Spontant tror jag det är svårt för nybörjare att förstå hur man "vinkar" till lyan? Det finns ju de som är naturbegåvade på ulvlekar redan från start såklart, men de allra flesta är förvirrade små själar
Jag tänker att jag nog inte skulle placera Isis på den hyllan i alla fall, eller hon kan ha den rollen såklart, men jag tror inte hon försökt hinta till någon
Det här var bara en konstig sak att skriva. Det var ju skitdåligt att Hedinns roll försvann. Tankevurpa?
Ceta – Röstar först på hemlig Dag1 och sedan på Harrysen Dag2. Ledsen, men jag tycker det känns som en väldigt simpel röst. Jag tycker Harrysen beter sig som en komplett nybörjare, och håller som sagt inte med om att lyan brukar hjälpa nykomlingar med var de ska rösta, så mitt stilla sinne tycker att Ceta försöker misstänkliggöra Harrysen. Eftersom Harrysen lade en väldigt sen röst igår och dessutom på goda Hedinn, så gör det ju att hon (?) hamnar på tapeten idag rent naturligt. Men nja, jag tycker Ceta gör det enkelt för sig genom att rösta på en fullkomligt ny individ.
Sedan skriver dessutom Ceta att hon inte nödvändigtvis tror att Harrysen är ond. Då röstar man väl inte där heller?!
Sasse röstar på Ceta för att jag inte håller med om hennes teoriande, typ alls. Jag tycker hon lägger en simpel röst på Harrysen, som hon inte ens verkar tro är ond. Varför, varför, röstar man då där? Jag håller inte heller med om att nykomlingar brukar få hjälp med var de ska rösta i lyan. Det känns som att Ceta bara försöker sprida misstankar på ett lätt villebråd.
Madalitso har ställt tretusen frågor sedan lekens start, vilket inte är konstigt med tanke på hurdan leken ser ut. Någon skrev att det skulle kunna vara ulvbeteende att verka mer aktiv, men allvarligt talat, det hade varit konstigare att inte ställa sjutusen frågor i den här leken. Jag hoppas hon är god, för jag vill i varje fall inte rösta ut någon som hjälper mig tänka.
Bumpo – Jag tycker fortfarande det är skumt att hon läste mitt trollformel-inlägg så fel. Trots påtalan från flera personer vad jag faktiskt skrivit, så vägrade hon inse att jag inte alls skrivit det hon misstänkte mig för. Jag tror inte hon varit mer aktiv sedan dess (i skrivandets stund), så jag har inget mer att ta på och lägger henne på is.
Harrysen – spontant tycker jag att hon bara känns ny överlag i sin röst och sina teorier. Det spretar lite åt alla håll och jag håller inte med speciellt om det hon skriver, men innan man kommit in i lekarna så brukar det vara svårt att veta exakt hur man ska teoria, vad man ska titta efter, osv. Och i min erfarenhet som sagt, nykomlingar i lyan får inte nödvändigtvis hjälp. Inte om man är i lya med mig i alla fall
Har du teorier mot specifikt mig eller jag är bara en av de i listan över kandidater som kan vara ulv/ond som du skrev om tidigare? Elle belle bi?