Usch ja, kommer ihåg denna besvikelse! Håller med dig till 100%.Visa bifogad fil 156130
DISS!
Smakar metall om man råkar värma upp en grad för mycket. När det svalnat smakar det svagt tomat, men annars typ ingenting. Rekommenderar ej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch ja, kommer ihåg denna besvikelse! Håller med dig till 100%.Visa bifogad fil 156130
DISS!
Smakar metall om man råkar värma upp en grad för mycket. När det svalnat smakar det svagt tomat, men annars typ ingenting. Rekommenderar ej.
Kelda Toscansk tomatsoppa och Felix Indisk Masala är jättegoda helt utan extra kryddning, i övrigt instämmer jag.Tycker den är okej om man har i lite msg eller aromat. Men det gäller ärligt talat ALLA köpesoppor, alla är smaklösa om man inte saltar/kryddar lite.
Hos mig får de en HISS. Paketet slank ned fort här, mkt mumsiga! Kände inte någon konstig eftersmak och tyckte att de både doftade och smakade mkt saffranDiss! Nästan ingen smak av saffran och en konstig eftersmak.
Visade sig att den var växtbaserad, tror det kan varit det som gjorde den konstiga eftersmaken. Vi är inte vana att äta växtbaserat.
Jag hoppas du har rätt för jag har ett paket på väg från Svea. Tillsammans med Blossas glögg som tydligen ska ha smak av Edinburgh, vilket jag tycker är lite roligt!Hos mig får de en HISS. Paketet slank ned fort här, mkt mumsiga! Kände inte någon konstig eftersmak och tyckte att de både doftade och smakade mkt saffran
OMG måste genast testa!!
OMG superhiss!!!
Smakar betydligt mer och godare än Coca Cola cherry. Var tvungen att köpa en till idag då den är så god.
En stund där tänkte jag att du skulle hålla föredrag om chokladen.Avd. Saker Jag Köpt Enbart På Grund Av Hiss & Diss-tråden på Buke:
Visa bifogad fil 156246
Har inte huggit in på chokladen än, men deon testade jag idag och den verkar funka utmärkt! Det stora eldprovet blir på onsdag då jag ska stå på scen och hålla föredrag inför typ 2-300 främlingar
Med tanke på att föredraget i fråga handlar om både mat och marknadsföring av mat är det inte en helt galen gissning ändå, men tyvärr ska jag prata om något betydligt tråkigare än kasst döpt chokladEn stund där tänkte jag att du skulle hålla föredrag om chokladen.
Håller med om namnet, i vilket hushåll är digestive och en kopp kaffe associerat med filmkväll?? Snarare marabou konferensfikaMed tanke på att föredraget i fråga handlar om både mat och marknadsföring av mat är det inte en helt galen gissning ändå, men tyvärr ska jag prata om något betydligt tråkigare än kasst döpt choklad
Inte lika flashigt namnHåller med om namnet, i vilket hushåll är digestive och en kopp kaffe associerat med filmkväll?? Snarare marabou konferensfika
"Marabou Conference Call"Inte lika flashigt namn
100% skulle ta med till jobbet!"Marabou Conference Call"
Ok nja kanske blev lite långsökt hehe
Marabou Pensionär kanske vore något? Åtminstone jag känner inte en kotte under 70 som frivilligt köper hem Digestivekex...