P
Pamme_Jaspin
ja jag vet inte vart jag ska börja. vi har köpt en gård för inte så längesedan och nu har börjat bete sig konstigt. han säger att han inte vill va tillsammans med mig, jag fråga han varför men har iinte fått svar på de.
barnet jag väntar är planerat. Han säger att han är glad att han ska bli pappa
fråga ahn om han inte älskar mig mer men enligt honom så älskar han mig jättemycket. varför vill han inte ha mig mer? är de för att jag är gravid och börjar bli tjock?
så nu ska vi sälja gården. jag vill inte de ska ta slut men tyvärr så verkar de som de redan är så. Jag har nog skämt bort han från första början och nu när han måste hjälpa till så är de jobbigt.
hur kommer jag klara av allt ekomomiskt och ta hand om den lillle?
jag har fast arbete och har en inkomst på ca 14 000/mån.
ni som är ensamstående mammor hur klarar ni er?
mina föräldrar bor 16 mil härifrån så de blir lite svårt att få hjälp därifrån..
jag vill bara ha hjälp så jag slutar att gå och oroa mig och vara nervös för att allt ska gå åt skogen, att jag inte har råd med mat blöjor mm. glömde skriva att detta är mitt första barn
tack på förhand
barnet jag väntar är planerat. Han säger att han är glad att han ska bli pappa
fråga ahn om han inte älskar mig mer men enligt honom så älskar han mig jättemycket. varför vill han inte ha mig mer? är de för att jag är gravid och börjar bli tjock?
så nu ska vi sälja gården. jag vill inte de ska ta slut men tyvärr så verkar de som de redan är så. Jag har nog skämt bort han från första början och nu när han måste hjälpa till så är de jobbigt.
hur kommer jag klara av allt ekomomiskt och ta hand om den lillle?
jag har fast arbete och har en inkomst på ca 14 000/mån.
ni som är ensamstående mammor hur klarar ni er?
mina föräldrar bor 16 mil härifrån så de blir lite svårt att få hjälp därifrån..
jag vill bara ha hjälp så jag slutar att gå och oroa mig och vara nervös för att allt ska gå åt skogen, att jag inte har råd med mat blöjor mm. glömde skriva att detta är mitt första barn
tack på förhand