bumpo
Trådstartare
Nu fick jag ju en helt underbar dag igår tack vare min fina fina Gangster, det hjälpte andningen rätt rejält. Jag har lite lösa planer i alla fall.Du är absolut inte fånig! Försök andas. Finns det någonstans där du vet att du kan slappna av? Någon du kan åka till eller liknande?
Jag vet! Det är bara skit att du bor så långt bort annars hade jag kommit på studs.Dörren är alltid öppen här
Klart som f-n att du mår skit! Försök att inte lyssna på puckona som inte förstår *stor kram*
Jag har hittat en strategi för att filtrera bort det värsta tror jag i alla fall. Tack för kramen.
Det finns ett rätt avstånd mellan oss så sett men jag är inte trygg i tanken i att det är stort nog.vet inte vart du bor, men har du evt. möjlighet att flytta? (bara en tanke) (det borda jo inte behöva vara så, men tror om det va mig så hade jag villet så långt bort från sån person som möjligt)
Vad säger dina nära och kära, har du inget stöd?
Jag vill inte flytta från all min anknytning här men jag har utvägar om skiten skulle träffa fläkten.
Tack!Kram heart
Du vet att du alltid är välkomen till mig/oss! Våra två små rara "rådjur" på 35 och 45 kg skulle inte låta honom komma åt dig.
Jag vet!!! Men då måste jag ta mig igenom Göteborg... Det känns inte helt görbart just nu i alla fall. Men jag vet att du finns fina älskade vän.
Det finns några helt underbara som trots allt verkar förstå även om de inte kan förstå. Om du fattar hur jag menar. Gangstern är helt fabulös när det skiter sig och gör allt han kan för att jag ska känna lite trygghet.Ta inte åt dig av att några dömer.
Jag tror att man nästan oundvikligen känner sig ensam i vissa erfarenheter (utom bland andra som har liknande sådana), det kanske verkar pessimistiskt men jag tror man får acceptera att en del aldrig riktigt förstår vidden av sådant de inte har någon insikt i och aldrig själva varit med om. Å andra sidan finns det ju också ofta de som förstår, även om de inte alltid är i ens omedelbara närhet, det är väl de man får vända sig till främst.
Sen så får jag helt enkelt vara mer dämpad om hur jag faktiskt känner med andra och försöka komma ihåg att de trots allt menar väl. För det gör de. Även om jag där och då känner att mina känslor förminskas och banaliseras.
Tack! Nä, det är ju inte kattskit direkt.Tycker inte du är fånig alls älskade vän
Vet ju vad han hotat med som du berättat.
Hoppas att han håller sig borta.