Och i samma kundvagn: marmeladkulor och bridgeblandning
Mina favoriter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och i samma kundvagn: marmeladkulor och bridgeblandning
Känner du ingen som bakar cheesecake???Marabou Pensionär kanske vore något? Åtminstone jag känner inte en kotte under 70 som frivilligt köper hem Digestivekex...
Gott ju!Och i samma kundvagn: marmeladkulor och bridgeblandning
Mina favoriter
Gott ju!
SVINGOTT JU
Säg inte att ni äter engelsk konfekt också?!
Ingen favorit men visst äter jag om det bjuds.
Säg inte att ni äter engelsk konfekt också?!
Nä där går gränsen.Och i samma kundvagn: marmeladkulor och bridgeblandning
Jag räcker också upp handen!Undantaget som bekräftar regeln
Jag äter isterband ikväll - mums ! 55 år, så inte riktigt pensionär ännu...Marabou Pensionär: isterband och rulltårta?
Marmeladkulor är SÅ gott !!!Nä där går gränsen.
Åh, så gott!Jag äter isterband ikväll - mums ! 55 år, så inte riktigt pensionär ännu...
Jag tycker också att dom är goda. Inbillar mig att dom nästan är lite nyttiga ocksåJättemärklig hiss? Försmaken är ganska stark kakao, väldigt torrt. Som att äta kakao. Eftersmaken är lite som kladdkaka i smak men inte så söt och rätt torrt. Men inte på ett äckligt vid utan ganska gott.
Visa bifogad fil 156250
Föredrar dem framför vanliga oreaos, de här var tvärtom mot de vanliga däremot ätbara juVisa bifogad fil 156370
Blir nog en svag diss på de här. Smakar mest konstgjord pepparkaka, de är helt okej men jag väljer hellre vanliga pepparkakor eller vanliga oreos över de här.
En stor diss från mig!Visa bifogad fil 156370
Blir nog en svag diss på de här. Smakar mest konstgjord pepparkaka, de är helt okej men jag väljer hellre vanliga pepparkakor eller vanliga oreos över de här.
Jag kastade mig iväg till affären direkt jag såg dessa Mitt omdöme blir måttlig hiss. De smakar mest salt. Väldigt salt. Med en touch av kola. Jag gillar salta chips så tumme upp, men jag väljer hellre vanliga lättsaltade chips.Visa bifogad fil 156362
Någon som kan få fatt på dessa och prova?!
Håller med. Godare än vanliga Oreos. Men inte lika goda som vanliga pepparkakor. Och inte heller lika goda som Biscoff.Föredrar dem framför vanliga oreaos, de här var tvärtom mot de vanliga däremot ätbara ju