Jag tillhör de som skrev om harrysens skumhet igår. Både tidigt på dagen med första DL som utgångspunkt och sedan plussade hon på genom att rösta på mig.
Dock så är jag lite ovillig att rösta på nykomlingar de första dl:en iaf. Just för att de ska hinna komma in i att spela och upptäcka vad kul det är
DL 1
16.27 Lobelia röstar på bumpo
16.28 Blacksmithfarm röstar på LenaH
16.58 Heffaklumpen röstar på Elo
18:31 Ceta röstar på Hemlig
18:42 cirkus röstar på
Hedinn
19.34 qitis röstar på Blacksmithfarm
20.18 bumpo röstar på qitis
(20.47
queenlilith röstar på sasse - inte fetad men lyckas inte i mobilen, giltig ändå?)
20.48 hemlig röstar på Elo
20.48 Elo röstar på sasse
20.49 LenaH röstar på hemlig
20.50 madalitso röstar på ceta
20.54(?)Islandshästryttare röstar på qitis
21:13 Snurrfian röstar på Madalitso
21.17
hedinn röstar på elo
21.23 Sasse röstar på bumpo
21.27
Harrysen röstar på
Hedinn
Bumpo 2
LenaH 1
Elo 3
hemlig 2
Hedinn 2
Blacksmithfarm 1
Qitis 2
sasse 2
Ceta 1
Madalitso 1
DL 2
17:15 Ceta röstar på
Harrysen
17:48 Blacksmithfarm röstar på Sasse
20.06 Heffaklumpen röstar på hemlig
20:27
harrysen röstar på qitis
21:08 Elo röstar på Sasse
21:09 cirkus röstar på Snurrfian
21:11 Lobelia röstar på Ceta
21.18 Sasse röstar på Ceta
21:19 LenaH röstar på hemlig
21:21 Islandshästryttare röstar på
Harrysen
21.26 hemlig röstar på Ceta
21.26 Snurrfian röstar på
Harrysen
21.27 qitis röstar på bumpo
21.30 madalitso röstar på
harrysen
bumpo missar att rösta
hemlig 2
Ceta 3
Snurrfian 1
qitis 1
Harrysen 4
Sasse 2
bumpo 1
Jag snurrar med samma tankar som flera redan tagit upp.
Snurrfian hamnade onekligen högt på radarn igår efter sitt inlägg om att hedinn fick sin tredje röst i första dl av
harrysen
Ceta var den andra med många röster och hennes första röst på harrysen kan mycket väl vara antingen en alibiröst eller en röst från fårulven som inte räknas. Kan också vara en god som lägger den rösten men det brukar historiskt nästan aldrig vara goda som lägger en första (udda )röst på nykomlingar vad jag kan minnas ? Nästan alltid onda -hm
Nu fick ju harrysen fler röster igår och jag tänker att det finns nog iaf ett par goda bland de
Bumpo var inte inne alls igår. Har fortfarande kvar mina frågetecken på henne -efter första DL. Skulle behöva få lite mer input från henne om jag ska revidera mina tankar om henne
Sasse hade också röster i går , var den första med två röster på sig sedan kommer sasse själv samt
Lobelia in och lägger två raka röster på ceta som då hamnar jämsides med ceta (2 röster vardera )
Här skulle man kunna tänka sig att ceta faktiskt är god och att sasse och lobelia skulle kunna vara onda och försöker rädda sasse
Island lägger en andra röst på Harrysen och då är det tre med 2 röster
Hemlig lägger en tredje röst på ceta
Snurrfian och
madalitso lägger tredje och fjärde rösten på harrysen
Snurrfian känns skummast av de att ev kunna lägga en alibiröst. Och skulle kunna indikera att ceta skulle räddas (i så fall bör hon vara fårulven )