Utifrån utfallet misstänker jag att minst en av de andra rösterna på Hedinn var gjorda av en ulv. Annars hade ju fåraulvsrösten inte gjort någon som helst skillnad. Det finns en mycket liten chans att fåraulven bara la sin röst på random på Hedinn och att Harrysens röst sen råkade tippa över (sista rösten, speciellt precis innan DL). I så fall så ser cIrkus också mycket hårig ut. Iaf just nu.
Jag tror inte heller att alla som röstade på mig var onda, i så fall hade inte fåraulven lagt sin röst så att det blev duell. Det är för osäkert, tror jag. Hedinn vet vi var god, men det godförklarar definitivt inte Heffa eller Hemlig. Jag tror inte heller att de onda försökte rösta ut mig utifrån de jag teoriade om igår em.
Lyan kan ju inte ha försökt rädda Hedinn genom röstningen (eller jo, de skulle kunna ha trott att hon var Filch? av någon anledning? Men tror inte det? Eller kanske iaf inte än?) Och jag misstänker? Kanske? att någon av de andra som hade två röster (Bumpo, Qitis, Hemlig, Sasse) faktiskt är ond. Och jag tror att hittar vi den någon av dem som är ond så hittar vi en ulv som röstat på denne. (det är ok om ni inte hänger med här - jag förstår vad jag menar) i så fall ser Sasse och Bumpo väldigt håriga ut (utifrån vem de röstat på och hur många röster de har på sig)
/Edit för att göra mer läsbart