Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja, alltså vi skämtade om domarens viftande med händerna i situationen, i stil med ”höhö det betyder ’skicka ut alla härifrån’”, visade sig att vi hade mer rätt än vi trodde.Vi har också skratta åt den bilden det var liksom överfullt. Jag har aldrig hört talas om alla blivit utvisade samtidigt. Vet att AIK hade 4 i utvisningsbåset i ett Derby mot Dif för väldigt många år sedan.Dif hade 2 Trodde det var svårslaget.
Oj måste kolla vad som hände..Fantastisk stämning i Löfbergs Arena hela matchen (en av de grejerna jag gillar mest med Färjestadklacken, de håller igång även om laget ligger under med flera mål!) och ingen tillstymmelse till bråk på läktarplats (å andra sidan fanns det bara 6 Malmösupportrar i bortaklacken, så de var väl lite i underläge... ).
Desto mer känslor på plan. Första gången jag upplevt en match där domaren visar ut alla tio utespelare samtidigt! Såg lite småkul ut med fem spelare i vardera utvisningsbås...
Tja alltså, inte så våldsamt vad jag upplevde det, har ju sett värre, men folk la sig liksom på varandra och alla var inblandade, så blev lite kämpigt för domarna att sära på dem.Oj måste kolla vad som hände..
Stort bråk?
HahaTja alltså, inte så våldsamt vad jag upplevde det, har ju sett värre, men folk la sig liksom på varandra och alla var inblandade, så blev lite kämpigt för domarna att sära på dem.
Andra perioden.Haha
I början eller slutet?
Ok ska kolla.Andra perioden.
Tror det bara är denna. Dvs de var utomhus för det var usa - can och då skulle de göra ngt specielltVarit borta i kväll ocj kom hem slog på tv'n precis när staffarna skulle börja. Blev väldigt fundersam hur det såg ut, sedan såg jag att det rök när spelarna andades då fattar jag att de var utomhus. Någon som vet ska de spelas fler matcher utomhus ?