bumpo
Trådstartare
Men vad fin du är! Tack!Jag blir alldeles varm och glad, gud så härligt att läsa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad fin du är! Tack!Jag blir alldeles varm och glad, gud så härligt att läsa
Men tack!!!Härligt bästa Bumpo, du är en fighter och fixar det!!!
bow:
Det är faktiskt en rätt sjuk resa. Jag har på mer eller mindre egen hand tagit mig från min hittills absoluta botten till en åtminstone acceptabel high. För även om jag haft massa stöd från min omgivning så har vården i många hänseenden inte varit direkt jättebra.Vilken resa du har gjort!
Jag blir helt mållös faktiskt när jag läser din sammanfattning, även fast jag varit med på hela Bukeresan.
Det är helt otroligt att du har återhämtat dig så som du har gjort.
För andra kan det ta ett helt liv och inte ens då, för många.
På ett år! Fatta hur jävla bra du är @bumpo.
Du är värd vartenda dugg av den hjälp du har fått här, hos din familj och dina vänner.
Jag är så glad för din skull!
Wiii jaaaOch du är välkommen när du vill och jag ska snart till fgla så kan vi ta iaf en snabbfika innan jag vänder hemåt igen ju!!
Sen kom jul med allt vad det innebär och bortser vi från att jag överdoserade på människor vid halv elva på kvällen SÅ HADE JAG INTE EN ENDA ÅNGESTATTACK PÅ HELA JULHELGEN!!! Nyårsafton var min. Igen. Så som jag alltid haft nyårsafton som min. Jag kan ha varit way overdressed för den rätt normala hemmafesten jag var på men vafaan, det var nyår och jag kom min balklänning. What's a girl suppose to do liksom?
Jo, iofs och de som var med vet ju vad som hänt och damn vad jag fick komplimanger.Inte en möjlighet att du var overdressed. Du har för mycket att ta igen för att man ska kunna säga något sådant
Okej, jag har fått datum för frigivningen nu och jag mår skit. Jag trodde helt ärligt inte att det skulle påverka mig så mycket som det faktiskt gör och det stör mig. Jag var beredd på viss ångest i samband med beskedet, det vore konstigt annars, men jag var inte på långa vägar beredd på känslan av otrygghet, 'kolla över axeln'-mentalitet och mer eller mindre undvikande strategi jag har anpassat mig till.
Det påverkar mitt dagliga liv och det gillar jag inte alls. Som tur är ska jag till öppenvården i morgon så då hoppas jag att jag får lite avlastning. Nu funkar det faktiskt rätt bra. Efter byte av kontaktperson, någon terapi har fortfarande inte kommit i gång och mitt cyniska ja hade rätt. Min gamla kontakt var helt värdekass hen sa vid något tillfälle att 'jo men det förstår du väl bumpo att alla uppbrott är jobbiga'. Tack gode gud att den nya är awesome.
Megakramar är bra! TackJag har inte något vettigt att säga men *stor megakram*
Tack!
Okej, jag har fått datum för frigivningen nu och jag mår skit. Jag trodde helt ärligt inte att det skulle påverka mig så mycket som det faktiskt gör och det stör mig. Jag var beredd på viss ångest i samband med beskedet, det vore konstigt annars, men jag var inte på långa vägar beredd på känslan av otrygghet, 'kolla över axeln'-mentalitet och mer eller mindre undvikande strategi jag har anpassat mig till.
Det påverkar mitt dagliga liv och det gillar jag inte alls. Som tur är ska jag till öppenvården i morgon så då hoppas jag att jag får lite avlastning. Nu funkar det faktiskt rätt bra. Efter byte av kontaktperson, någon terapi har fortfarande inte kommit i gång och mitt cyniska ja hade rätt. Min gamla kontakt var helt värdekass hen sa vid något tillfälle att 'jo men det förstår du väl bumpo att alla uppbrott är jobbiga'. Tack gode gud att den nya är awesome.
Undrar om den gamla kontakten är samma som sa åt mig att jag måste ha en partner för det var därför jag var så deppad då vi är skapta att vara två.Okej, jag har fått datum för frigivningen nu och jag mår skit. Jag trodde helt ärligt inte att det skulle påverka mig så mycket som det faktiskt gör och det stör mig. Jag var beredd på viss ångest i samband med beskedet, det vore konstigt annars, men jag var inte på långa vägar beredd på känslan av otrygghet, 'kolla över axeln'-mentalitet och mer eller mindre undvikande strategi jag har anpassat mig till.
Undrar om den gamla kontakten är samma som sa åt mig att jag måste ha en partner för det var därför jag var så deppad då vi är skapta att vara två.
Gick aldrig dit igen
Min gamla kontakt var helt värdekass hen sa vid något tillfälle att 'jo men det förstår du väl bumpo att alla uppbrott är jobbiga'. Tack gode gud att den nya är awesome.
Undrar om den gamla kontakten är samma som sa åt mig att jag måste ha en partner för det var därför jag var så deppad då vi är skapta att vara två.
Gick aldrig dit igen