bettysmatte
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar ! Nu har jag något att testa!Det kan hända att du kommit åt PTY knappen, eller SRC. Kan även hända att du behöver putta till seek knappen då den kan ha "låst" sig mot någon kontakt. I annat fall är antagligen antennförstärkaren eller en säkring trasig.
Den är kvar. Stor är den inte, men den finns !Säker på att du har antennen kvar? Den har jag nämligen blivit av med vid nått tillfälle.
Det vet jag faktiskt inte. Jag verkar kunna välja mellan något som heter LW, MW och UKW. Den brukar stå på U....någonting... Antar att det är FM?Är du säker på att du har rätt radiokanaler på FM?
Jag har märkt att jag kan få in FM1, FM2 och FM3 på min radio och det är endast på FM1, som den hittar de vanliga radiokanalerna.
Typiskt för mig är att jag hann bli rätt förbannad.Den är kvar. Stor är den inte, men den finns !
Nu har jag petat runt med PTY-knappen utan att det händer något. Säkring till radion hittar jag ingen i instruktionsboken. Suck.... Om antennförstärkaren är trasig, är det något man kan byta till rimligt pris eller är det bättre med ny radio då?Det kan hända att du kommit åt PTY knappen, eller SRC. Kan även hända att du behöver putta till seek knappen då den kan ha "låst" sig mot någon kontakt. I annat fall är antagligen antennförstärkaren eller en säkring trasig.
Det har jag dålig koll på, minns inte hur det ser ut.Det vet jag faktiskt inte. Jag verkar kunna välja mellan något som heter LW, MW och UKW. Den brukar stå på U....någonting... Antar att det är FM?
Den är alltså lös i ena änden men sitter självklart fast någonstans bak i radion i andra änden.