Hjälp *akut*

cetzyboy

Trådstartare
Måste det vara trästaket runt hela hoppbanan på en lokalhoppning eller duger dubbla elband på en långsida ???
/Cetzy tävlingsarrangör iår .

Sv: Hjälp *akut*

Jag har då varit på massor av tävlingar där det varit elband runt vissa delar eller hela banan, det bästa är väl rejält staket, men tror faktiskt inte at det finns några regler?

Stackare! Jag har aldrig varit så nära att bli utbränd som när jag satt med i hoppkommitéen :smirk:
Otacksamma människor som gnäller och klagar och lata människor som inte vill hjälpa till. Fredagkvällarna ägnade man åt att ringa runt till folk för att jaga funktionärer.

Stor eloge till dig som orkar ställa upp :bow:

Är vi medlemmar i samma klubb ???
Nja vi har två stora tävlingar med ett par veckors paus emellan *pust*(hoppning och distans)
Ibland känns det som vissa vill sätta käppar i hjulet och motarbeta den som drar lasset men så är det väl överallt. *suck*
/Cetzy

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 684
Senast: Sootie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 870
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 054
Senast: fejko
·
Hundträning Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 909
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Akvarietråden V