bumpo
Trådstartare
Jupp. Jag var väl kanske inte jätteimponerad då.Jämförde denna personen på riktigt ditt uppbrott med en som misshandlat dig, med ett vanligt "break up"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupp. Jag var väl kanske inte jätteimponerad då.Jämförde denna personen på riktigt ditt uppbrott med en som misshandlat dig, med ett vanligt "break up"
Men visst är det facinerande...Undrar om den gamla kontakten är samma som sa åt mig att jag måste ha en partner för det var därför jag var så deppad då vi är skapta att vara två.
Gick aldrig dit igen
Det undrar jag med.Men vad ÄR DET FÖR STOLPSKOTT?!
Helt sjukt.. man går dit pga trauma och annat och får höra att det beror på att man är singel.Men visst är det facinerande...
Ja bara att läsa här på Buke. Verkar jo som dom flesta karlar stället till med mer problem än lösningar Så definitivt bra problemlösning. Jag blir förbannad, kan såna personer inte få sparken? är jo ett SÅ viktigt jobb dom har och skall utföra, och såna där uttala borda jo ge belägg för att dom inte är lämpliga för sitt jobb.Helt sjukt.. man går dit pga trauma och annat och får höra att det beror på att man är singel.
Jamen det är lösningen på alla problem
Nu kan jag inte ens få en samtalskontakt istället
Kram på dig vännen
Jag tror att den som sa det till mig i bumpos byhåla var PTP-psykolog men är inte säker.Ja bara att läsa här på Buke. Verkar jo som dom flesta karlar stället till med mer problem än lösningar Så definitivt bra problemlösning. Jag blir förbannad, kan såna personer inte få sparken? är jo ett SÅ viktigt jobb dom har och skall utföra, och såna där uttala borda jo ge belägg för att dom inte är lämpliga för sitt jobb.
Mitt stolpskott var på öppenpsyk... ÖPPENPSYK! Jag trodde att hen höll på att få en stroke eller nått men nä, hen vidhöll att uppbrott är tuffa. Då kan jag ha fått ett totalt frispel och skällt ut hen rätt rejält... som att det var Kukaset jag saknade :/Jag tror att den som sa det till mig i bumpos byhåla var PTP-psykolog men är inte säker.
Var ca tre år sen
Mitt stolpskott var på öppenpsyk... ÖPPENPSYK! Jag trodde att hen höll på att få en stroke eller nått men nä, hen vidhöll att uppbrott är tuffa. Då kan jag ha fått ett totalt frispel och skällt ut hen rätt rejält... som att det var Kukaset jag saknade :/
Det dämpade mumlet från konferensrummet bredvid tystnade iaf...Gilla på den där eventuella utskällningen. Hoppas kollegor eller någon annan hörde så vederbörande fick en tillsägelse.
Du är absolut inte fånig! Försök andas. Finns det någonstans där du vet att du kan slappna av? Någon du kan åka till eller liknande?Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.
Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.
Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.
Ta inte åt dig av att några dömer.Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.
Tycker inte du är fånig alls älskade vänIdag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.