Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du har varit med mycket, nog vet du att röster kan ändras snabbt? Och här behövs inte ens någon teori.Okej jag fattar att det kan missförstås, men som jag är inne på så borde fårulvens dolda röst ha lagts tidigare än vänta in en sista minut röst från någon som då inte skulle vara med i lyan? Det känns tveksamt.
Jag tycker 3 minuter är supertajt med tid, men kanske är färgad av att bara spela på mobilenNä de hade tre minuter på sig, det är ganska mycket.
Min gissning är att de hade redan lagt sin dolda röst och ändrat den en massa gånger. Och när rösten kom från harrysen så valde de att lägga PMet på Hedinn.
Håller HELT med dig.Det fanns 3 minuter förfårulven att ändra fårulvs rösten, goda tider, så varför skulle de behöva veta eller veta? Såna teorier är tveksamma även om det bara är en minut kvar.
SnurrfianFår det bara till 13 röster i senaste listan. Bumpo missade så antingen har någon mer missat rösta eller så har någon inte kommit med ? Borde vara 15 röster
Samma här, 3 minuter är ju extremt kort tid med mobil.Jag tycker 3 minuter är supertajt med tid, men kanske är färgad av att bara spela på mobilen
Nej, det enda jag konstaterar är att 3 minuter är gott om tid.Har skrivit typ 4-5 inlägg om mina tankar kring om fårulvens eventuella röst på hedinn, även i samband med Harrysen som möjlig ond. Vill du jag citerar dem åt dig? Var liksom inget jag började prata om först i röstinlägget.
Q hade som specialitet att rösta sista minuten, helst sista sekunden ett tag men då missade hon ibland.Håller HELT med dig.
Fast som jag svarade cirkus, jag håller inte med. Spelar bara på mobilen och har jag mindre än fem minuter på mig är det skitstressigt. Har i tidigare lekar suttit som fårulv och ändrat röst och var bara om jag var absolut tvungen för att rädda onda eller om ingen annan röstat förrens precis innan dl som jag ändrade under de sista minuterna, för det var så stressigt att hinna få in i tid då.Nej, det enda jag konstaterar är att 3 minuter är gott om tid.
Är böjd att hålla med om att 3 minuter är gott omNej, det enda jag konstaterar är att 3 minuter är gott om tid.
Gamla synderQ hade som specialitet att rösta sista minuten, helst sista sekunden ett tag men då missade hon ibland.
och sen kan man förbereda och bara skriva namnet och klicka skicka,Är böjd att hålla med om att 3 minuter är gott om
Tid att ändra en dold röst. Behövs ingen motivering utan bara. Jag lägger min dolda röst på
… Tar ca 20 sekunder som mest. Även på
Telefonen. Troligen mindre för de som är snabba. Typ 5 sekunder
Ja, på Harrysen.@Snurrfian s röst saknas i listan. Men hon har väl röstat?