Hela gänget med minst antal inlägg skulle jag gärna se lite mer tankar av om de har möjlighet
Tar från botten och uppåt i listan som den ser ut just nu
Lobelia har varit inne lite kort idag och funderat kring gårdagen. Verkar vara förvissad om att 1-2 av oss med två röster är ulv.
Igår mest inne på att ”försvara ” sasse mot Bumpo eftersom hon inte tycker sasse valt en förbjuden besvärjelse-vilket bumpo tyckte
Röstar också på bumpo
Mycket oklart vart jag vill placera Lobelia tills vidare
Harrysson nybörjare (välkommen!) hade ont om tid igår. Kom in sent under kvällen
Presenterade ändå ett teoriinlägg om flertalet och slängde iväg en andraröst på Hedinn som sedan lynchades.
Alltså det ser onekligen lite misstänkt ut -men är man ny så får det gå på kontot ”Benefit of doubt ” så länge.
Heffaklumpen lägger en tidig röst , en första röst på Elo. Mest frågat om föremålen som är nya för denna leken men har också skrivit ett inlägg där hon undrar bla om hur Harrysson kom fram till att rösta på hedinn igår. Heffa kan vara god , hon kan vara ond (skarpsinnigt ! Jag vet
)
Bumpo verkar missförstå en del? ,
hon röstade på mig för att jag skulle tyckt att det var ulvigt att leta ulvar. Vilket inte alls var vad jag menade
Hon verkade också vilja att sasse skulle (velat )valt crucio som besvärjelse när hon inte alls gjorde det
Jag brukar ha svårt att få rätsida på bumpo -men jag tycker ändå att allt detta sammantaget är ändå så det plingar lite hos mig. Att läsa lite som man själv vill känns ju som man försöker vrida på sanningen och kasta misstankar helt enkelt?
Känns mer ond än god så här långt , men kan givetvis inte veta det säkert , sedan är det lätt att bli misstänksam mot de som röstar på en förstås