Hockeytråden

Haha... intervju med tränaren för Schweiz. Han säger rakt ut att de inte har en chans mot Kanada...
Kunde inte låta bli att bli lite fnissig.

Läste någonstans att Schweiz inte slagit Kanada på 27 gånger, så inte så konstigt vad han sa! Roligt var också de artiga kanadensarna som omedelbart svarade att Schweiz är ett mycket bra lag som vi har respekt för och inte underskattar, blablabla.

Jag står inte ut! :arghh: Varje gång man tror att nu kan Sverige spela sitt spel så gör de något idiotiskt

Fattar bara inte vad Sverige gör. Känns som ännu en 4:e plats om de nu tråcklar sig förbi Slovakien. :banghead:

Det är så jäkla typiskt. Varje gång man tror att nu, i år, har Sverige ett bra nog lag för att vinna guld så spelar de som disktrasor.

Det är så jäkla typiskt. Varje gång man tror att nu, i år, har Sverige ett bra nog lag för att vinna guld så spelar de som disktrasor.
Förhoppningsvis var det bara den matchen. Fy tusan vad onödigt spännande det var ända in i slutminuterna! Inte direkt så man är nog avslappnad för att sova nu.

Jaja, vi är med ännu. Även om jag måste erkänna att det vore skönt att få hem Zetterlund och Steen nu, så Färjestad kan slippa låna in spelare i fler matcher. :p

Gick och hämtade lite choklad, behöver varva ner :grin: Hur som helst så kommer Sverige bli slaktade av USA, har en liten chans mot Ryssland i semi.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har varit sjuk och hostar fortfarande som en dåre. Det ger sig inte och jag tror jag blir galen snart. Vad har ni för tips mpt...
Svar
11
· Visningar
424
Senast: Fille
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 367
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben