Hogwarts 2098 (Ulvlek)

Får det bara till 13 röster i senaste listan. Bumpo missade så antingen har någon mer missat rösta eller så har någon inte kommit med ? Borde vara 15 röster

Okej jag fattar att det kan missförstås, men som jag är inne på så borde fårulvens dolda röst ha lagts tidigare än vänta in en sista minut röst från någon som då inte skulle vara med i lyan? Det känns tveksamt.
Men du har varit med mycket, nog vet du att röster kan ändras snabbt? Och här behövs inte ens någon teori.

Nä de hade tre minuter på sig, det är ganska mycket.
Min gissning är att de hade redan lagt sin dolda röst och ändrat den en massa gånger. Och när rösten kom från harrysen så valde de att lägga PMet på Hedinn.
Jag tycker 3 minuter är supertajt med tid, men kanske är färgad av att bara spela på mobilen

imorgon ska jag försöka sitta vid datorn och vara listsekreterare. Ikväll är jag fastlåst vid spisen för att göra köttfärssås.

Heja onda! :banana:

Har skrivit typ 4-5 inlägg om mina tankar kring om fårulvens eventuella röst på hedinn, även i samband med Harrysen som möjlig ond. Vill du jag citerar dem åt dig? Var liksom inget jag började prata om först i röstinlägget.
Nej, det enda jag konstaterar är att 3 minuter är gott om tid.

DL 2
17:15 Ceta röstar på Harrysen
17:48 Blacksmithfarm röstar på Sasse
20.06 Heffaklumpen röstar på hemlig
20:27 harrysen röstar på qitis
21:08 Elo röstar på Sasse
21:09 cirkus röstar på Snurrfian
21:11 Lobelia röstar på Ceta
21:19 LenaH röstar på hemlig
21:21 Islandshästryttare röstar på Harrysen
21.26 hemlig röstar på Ceta
21.27 qitis röstar på bumpo
21.30 madalitso röstar på harrysen
Sasse röstar på Ceta, okänd tid :p
Snurrfian röstar på Harrysen, också okänd tid ;)

bumpo missar att rösta

hemlig 2
Ceta 3
Snurrfian 1
qitis 1
Harrysen 4
Sasse 2
bumpo 1

Fast som jag svarade cirkus, jag håller inte med. Spelar bara på mobilen och har jag mindre än fem minuter på mig är det skitstressigt. Har i tidigare lekar suttit som fårulv och ändrat röst och var bara om jag var absolut tvungen för att rädda onda eller om ingen annan röstat förrens precis innan dl som jag ändrade under de sista minuterna, för det var så stressigt att hinna få in i tid då.

Är böjd att hålla med om att 3 minuter är gott om
Tid att ändra en dold röst. Behövs ingen motivering utan bara. Jag lägger min dolda röst på
… Tar ca 20 sekunder som mest. Även på
Telefonen. Troligen mindre för de som är snabba. Typ 5 sekunder

Är böjd att hålla med om att 3 minuter är gott om
Tid att ändra en dold röst. Behövs ingen motivering utan bara. Jag lägger min dolda röst på
… Tar ca 20 sekunder som mest. Även på
Telefonen. Troligen mindre för de som är snabba. Typ 5 sekunder
och sen kan man förbereda och bara skriva namnet och klicka skicka,

DL 2
17:15 Ceta röstar på Harrysen
17:48 Blacksmithfarm röstar på Sasse
20.06 Heffaklumpen röstar på hemlig
20:27 harrysen röstar på qitis
21:08 Elo röstar på Sasse
21:09 cirkus röstar på Snurrfian
21:11 Lobelia röstar på Ceta
21.18 Sasse röstar på Ceta
21:19 LenaH röstar på hemlig
21:21 Islandshästryttare röstar på Harrysen
21.26 hemlig röstar på Ceta
21.26 Snurrfian röstar på Harrysen
21.27 qitis röstar på bumpo
21.30 madalitso röstar på harrysen

bumpo missar att rösta

hemlig 2
Ceta 3
Snurrfian 1
qitis 1
Harrysen 4
Sasse 2
bumpo 1

Sen ens om man tycker att 3 minuter är gott om tid återstår ju ändå frågan varför man redan dl1 tycker det är så viktigt att just hedinn kommer till duell/Lynch över de andra med 2 röster.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV