Helt sjukt.. man går dit pga trauma och annat och får höra att det beror på att man är singel.
Jamen det är lösningen på alla problem
Nu kan jag inte ens få en samtalskontakt istället

Kram på dig vännen
Ja bara att läsa här på Buke. Verkar jo som dom flesta karlar stället till med mer problem än lösningar :meh: Så definitivt bra problemlösning. Jag blir förbannad, kan såna personer inte få sparken? är jo ett SÅ viktigt jobb dom har och skall utföra, och såna där uttala borda jo ge belägg för att dom inte är lämpliga för sitt jobb.
 
Ja bara att läsa här på Buke. Verkar jo som dom flesta karlar stället till med mer problem än lösningar :meh: Så definitivt bra problemlösning. Jag blir förbannad, kan såna personer inte få sparken? är jo ett SÅ viktigt jobb dom har och skall utföra, och såna där uttala borda jo ge belägg för att dom inte är lämpliga för sitt jobb.
Jag tror att den som sa det till mig i bumpos byhåla var PTP-psykolog men är inte säker.
Var ca tre år sen
 
Jag tror att den som sa det till mig i bumpos byhåla var PTP-psykolog men är inte säker.
Var ca tre år sen
Mitt stolpskott var på öppenpsyk... ÖPPENPSYK! Jag trodde att hen höll på att få en stroke eller nått men nä, hen vidhöll att uppbrott är tuffa. Då kan jag ha fått ett totalt frispel och skällt ut hen rätt rejält... som att det var Kukaset jag saknade :/
 
Mitt stolpskott var på öppenpsyk... ÖPPENPSYK! Jag trodde att hen höll på att få en stroke eller nått men nä, hen vidhöll att uppbrott är tuffa. Då kan jag ha fått ett totalt frispel och skällt ut hen rätt rejält... som att det var Kukaset jag saknade :/

Gilla på den där eventuella utskällningen. Hoppas kollegor eller någon annan hörde så vederbörande fick en tillsägelse.
 
Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.
 
Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.
Du är absolut inte fånig! Försök andas. Finns det någonstans där du vet att du kan slappna av? Någon du kan åka till eller liknande?
 
Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.

Dörren är alltid öppen här :heart

Klart som f-n att du mår skit! Försök att inte lyssna på puckona som inte förstår *stor kram*
 
vet inte vart du bor, men har du evt. möjlighet att flytta? (bara en tanke) (det borda jo inte behöva vara så, men tror om det va mig så hade jag villet så långt bort från sån person som möjligt) :(

Vad säger dina nära och kära, har du inget stöd?
 
Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.

Kram :heart:heart:heart

Du vet att du alltid är välkomen till mig/oss! Våra två små rara "rådjur" på 35 och 45 kg skulle inte låta honom komma åt dig.
 
Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.
Ta inte åt dig av att några dömer.

Jag tror att man nästan oundvikligen känner sig ensam i vissa erfarenheter (utom bland andra som har liknande sådana), det kanske verkar pessimistiskt men jag tror man får acceptera att en del aldrig riktigt förstår vidden av sådant de inte har någon insikt i och aldrig själva varit med om. Å andra sidan finns det ju också ofta de som förstår, även om de inte alltid är i ens omedelbara närhet, det är väl de man får vända sig till främst.
 
Senast ändrad av en moderator:
Idag sker frigivningen och jag är komplett och totalt livrädd. Jag har konstant ångest som får mig att bli en häxa mot min omgivning, jag är på vippen att börja gråta nästan hela tiden, jag vill inte gå ut, vill inte ge honom en chans att kunna komma åt mig och jag känner mig så förbannat ensam. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det faktiskt påverkar och hur djupt det gör det. Jag faller sönder och människor i min närhet tycker mest att jag är fånig... det är inte de som lever under hot för helvete.
Tycker inte du är fånig alls älskade vän
Vet ju vad han hotat med som du berättat.
Hoppas att han håller sig borta iaf
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 146
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp