte leker på heltid röstar efter gamla teorier.Ja jag svarade på lite inlägg och postade även lite tankar pm deltagarna
Hade en del färdigskrivet i anteckningarna -tyckte jag ville bidra med något
Det som är svårt när man inte kan sitta med hela tiden är att få det övergripande mer klart för sig (tycker jag )
Och visst har du rätt på ett sätt att jag inte ville lägga en avgörande röst -eftersom jag inte kände att jag hade riktigt på fötterna för det
Harrysen pga nybörjare och kunde få lite mer tid i leken (tycker jag alltid om nybörjare -inget nytt !) ceta hade jag inga egna iakttagelser om som jag kände hade bäring.
Så valde att inte avgöra -ja.
Det var ingen vågad misstanke direktJag misstänker att cirkus inte blev glad när svärdet träffade en gryffindor - jag har samma tanke som Mada tidigare idag att hon lär ha riktat svärdet mot någon som ansågs god av de flesta och hoppades kunna ta ut den personen
Haha. Nej den känner jag mig iaf säker påDet var ingen vågad misstanke direkt
Jag reagerade också på dina inlägg, du placerade mig i lyan med Sasse och vek dig direkt, Nu är jag inte med på din lista. Varför var jag med, och vad fick dig att stryka mig?Knycker din sista del av inlägget @Sasse
Deltagare som är kvar i leken:
heffaklumpen
hemlig
Ceta
Islandshästryttare
Snurrfian
LenaH
Elo
Blacksmithfarm
Madalitso
Lobelia
qitis
Sasse
Vi är ju tolv kvar. Borde vara 3 eller 4 onda kvar -beroende på hur många som var i lyan från start
En ond utanför som inte har någon vetskap om vilka som är i lyan mer än denna kan klurat ihop själv
Så rent krasst så ska var fjärde /var femte i listan in på onda sidan
Sasse har jag ställt på lite granna och hon regerade ju () och röstar dessutom på mig direkt
Kan faktiskt inte säga att hon har fel i att reagera
, jag har varit väldigt virrig och uttryckt alla tankar spontant direkt de poppat upp i skallen så inget genomtänkt eller jätteanslysera. Och inte heller konsekvent tänkemässigt
Med det sagt så är jag inte alls säker på att sasse är god. Bara att hon framför korrekta argument -vilket man kan göra även som ond.
Jag tänker göra så här att jag listar 4 i topp på min misstänkta lista med förhoppningen att de jag listar reagerar och faktiskt kan inkomma med något -och kanske inte bara rösta på mig bara för jag listar dem. Är det så att de tycker jag är skum så får det väl bli så i så fall -kanske hjälper det bättre än att jag försöker teoria mer än jag redan gjort
På min topplista misstänkta onda :
LenaH. Känns precis som en ond Lena -inte en tanke på att föra leken framåt utan vara i bakgrunden. Främst känns hon flyga väldigt lågt under radarn helt enkelt
Hemlig. Har egentligen inget bra argument men kanske att röstningen ändå sticker lite i ögonen
I dl 1 röstar hon på Elo. Den första andra rösten. Igår sätter hon en tredjeröst på Ceta.
Alltså är nu både ceta och Elo onda då är det ju kanonröstat! Om nu inte
Hemlig är fårulven tex ? Men om båda är goda känns det faktiskt lite ulvigt.
Känner ändå att jag vill sätta lite press på hemlig så får vi se vart det bär …
Sasse ja där har jag redan bombat med alla tankar så tänker att de räcker. Hon har redan reagerat
BSF mest för att jag kanske har en känsla efter första dagen att hon kan vara ond -men har iaf teoriat lite. Men saknar lite hos henne i grävande därav känslan
Sedan som jag skrivit innan är jag egentligen misstänksam mot alla som är kvar förutom Madalitso enligt tidigare skrivet samt mig själv.
men jag är inte värst (än iaf ) i topp är madalitso!LenaH – Det är lite behändigare att läsa LenaH’s 19 inlägg framför Q’s +100
Du är med som nr 5 -listade bara de 4 högst misstänktaJag reagerade också på dina inlägg, du placerade mig i lyan med Sasse och vek dig direkt, Nu är jag inte med på din lista. Varför var jag med, och vad fick dig att stryka mig?
Jag ser det troligare att sasse kan vara en ond som är följsam mot dig än att ni båda är i lyan -om det duger som svar?Jag reagerade också på dina inlägg, du placerade mig i lyan med Sasse och vek dig direkt, Nu är jag inte med på din lista. Varför var jag med, och vad fick dig att stryka mig?
Godric Gryffindors svärd (modifierad jägare): Med svärdet kan en Gryffindor-student som känner sig säker på att ha hittat en onding få denne att dö i sitt ställe vid lynch eller käk. Ravenclaw och Hufflepuff kan också ta någon av daga – men de dör själva på kuppen, dvs tar med sig någon. Slytherin får vid ett tillfälle möjlighet till ett extra käk (gäller även Delfin). Oavsett vem som har svärdet vägrar det döda en Gryffindor, då går går det i baklås och avsändaren dör (även om hen är Gryffindor – svärdet gillar inte förrädare). Svärdet förstörs när innehavaren dör.
Svärdet dödar inte en gryffindor när den används mot ett annat elevhem. Så nej vi har nog inte tolkat det fel ?Ok, jag har ju skummat leken hittills men när jag nu läser om så undrar jag hur ni som tänker att cirkus använde svärdet tänker?
Det måste ju ha varit bumpo som använde det väl? Det står ju inte att en Slytherin kan använda det och cirkus var ju Delfin.
Du har svaret här angående om en slytherin kan använda svärdet se det fetadeOk, jag har ju skummat leken hittills men när jag nu läser om så undrar jag hur ni som tänker att cirkus använde svärdet tänker?
Det måste ju ha varit bumpo som använde det väl? Det står ju inte att en Slytherin kan använda det och cirkus var ju Delfin.
Om du börjar nu kanske du är klar till 21.30Men skämtar ni - 37 jävla sidor!?!