Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Ja, det får vara tufft och jag fixade det utan att bryta ihop. Jag rörde mig fritt(-ish) i Göteborg och jag fixade det. Heja mig!
Tack!Fan vad bra du är @bumpo!
Tack!Fan vad du är bra!
Det är inte farligt att bryta ihop över saker på det sätt du gjorde idag. Och inget fel.
Det enda du gjorde idag var en jävla vinst och vann ett krig.
Awesome!
Men jisses tack!Jag kan bara säga att jag imponeras av dig.
Du har tagit hårda smällar.
men du är inte förstörd.
Du kan återhämta dig.
DU kommer att återhämta dig.
Du är fruktansvärt stark.
Kramar Tranan
Tack!
Tack!
Nä, det är nog inte konstigt egentligen. Av olika anledningar har det varit ett par tuffa dagar och energin tog slut. Det är förståeligt och helt okej. Men jag är väldigt tacksam för killen och tjejen som väntade på samma mysteriskt försvunna buss som hjälpte till att plocka upp mig.
Nä, verkligen inte! Det visar Buke om inte annat.Man ska inte underskatta vänligheten hos främlingar
"Heja mig!" räcker inte!! Du är så innih-vete attans BÄSTTack! Ja, det får vara tufft och jag fixade det utan att bryta ihop. Jag rörde mig fritt(-ish) i Göteborg och jag fixade det. Heja mig!
Heja mig var allt jag orkade med igår. Idag är jag lite mer 'satan vad bra jag är' så idag kan jag till fullo se vad jag faktiskt gjorde. Och tack!"Heja mig!" räcker inte!! Du är så innih-vete attans BÄST
Många kramar och heart
Men vad i glödheta helvetet pysslar psykiatrin med?
Det kan vi lugnt påstå. Jag kollade upp en sak och upptäckte att jag inte gjort de obligatoriska sakerna som krävs för varken ptsdutredning eller kbt-behandlingen. Någon kommer få svara på ilskna frågor nästa gång...Inte sitt jobb utgår jag ifrån (som vanligt)?
Insikten av hur mycket att av min (inbillade?) trygghet och känsla av återtagande av världen som hängde på kontaktförbudet blev aldrig så tydligt som när datumet för nyansökan kom, slutade med avslag, gick och ledde till att jag nu står utan kontaktförbud. ALLT är skrämmande och ångesttriggande. Det var ju så uppenbart att Kukaset inte 'fattat' eller 'lärt' sig något under tiden på anstalten med terapi och skit. Jag fick ta del av åklagarens förhör med Kukaset och han hävdar att han vart oskyldigt dlmd bland annat. Jag är så rädd! Men vill inte erkänna det. Blöööööö
heartInsikten av hur mycket att av min (inbillade?) trygghet och känsla av återtagande av världen som hängde på kontaktförbudet blev aldrig så tydligt som när datumet för nyansökan kom, slutade med avslag, gick och ledde till att jag nu står utan kontaktförbud. ALLT är skrämmande och ångesttriggande. Det var ju så uppenbart att Kukaset inte 'fattat' eller 'lärt' sig något under tiden på anstalten med terapi och skit. Jag fick ta del av åklagarens förhör med Kukaset och han hävdar att han vart oskyldigt dlmd bland annat. Jag är så rädd! Men vill inte erkänna det. Blöööööö
tack fina du! Jag har nog kommit rätt långt. Och jag har er. Ni är bäst!Du har ju (tyvärr) anledning till att vara rädd... men kom också ihåg att du har kommit så j-la långt och att du har ett stort satans posse i ryggen love:
Insikten av hur mycket att av min (inbillade?) trygghet och känsla av återtagande av världen som hängde på kontaktförbudet blev aldrig så tydligt som när datumet för nyansökan kom, slutade med avslag, gick och ledde till att jag nu står utan kontaktförbud. ALLT är skrämmande och ångesttriggande. Det var ju så uppenbart att Kukaset inte 'fattat' eller 'lärt' sig något under tiden på anstalten med terapi och skit. Jag fick ta del av åklagarens förhör med Kukaset och han hävdar att han vart oskyldigt dlmd bland annat. Jag är så rädd! Men vill inte erkänna det. Blöööööö
heartheartheart