Hedinn
Moderator
Nu tycker jag att du är lite onödigt negativ.Kom iiiiiiigen nu småkronor! Alla pratar så förbaskat mycket om Sveriges 42 vunna matcher i gruppspelet. Av någon anledning känns det som det kommer att brytas idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag att du är lite onödigt negativ.Kom iiiiiiigen nu småkronor! Alla pratar så förbaskat mycket om Sveriges 42 vunna matcher i gruppspelet. Av någon anledning känns det som det kommer att brytas idag.
Nu tycker jag att du är lite onödigt negativ.
De lyfte rejält i tredje!Min dator kraschade just som Schweiz gjorde mål och när jag fick igång eländet igen var det plötsligt 7-2, men vad jag kunde se spelade Sverige ganska dåligt. Men bra resultat eftersom schweizarna alltid är jobbiga motståndare. Får se vad som händer mot ryssarna. Man vet aldrig var man har dem.
Suck, eftersom USA förlorade blir det tufft för Sverige. Slovakia - Ryssland/USA - Kanada om de vill vinna guld. Men, heja småkronor!!!
De lyfte rejält i tredje!
Hem han jag men somnade i soffan vaknade under straffarnaJag satt och funderade på att gå och lägga mej efter andra perioden. Men blev kvar och då fick småkronorna fart.
Planerar lite så borde jag hinna hem till nattens match
Hem han jag men somnade i soffan vaknade under straffarna
Så lite fick jag se
Skönt att höra, jag gjorde inte ens ett försök, hade nog med att försöka hålla mig vaken över 12-slaget.Du missade inte sådär jättemycket, det var lite yra höns över det hela. Ryssarna tog utvisning efter utvisning men svenskarna kunde inte göra mål och deras PP var stundtals stå och stirra förvirrat på varandra och pucken. Dålig match, men kul att Sverige fortsätter sin svit på 44 obesegrade gruppspelsmatcher. Får hoppas att Monten får ordning på dom till Slovakien. Rasmus Dahlin gjorde några häftiga dragningar. Kul att se.
Finns vissa fördelar med att inte ha ställt rätt dygnet efter nyår och vara student med onödigt långt jullov.Funderar på att titta i natt. Men det kommer en dag imorgon med. Hmm svårt dagens i-landsbekymer. Behöver inte bestämma mej än men börjar jag titta är risken att jag blir sittande
AvisFinns vissa fördelar med att inte ha ställt rätt dygnet efter nyår och vara student med onödigt långt jullov.
Låter väl vettigt att göra nån nytta! Jag fastnade framför Hitchcocks Fåglarna, ingen större risk att somna då, men blir ingen nyttigt gjort då heller.Hm... om jag ska hålla mig vaken så får jag kanske göra något tills sverige-matchen börjar.. Behöver rensa garderoben med mössor och vantar... kanske dags nu..
Kollar Kanada- schwiez men känns skälvklat att Kanada vinner den.
Hehe...Låter väl vettigt att göra nån nytta! Jag fastnade framför Hitchcocks Fåglarna, ingen större risk att somna då, men blir ingen nyttigt gjort då heller.
Fåglarna är förresten så jäkla jobbig att se..Låter väl vettigt att göra nån nytta! Jag fastnade framför Hitchcocks Fåglarna, ingen större risk att somna då, men blir ingen nyttigt gjort då heller.
Ja, jag har aldrig sett hela förut, därav att jag var tvungen nu när den ändå gick. Kommer inte våga gå ut på flera dagar.Fåglarna är förresten så jäkla jobbig att se..
Hm... om jag ska hålla mig vaken så får jag kanske göra något tills sverige-matchen börjar.. Behöver rensa garderoben med mössor och vantar... kanske dags nu..
Kollar Kanada- schwiez men känns skälvklat att Kanada vinner den.