Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kollega tog bort en godartad. Hon har lite mer huvudvärk. Lever annars som vanligt. En bit av skallbenet är ersatt.Är det någon som har oturen att ha erfarenhet av hjärntumörer och vill dela med sig?
Kanske finns det någon med en solskenshistoria?
En nära vän ska opereras imorgon
En fd kollega opererade bort en cancertumör i hjärnan i 25-årsåldern. Jag tror att hon hade en ganska tuff rehabilitering, men hon är idag helt återställt, tränar crossfit och lever på som vanligt!
Vet du vad de hade för sorts tumör?Känner två personer som opererats och idag lever som vanligt.
Opererades pappan?Marie Fredrikson är väl ett bra exempel på en solskenshistoria.
(min egen far ett sämre exempel, så det kan vi hoppa över... )
Nej. Det upptäckes för sent och tumören var inte möjlig att operera.Opererades pappan?
Som jag har fått höra är olika typer av tumörer (hur elaka, snälla, placering etc) väldigt olika. När vi hade ett exempel på anhörig med hjärntumör uppe, som visade sig vara patient till samma läkare, förklarade läkaren att det är helt olika saker. Dennes gick inte att operera t.ex och därmed hör det exemplet inte riktigt hemma i den här tråden.Nej. Det upptäckes för sent och tumören var inte möjlig att operera.
Tyvärr inte.Vet du vad de hade för sorts tumör?
Är det någon som har oturen att ha erfarenhet av hjärntumörer och vill dela med sig?
Kanske finns det någon med en solskenshistoria?
En nära vän ska opereras imorgon