Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har då varit på massor av tävlingar där det varit elband runt vissa delar eller hela banan, det bästa är väl rejält staket, men tror faktiskt inte at det finns några regler?
Stackare! Jag har aldrig varit så nära att bli utbränd som när jag satt med i hoppkommitéen :smirk:
Otacksamma människor som gnäller och klagar och lata människor som inte vill hjälpa till. Fredagkvällarna ägnade man åt att ringa runt till folk för att jaga funktionärer.
Är vi medlemmar i samma klubb ???
Nja vi har två stora tävlingar med ett par veckors paus emellan *pust*(hoppning och distans)
Ibland känns det som vissa vill sätta käppar i hjulet och motarbeta den som drar lasset men så är det väl överallt. *suck*
/Cetzy
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundträning
Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.