Menar du att hon har rätt i sitt antagande att du viftar att du är delfinen?Jag röstade ju till och med, med den motiveringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att hon har rätt i sitt antagande att du viftar att du är delfinen?Jag röstade ju till och med, med den motiveringen.
Håller med om att uppgivenheten kändes autentisk, och kan tycka det hade varit lite i gränsfall att uttrycka sig så för att övertyga andra om sin godhet om man är ond. Särskilt när det gjordes ”i färg”.Om hon hade velat rädda sig själv (eller iaf ökat chansen att bli kvar) tror jag att det hade skett på ett tidigare stadium, dvs lagt sin röst på någon som redan hade två röster innan just Hedinn fick sin sista röst. Ett scenario är ju att hon är fårulv och att rösterna på henne är från tre goda (ja eller kanske en ulv som nåt sorts alibi men det är väldigt risky att göra kan jag tycka) då är det svårt ensam rädda sig själv utan att riskera att avslöjas. Lyan kunde ju inte veta att de lyckades lyncha den som hade diademet med spionskillsen. Jag tycker att hennes uppgivenhet verkade ganska autentisk, men kan givetvis ha fel
Ha ha nä såklart inte. Det hade väl varit lite FÖR obvious.Menar du att hon har rätt i sitt antagande att du viftar att du är delfinen?
Mjao, jag tror mest ändå på en god utan specialkunskaper som brukar agera så. Typ det är okej att bli lynchad pga oviktig god roll även om det är trist att åka ut så tidigt osv.Håller med om att uppgivenheten kändes autentisk, och kan tycka det hade varit lite i gränsfall att uttrycka sig så för att övertyga andra om sin godhet om man är ond. Särskilt när det gjordes ”i färg”.
Jag röstade ju till och med, med den motiveringen.
Sååå.... bluff, dubbelbluff eller sammanträffande?Menar du att hon har rätt i sitt antagande att du viftar att du är delfinen?
Jag skrev det innan rollerna var lottade eller ens utlagdaHa ha nä såklart inte. Det hade väl varit lite FÖR obvious.
Jag antar att du tänkte likadant när du pratade om Hedinn-Delfin...
Jag är benägen att hålla om om att hennes röst var avgörande för att hedinn skulle åka och att fårulven kan ha lagt sin röst på hedinn, men jag är inte säker på att det nödvändigtvis gör Harrysen ond. Kan lika gärna vara en god som lagt sin röst där och att fårulven nyttjjat det.Jag väljer att lägga en tidig röst, så jag har en giltig ifall livet kommer emellan ikväll. Jag tycker ändå Harrysens röst på Hedinn igår är det mest uppenbara suspekta jag har utläst i tråden idag. Kan vara ett tecken på att hon följde en ond Cirkus, eller fått instruktion av lyan på annat sätt att påverka utfallet åt det hållet. Så baserat på detta:
Ceta röstar på Harrysen
Nu hittar jag inte ens det inlägget ...Jag skrev det innan rollerna var lottade eller ens utlagda
Jag tror det är oundvikligt för den som var med när Hedinn blev Delfinig i leken för många år sen..Sååå.... bluff, dubbelbluff eller sammanträffande?
Jag trodde jag skrev det men uppenbarligen inte. Det är av två anledningar. Fårulven påverkade resultatet. Ofta är det för att rädda en av de sina. Det är mycket lite info i leken redan innan diademet rök så risken för att det sks framkomma vem som är fårulv är begränsad. Ulvar brkar rädda de sina om de kan utan upptäcktDe du listar där, varför menar du att just en dem är ulv? Misstänker att det har med rösterna att göra, men förtydliga gärna
Några tankar så här långt. Tittar man på hur rösterna föll igår så är det lite märkligt att inte Elo försöker rädda sig själv. Harrysen skulle kunna vara en perfekt ond i spelet, jag kan tänka mig att det är lättare att flyga under radarn som ny och dessutom var hon sen in och röstade med en svagt underbyggd teori.
Hedinn åkte ut fast hon bara hade två röster, det skulle kunna vara efter flera dueller mot olika spelare som alla hade två röster var vilket den sena uppdateringen tyder på. Eventuellt kan svärdet ha varit inblandat på något vis men det känns som en stor risk att använda det så tidigt i leken och därmed riskera att träffa en god. Nick kan också ha skyddat Elo .Eventuellt kan Elo ha varit innehavare av Nick då denna spelare kan välja sig själv att skydda. I det fallet skulle Elo vara god om hon skyddat sig själv med hjälp av detta.
Får återkomma ikväll med fler tankar och röst då jag måste iväg igen.
Nicks förmåga gäller endast nattDL, så ka inte ha använts vid lynchen igår.Nearly headless Nick (ängel-lärling, typ): har inte direkt huvudet på skaft, men är ändå Gryffindors husspöke och därmed god. Kan två gånger under leken välja att skydda en spelare mot att bli uppäten. Får välja samma spelare, inklusive sig själv, båda gångerna.
Inlägget är raderat. Det var bland de första som kom, innan rollerna, därför raderades det (ihop med ett gäng andra OT-inlägg) för att rollistan skulle hamna högst upp.Nu hittar jag inte ens det inlägget ...
Men rollerna kom som inlägg nr 2 typ
Inlägg mellan trådstart och roller tror jag har raderats såatt rollistan skulle bli lätthittad?Nu hittar jag inte ens det inlägget ...
Men rollerna kom som inlägg nr 2 typ
Inlägget är raderat. Det var bland de första som kom, innan rollerna, därför raderades det (ihop med ett gäng andra OT-inlägg) för att rollistan skulle hamna högst upp.
Då är det inte konstigt att jag inte hittar detInlägg mellan trådstart och roller tror jag har raderats såatt rollistan skulle bli lätthittad?