Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som man frågar får man svar:
Var ser du det inlägget en fråga om hjälp?
Jag kan ju tycka att dom som tar åt sig kanske ska fundera på varför ni tar åt er. ...och självklart står jag för vad jag skriver...
Däremot kanske jag inte tycker att alla som tar åt sig ska göra det...upp till er själva![]()
Lenis. Fast till och med jag kan ju räkna ut vem Martha menar just i denna tråd.
Problemet är ju att TS inte verkar veta varför hunden morrar!
Du inser väl trots allt att det reser en mer frågetecken om en tvåårig hund plötsligt börjar morra eller morrprata, och där ägaren inte kan avgöra vad hunden gör än om det skulle vara en hund som alltid varit verbal?
Oj. Så smidigt. Att kasta förolämpningar omkring formulerat till "ni" och sen inte stå för vem man menar för att slippa förklara sig.
Jag tycker inte att jag har varit otrevlig mot TS i denna tråd, men jag kan inte veta vilka Martha menar med "ni" = fler än en person. Om det är en person man tycker beter sig illa så vänder man sig väl till den personen...? Inte skäller ut alla i tråden.
Jag uppfattade det dessutom som att hon dumförklarade alla som tyckte att TS skulle söka professionell hjälp irl.
Jag uppfattade det dessutom som att hon dumförklarade alla som tyckte att TS skulle söka professionell hjälp irl.
Det finns en del människor på detta forumet som bör ta åt sig, vill du göra det får du göra det, jag har ingen koll på vad du skrivit, det vet du ju bäst själv.
Är inte alls att stå för vad man skriver. Har du ett problem med någon som namnge då personen och/eller vänd dig direkt till denna.Jag kan ju tycka att dom som tar åt sig kanske ska fundera på varför ni tar åt er. ...och självklart står jag för vad jag skriver...
Däremot kanske jag inte tycker att alla som tar åt sig ska göra det...upp till er själva